Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŚPIEWANIE na LEKCJACH. Kształcenie chórów, DAUKSZA

28-02-2012, 15:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9.90 zł     
Użytkownik masurien
numer aukcji: 2070343103
Miejscowość EŁK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 20:07:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1971
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Lidia Dauksza, Łucja Szafarska - ŚPIEWANIE NA LEKCJACH

Wiesław Kiser - ORGANIZACJA I KSZTAŁCENIE ZESPOŁÓW CHÓRALNYCH





Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, 1971

Stron - 130

Stan ogólny: DOBRY

Lekkie ślady użytkowania. Unieważnione pieczątki pobiblioteczne - oprócz tego wnętrze czyste. Podklejenie przy okładce - skutek czasu, wpływ tylko na estetyke

Okładka miękka




spis treści:

Lidia Dauksza, Łucja Szafarska ŚPIEWANIE NA LEKCJACH

I. Śpiew jako składnik wychowania muzycznego

1. Wiadomości ogólne o śpiewie

2. Rola śpiewu w szkole i w życiu

II. Dobór repertuaru

1. Możliwości wyboru

2. Wartości artystyczne

3. Wartości wychowawcze

4. Stopień trudności

5. Wartości dydaktyczne

6. Wartości rozrywkowe i użytkowe

7. Wnioski

III. Praca z pieśnią

1. Tok pracy

2. Metody uczenia pieśni

3. Doskonalenie wykonawstwa i opracowanie interpretacyjne

4. Wiadomości teoretyczne w związku z pieśnią

5. Śpiew i ruch

IV. Łączenie śpiewu z ćwiczeniami

1. Rola i rodzaje ćwiczeń kształcących słuch muzyczny

V. Śpiew a cappella i śpiew z akompaniamentem

VI. Improwizacja dziecięca

VII. Praca z pieśnią a słuchanie muzyki

Bibliografia

Wiesław Kiser ORGANIZACJA I KSZTAŁCENIE ZESPOŁÓW CHÓRALNYCH

Wstęp

I. Osobowość prowadzącego chór dziecięcy lub młodzieżowy zespół chóralny

II. Organizacja zespołu chóralnego

III. Kształcenie zespołu chóralnego

IV. Repertuar zespołu chóralnego

V. Organizacja występu

VI. Wyjazdy i obozy szkoleniowe

Wskazówki do dalszej lektury