Zapraszamy na naszą aukcję!
Wesoły ŚLINIAK z kolorową lamówką z dowolnym zdjęciem, grafiką to dobry pomysł.
Na śliniaku możesz umieścić co zechcesz: dowolne zdjęcie, grafikę z ulubioną bajkową postacią Twojego dziecka, napis, logo, itp. Sam możesz zaprojektować śliniak dla Twojej pociechy. Możesz też skorzystać z naszych gotowych szablonów (spójrz poniżej). Z takim śliniaczkiem chętnie zasiada się do posiłku i wszystko lepiej smakuje...
Jak to zrobić? To proste:
1. Wylicytuj śliniak na naszej aukcji.
2. Wyślij mailem na adres: [zasłonięte]@fototransfer.pl zdjęcie, określ jaki kolor lamówki śliniaka wybierasz i wpisz nr szablonu, w którym mamy umieścić Twoje zdjęcie lub wyślij swój gotowy projekt. PAMIĘTAJ, aby w mailu podać swój nick!
3. Mailem zwrotnym wyślemy do Ciebie projekt do akceptacji (jeśli ma być zrobiony przez nas).
4. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe.
5. Pracę nad śliniakiem rozpoczniemy dopiero po zatwierdzeniu przez Ciebie projektu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
6. My wykonujemy śliniak, co zajmie nam do 2 dni roboczych i wysyłamy go kurierem lub pocztą.
7. Przesyłka powinna dotrzeć już na drugi dzień po wysłaniu (w przypadku wysyłki kurierem)!
PAMIĘTAJ! Im większa rozdzielczość zdjęcia, tym lepszy nadruk.
Maksymalna wielkość grafiki: 10 x 15cm
Minimalna rozdzielczość: 150 DPI
Kolor śliniaka: biały
Kolory lamówki: czerwona, żółta, różowa, błękitna
Materiał: bawełna 100%
Uwaga!
W ramach realizacji zamówień nieodpłatnie:
1. z wykorzystaniem gotowego szablonu - wstawiamy zdjęcie, zmieniamy tekst
2. umieszczamy na worku gotowy projekt przysłany przez Klienta
3. umieszczamy na worku samo zdjęcie.
Wszystkie pozostałe usługi (wykonanie projektu graficznego na specjalne życzenie, przerabianie szablonów na więcej zdjęć, przerabianie na inny format, zmiana kolorystyki itp.), wiążą się z dodatkową opłatą, różną w zależności od trudności zlecenia (zwykle od 5 do 20 zł).
Ważne! Przy odbiorze paczki prosimy przy kurierze sprawdzić przesyłkę (kurier ma obowiązek poczekać!!!), prosimy ją otworzyć i sprawdzić czy przesyłka nie jest uszkodzona!
W przypadku stwierdzenia wady, należy spisać protokół reklamacyjny (kurier powinien mieć przy sobie taki formularz a jeżeli nie ma proszę zrobić taką adnotację na liście przewozowym). Prosimy też poinformować nas o zaistniałej sytuacji mailem lub telefonicznie.