Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŚRÓDLĄDOWY JACHTING MOTOROWY motorówki żeglarstwo

14-07-2012, 16:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik nietylkodlamoli
numer aukcji: 2441607719
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-07-2012 09:08:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1985
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NASZE AUKCJE KOMENTARZE STRONA O MNIE KONTAKT

 

 

ŚRÓDLĄDOWY JACHTING MOTOROWY
T. Adelt
 



SiT 1985, str. 214+dodatek, stan db+  (podniszczona lekko okładka,) 
ISBN 83-[zasłonięte]-2483-3

 


SPIS ROZDZIAŁÓW
1.  WIADOMOŚCI OGÓLNE O ŚRÓDLĄDOWYM JACHTINGU MOTOROWYM
1.1.  Organizacja
1.1.1. Gospodarka wodna
1.2.  Ważniejsze drogi wodne w Polsce
2.  ŁODZIE MOTOROWE TURYSTYCZNE I SPORTOWE
2.1.  Co to jest łódź motorowa?
2.1.1. Warunki techniczne dla łodzi motorowych
2.2.  Ogólny opis kadłuba łodzi motorowej
2.3.  Budowa kadłuba
2.3.1.  Kadłub szkieletowy
2.3.2.  Kadłuby skorupowe
2.3.3.  Kadłuby szkieletowo-skorupowe
2.4.  Podział kadłubów i działające na nie siły
2.4.1. Kształty i przekroje najczęściej używanych łodzi
2.5.   Konserwacja łodzi
2.6.  Naprawy doraźne
3.   SILNIKI NAPĘDZAJĄCE ŁODZIE
3.1.   Ogólnie o silnikach
3.2.  Zasada działania silnika czterosuwowego
3.3.   Zasada działania silnika dwusuwowego .
3.4.  Elementy składowe silnika
3.4.1.  Układ korbowy
3.4.2.  Układ rozrządu
3.4.3.  Korpus silnika .
3.4.4.   Gaźnik i zasada jego działania .
3.4.5.  Układ zasilania gaźnika paliwem
3.4.6.  Układ smarowania
3.4.7.  Układ chłodzenia
3.4.8.  Układ wylotowy (z tłumikami)
3.4.9.  Układ wylotowy
3.4.9.1.   Zapłony elektroniczne
3.4.9.2.   Świeca zapłonowa
3.4.9.3.  Kąt wyprzedzenia zapłonu
3.4.9.4.   Inne urządzenia elektryczne
3.4.10.  Układ napędowy
3.4.10.1.  Układy napędowe silników przyczepnych
3.4.10.2.  Układy napędowe silników wbudowanych
3.4.10.3.   Śruba napędowa
3.4.11.  Zawieszenia i łoża silników
3.4.12.   Główne cechy i wymiary silnika
4.  PALIWA, OLEJE I SMARY .
4.1.  Lekkie paliwa płynne
4.1.1.  Właściwości paliw
4.1.2.  Proces spalania
4.1.3.  Rodzaje paliw
4.2.  Oleje i smary
4.2.1.  Ważniejsze  cechy  olejów
4.2.2.  Niektóre gatunki olejów
4.3.  Zalecenia ogólne .
5.   OBSŁUGA SILNIKA ŁODZIOWEGO
5.1.  Przygotowanie paliwa
5.2.  Ogólnie o rozruchu silnika
5.3.  Rozruch silnika
5.4.  Gdy silnik nie zapala
5.4.1. Paliwo nie dopływa do gaźnika
5.4.1. Silnik nie zasysa mieszanki .
5.4.3.  Silnik „zalewa się"
5.4.4.  Brak iskry
5.5.  Niedomagania silnika w czasie pracy
5.5.1.  Kontrola chłodzenia
5.5.2.  Po krótkiej pracy silnik „zgasł"
5.5.3.   Silnik „zdaje" obroty
5.5.4.   Silnik nagle zwiększa obroty
5.5.5.   Silnik przerywa pracę
5.5.6.   Silnik „trzęsie"
5.5.7.   Silnik stuka
5.6.   Oględziny silnika
5.7.   Silnik wpadł do wody!
5.8.  Przechowywanie silnika
6.  CECHY CHARAKTERYSTYCZNE NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANYCH SILNIKÓW ŁODZIOWYCH
6.L Ogólnie o silnikach łodziowych .
6.2. Niektóre silniki przyczepne .
7.   ŻEGLUGA ŁODZIĄ MOTOROWĄ
7.1. Ogólnie o żegludze .
7.1.1. Definicje
7.2. Minimalna  doza  przepisów  żeglugowych
7.2.1.  Komentarz do prawa drogi dla łodzi motorowych
7.2.2.  Parę słów o znakach żeglugowych
7.2.3.   Inspektoraty Żeglugi Śródlądowej i ich rola
7.2.4.   Komentarz do lokalnych zarządzeń Inspektoratów
7.2.5.  Czego się na szlaku można spodziewać
7.2.5.1.  Przeszkody naturalne na wodach bieżących
7.2.5.2.  Przeszkody sztuczne na wodach bieżących
7.2.5.3.  Przeszkody na wodach stojących
7^3. Jak pływać łodzią motorową
7.3.1.  Wybór łodzi.
7.3.1.1.   Jak zarejestrować łódź motorową
7.3.1.2.  Wyjątki z Instrukcji Polskiego Związku Żeglarskiego dotyczące rejestracji jachtów motorowych
7.3.2.  Przygotowanie  łodzi  do pływania
7.3.3.  Przygotowanie łodzi do dalekiego rejsu
7.3.3.1. Wybór śruby napędowej
7.3.4.  Manewry łodzią motorową
7.3.4.1.  Wyjście na wodę .
7.3.4.2.  Na kursie prostym
7.3.4.3.  Pokonywanie fali dużego statku
7.3.4.4.  Zakręty i nawroty (cyrkulacją)
7.3.4.5.  Lądowanie  przy  pomoście
7.3.4.6.  Człowiek za burtą .
7.3.4.7.  Prowadzenie łodzi wiosłem
7.4.  Na dalekim rejsie
7.4.1.  Ogólnie o organizacji rejsu
7.4.2.  Po rzekach dużych i małych
7.4.3.   Kanałem i przez śluzę
7.4.3.1. Śluzowanie
7.4.4.  Po jeziorach .
7.4.5.   Stawanie na kotwicy
7.4.6.  Holowanie
7.4.6.1.   Holowanie narciarza wodnego
7.4.6.2.   Jak płynąć koło narciarza wodnego
7.4.7.  Po wysokiej  fali
7.4.8.  Wywrotka!
7.4.9.   Lądowanie przy dzikim brzegu
7.4.10.  Przy złej widzialności i w nocy
7.4.11.   Albo będzie deszcz - albo będzie pogoda
7.5.  Nie merytoryczne - lecz bardzo potrzebne
7.5.1.   Jak wiązać liny
7.5.2.  Dokąd i jak płynąć
7.5.3.  O zwyczajach i obyczajach na wodzie
8. ZASADY BEZPIECZEŃSTWA NA WODZIE
8.1.   Ogólnie o bezpieczeństwie na wodzie
8.2.   Środki zapobiegawcze
8.3.   Ratowanie człowieka i sprzętu


 

Zapraszam na inne moje aukcje


 


 

 

 

 

WYSYŁKA DANE FIRMOWE CERTYFIKATY
1.Koszt wysyłki jest zgodny z cennikiem Poczty Polskiej
2.Przy zakupach na kilku aukcjach
proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
3.Odbiór osobisty możliwy od 16 - 20
po ustaleniu terminu odbioru.
Jacek Ciba
Antykwariat internetowy Nie tylko dla moli
Siemianowicka 158/3, 41-503 Chorzów
REGON: 240[zasłonięte]155, NIP: 627[zasłonięte]221-59