Wpłat za zakupione przedmioty prosimy dokonywać na nasze konto:
38 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0400001 [zasłonięte] 203183
Po zakupie prosimy o dokonanie wyboru sposobu zapłaty i wysyłki zamówionego towaru. W tytule przelewu prosimy o podanie nazwy ncik-a z allegro. Towar będzie wysłany natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i zawierają podatek VAT. Istnieje możliwość dokonywania opłat przez PAYU, gdzie można zapłacić na wiele sposobów: e-przelewem, przelewem bankowym, kartą płatniczą, debetową lub kredytową. Korzystanie z PAYU dla kupującego jest całkowicie bezpieczne i bezpłatne.
Regulamin:
§1
1.Sklep internetowy „Budgar-Kielce” prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.
2. Właścicielem Sklepu jest: Marian Garmulewicz. z siedzibą w Kielcach, ul. Wapiennikowa 28, 25-105 Kielce, NIP: 657[zasłonięte]053-94 ,tel: 041/[zasłonięte]240 60; tel kom.: 501 [zasłonięte] 215, adres e-mail: [zasłonięte]@onet.pl.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§3
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.