Jestem profesjonalnym sprzedawcą, zawsze sprzedaję towar nowy, firmowy oraz fabrycznie zapakowany. Nasi stali Klienci cenią w szczególności: dobry kontakt, fachowe doradztwo, szybką realizację zamówień oraz najniższe ceny na rynku!!!
Śruby do oryginalnych felg stalowych i aluminiowych
Śruba chrom 12x1.25x28 klucz 17 stożek
Producent:
zastosowanie:
FIAT
Felgi stalowe i Alu: 124, 125, 127, 128, 131, 132, X1/9, Argenta, Barchetta, Brava, Bravo, Cinquecento, Coupé, Croma, Duna, Idea, Marea, Multipla, Palio, Panda (until '04), Punto, Regata, Ritmo, Seicento, Spider, Strada, Tempra, Tipo, Uno, 500, Doblo, Panda (from '04), Panda 4x4, Stilo,
SEAT
Felgi stalowe i Alu: Furu, Malaga, Marbella, Ronda, Terra
PEUGEOT
Felgi stalowe: 106, 205, 205 GTi, 206, 305 (from '82), 306, 309 GTi, 405, 405 MI16, 405 SRi, 406, 506, 605, 607, 206, 307, 607, 207, 407, 1007
ALFA ROMEO
Felgi stalowe i Alu: 147, 156 (from '02), 166, Cross Wagon, Sport Wagon, 155, 156 ('until '02), GT, Spider (from '95), Alfasud, 33, 145, 146, 164 (from '88), Arna, Sprint
CITROEN
Felgi stalowe: AX, Axel, Berlingo, C15, Saxo, Xantia, XM, Xsara, ZX, BX, BX 14, CX, Visa D, C2, C3, C4, C5, C6, Picasso
LADA
Felgi stalowe i Alu: 1102 Tawrija, 2101, 2108, Aleko, Forma, Nova, Samara
LANCIA
Felgi stalowe i Alu: A112, Beta, Dedra, Delta, Gamma, Integrale, Kappa, Lybra, Monte Carlo, Prisma, Thema, Trevi, Musa, Ypsilon
- Certyfikat TȔV -
Śruby TPI wytwarzane są pod kontrolą jakości według rygorystycznej normy ISO/TS 16949:2009 (certyfikat systemu jakości dla branży motoryzacyjnej opracowany m. in. przez BWM Group, DaimlerChrysler, GM i innych producentów).
NIE WIESZ JAKIE NAKRĘTKI WYBRAĆ >>> NAPISZ LUB ZADZWOŃ DO NAS POMOŻEMY W WYBORZE
Na innych moich aukcjach inne śruby.
Śruba do mocowania felgi. Wykonana ze stali chromowo - molibdenowej (stal CrMo AISI 4140). Klasa wytrzymałości nie mniej niż 10.9.
Powierzchnię śruby pokryto chromowaną powłoką antykorozyjną zaliczającą 72-godzinny test rozpylonej soli (w/g DIN 50021).
CENA DOTYCZY 1SZT.!!!
W nazwie towaru podano kolejno:
- średnicę gwintu
- skok gwintu
- wysokość części roboczej (mierzone od stożka lub kuli do końca gwintu)
- rozmiar klucza (np. 19mm, 21mm)
- kształt łba (stożek 60 stopni lub kula R12)
POSIADAM ŚRUBY W ROZMIARACH PODANYCH PONIŻEJ:
Jeżeli nie wiem jak dobrać sruby do auta skontaktuj się z nami.
Oferowane przez nas śruby i nakrętki wytwarzane są pod kontrolą jakości według rygorystycznej normy ISO/TS 16949:2002 (certyfikat systemu jakości dla branży motoryzacyjnej opracowany m. in. przez BWM Group, DaimlerChrysler, GM i innych producentów).
-
Jakościowe śruby i nakrętki mają większą wytrzymałość i żywotność.
- Pomimo regularnego odkręcania i dokręcania (sezonowa wymiana kół) gwint dłużej zachowuje kształt i trudniej jest go zerwać.
- Materiał podlega mniejszemu zmęczeniu.
- Łeb ulega mniejszym deformacjom pod wpływem udaru lub nacisku klucza.
- Powierzchnia łba dłużej zachowuje połysk i estetykę.
- Korozja pojawia się po znacznie dłuższym okresie eksploatacji, niż w przypadku śrub i nakrętek ocynkowanych.
Mamy w sprzedaży śruby, nakrętki, pierścienie centrujące, śruby i nakrętki zabezpieczające do kół, dystnase oraz nakładki chromowe na felgi.
|