1.Przed dokonaniem zakupu prosimy o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych
z wystawianymi przedmiotami.
2.Paczki wysyłamy Pocztą Polską
3.Wraz z przedmiotem wysyłamy paragon fiskalny lub fakturę vat jeżeli zostaną podane dane do faktury).
4.W każdej paczce umieszczamy gwarancję i dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT), które są także podstawą do reklamacji.
5.Bez dowodu zakupu i karty gwarancyjnej reklamacje NIE będą rozpatrywane.
6.Komentarz wystawiamy zawsze po wystawieniu przez kupującego.
7.Sprzedajemy towar nowy ( chyba że wyraźnie zaznaczymy w opisie aukcji że jest inaczej ), na który udzielana jest gwarancja lub rękojma. Okres gwarancji jest opisany w aukcji.
8.W przypadku rozpoczęcia procedury reklamacyjnej prosimy o KONTAKT w celu ustalenia procedury reklamacyjnej.
W większości przypadków kupujący jest zobowiązany na własny koszt odesłać przedmiot do siedziby firmy, koszty odesłania paczki
z powrotem do kupującego ponosi sprzedający.