Producent:
zastosowanie:
CITROEN
Felgi stalowe i Alu: Evasion, Jumpy
LANCIA
Felgi Alu: Thesis, Zeta
NISSAN
Felgi stalowe: Primaster
RENAULT
Felgi stalowe i Alu: Avantime, Laguna GT (from 04/`08), Laguna III from 2009, Trafic
Felgi stalowe i Alu: R21 Turbo, R25 TD V6, R25 V6i, Safrane V6 (felgi na 5 śrub)
SAAB
Felgi stalowe i Alu: 900 (from 6/'86 until 6/'93), 9000, 9000T
VOLVO
Felgi stalowe i Alu: C80, S80, V70 (from '00), XC70, XC90, C70 (from `00 till 12/`05), C80, S60, S80, V70 (from `00),
- Certyfikat TȔV -
Śruby TPI wytwarzane są pod kontrolą jakości według rygorystycznej normy ISO/TS 16949:2009 (certyfikat systemu jakości dla branży motoryzacyjnej opracowany m. in. przez BWM Group, DaimlerChrysler, GM i innych producentów).
NIE WIESZ JAKIE NAKRĘTKI WYBRAĆ >>> NAPISZ LUB ZADZWOŃ DO NAS POMOŻEMY W WYBORZE
Na innych moich aukcjach inne śruby.
Śruba do mocowania felgi. Wykonana ze stali chromowo - molibdenowej (stal CrMo AISI 4140). Klasa wytrzymałości nie mniej niż 10.9.
Powierzchnię śruby pokryto chromowaną powłoką antykorozyjną zaliczającą 72-godzinny test rozpylonej soli (w/g DIN 50021).
CENA DOTYCZY 1SZT.!!!
W nazwie towaru podano kolejno:
- średnicę gwintu
- skok gwintu
- wysokość części roboczej (mierzone od stożka lub kuli do końca gwintu)
- rozmiar klucza (np. 19mm, 21mm)
- kształt łba (stożek 60 stopni lub kula R12)
POSIADAM ŚRUBY W ROZMIARACH PODANYCH PONIŻEJ:
Jeżeli nie wiem jak dobrać sruby do auta skontaktuj się z nami.
Oferowane przez nas śruby i nakrętki wytwarzane są pod kontrolą jakości według rygorystycznej normy ISO/TS 16949:2002 (certyfikat systemu jakości dla branży motoryzacyjnej opracowany m. in. przez BWM Group, DaimlerChrysler, GM i innych producentów).
-
Jakościowe śruby i nakrętki mają większą wytrzymałość i żywotność.
- Pomimo regularnego odkręcania i dokręcania (sezonowa wymiana kół) gwint dłużej zachowuje kształt i trudniej jest go zerwać.
- Materiał podlega mniejszemu zmęczeniu.
- Łeb ulega mniejszym deformacjom pod wpływem udaru lub nacisku klucza.
- Powierzchnia łba dłużej zachowuje połysk i estetykę.
- Korozja pojawia się po znacznie dłuższym okresie eksploatacji, niż w przypadku śrub i nakrętek ocynkowanych.
Mamy w sprzedaży śruby, nakrętki, pierścienie centrujące, śruby i nakrętki zabezpieczające do kół, dystnase oraz nakładki chromowe na felgi.