Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŚLICZNA GRAND VITARA GLX 2.0 4x4 KEYLESS GO PROGI

03-01-2015, 8:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 900 zł     
Użytkownik rutek230
numer aukcji: 4917046386
Miejscowość Sierpc
Wyświetleń: 3263   
Koniec: 03-01-2015 08:29:06

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 145000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 140
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Tempomat, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH MAM DO SPRZEDANIA


ŚLICZNY EGZEMPLARZ SUZUKI GRAND VITARY


W BOGATEJ WERSJI GLX Rok prod. 2006 model i rejestracja 15.04.2007

 


ZDECYDOWANIE GODNY UWAGI PONIEWAŻ:


1) udokumentowany oryginalny przebieg TYLKO 145 TYS km.


książka serwisowa prowadzona do końca + pisemna gwarancja przebiegu


2) ESP - KONTROLA TRAKCJI


3) klimatyzacja + podgrzewane fotele


4) alufelgi 17" orginalne Suzuki


5) przyciemniane tylne szyby


6) bardzo dobry stan techniczny + zadbane i kompletne wnętrze


7) radio + cd + mp3 + zmieniarka na 6 płyt


8) system keys les go ( bez kluczykowy system otwierania i uruchamiania auta)


9) TEMPOMAT


10) ORGINALNE PROGI SUZUKI



Auto jest przygotowane do rejestracji, auto sprzedaję na fakturę vat-marża, która zwalnia nabywcę z podatku i wizyty w US.



Vitarę napędza bezawaryjny 2-litrowy japoński silnik o mocy 140km na łańcuszku rozrządu z manualną 5-biegową skrzynią i regulowanym napędem 4x4. Auto nie ma koła dwumasowego filtra cząstek stałych idealny do gazu.

Szyby oryginalne , przednia bez odprysków czy pęknięć, szyby tylne przyciemnione.

Wnętrze pojazdu w bardzo dobrym stanie, zadbane i sprawne w 100%.

Auto jest kompletne i sprawne.

Silnik, układ kierowniczy, napędowy, hamulcowy, wydechowy i zawieszenie pracują prawidłowo - prowadzi się znakomicie.

Auto jest Japońskiej produkcji. Auto posiada oryginalną książkę serwisową SUZUKI prowadzoną do końca.

 

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI GAZOWEJ W ATRAKCYJNEJ CENIE

 


---------------------------------------------------------------------------------------------


WYPOSAŻENIE AUTA:

 


-KLIMATRONIK

-NAPĘDY 4X4 - 4/zakresowy

-KEY LESS GO (BEZ KLUCZYKOWY SYSTEM OTWIERANIA I URUCHAMIANIA)

-ABS

-ESP - KONTROLA TRAKCJI

-TEMPOMAT

-ZEGAREK, CZUJNIK TEMP. ZEWNĘTRZNEJ, SPALANIE CHWILOWE

-AUTOMATYCZNE WŁĄCZNIE ŚWIATEŁ MIJANIA

-RADIO Z CD + MP3 +zmieniarka na 6 płyt + STEROWANIE W KIEROWNICY

-PODGRZEWANE FOTELE

-ELEKTRYCZNIE STEROWANE I PODGRZEWANE LUSTERKA

-ELEKTRYCZNIE STEROWANE SZYBY x4

-CENTRALNY ZAMEK Z BLOKADĄ

-6 x AIR BAG

-PODGRZEWANA TYLNA SZYBA

-IMMOBILIZER

-REGULOWANY FOTEL KIEROWCY I KIEROWNICA

-ROZKŁADANA TYLNA KANAPA Z PODŁOKIETNIKIEM

-i wiele innych….

 

 


PONADTO BEZPIECZEŃSTWO, WIELKOŚĆ, SYLWETKA I BEZAWARYJNOŚĆ TO JEDNE Z WIELU ATUTÓW TEJ TERENÓWKI.


Auto do obejrzenia w Sierpcu po wcześniejszym umówieniu się



tel. 509 [zasłonięte] 806

 


Z A P R A S Z A M




JAK DZIAŁA NAPĘD W SUZUKI GRAND VITARA

 

 

Układ napędowy 4x4 z międzyosiowym mechanizmem różnicowym i reduktorem stale przekazuje moc na cztery koła samochodu, zapewniając dobre własności jezdne bez względu na rodzaj nawierzchni. Umieszczony w środkowej konsoli przełącznik pozwala wybierać pomiędzy czterema trybami pracy.

Standardowo pokrętło przełącznika napędu znajduje się w pozycji 4H. Moment obrotowy jest przekazywany w 47 proc. na przednią oś, a w 53 proc.na tylną. Gdy wybieramy się w trudniejszy teren, przyda się tryb 4H Lock, który blokuje międzyosiowy mechanizm różnicowy, eliminując różnice prędkości przednich i tylnych kół. Dokładnie tyle samo momentu obrotowego trafia wtedy na przednią i tylną oś. To przyda się w błocie i na śniegu.

Tryb 4L Lock sprawia, że Grand Vitara dotrze wszędzie tam, gdzie inny SUV nie da rady. Napęd jest wówczas zblokowany, a moment obrotowy przekazywany do kół przez przełożenie redukcyjne. Niemal dwukrotnie mniejsze niż w trybie standardowym. Idealne rozwiązanie do pokonywania stromych wzniesień i wielu trudnych przeszkód w terenie. W tym trybie nie działa ESP, które tylko przeszkadzałoby prowadzić samochód. Czwarta pozycja pokrętła to tryb N, odłączający całkowicie napęd. W czasie holowania pomaga uchronić przed uszkodzeniem mechanizm przeniesienia napędu.

 

 

 

 

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.Sprzedający nie odpowiada za ewentualne

błędy lub nieaktualność ogłoszenia. Informacje umieszczone w ogłoszeniu, służą jedynie celom informacyjnym. Nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu

Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Indywidualne uzgodnienie właściwości i specyfikacji pojazdu następuje przy sprzedaży auta.