Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie". Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO | Autor:Robert L. Jolles Wydawca:MT Biznes Rok wydania:2010 Okładka:miękka Wymiary:14.0x20.0cm Ilość stron:248 ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]21952 Cena detaliczna:29,90 zł
| Opis:Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej, bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona słuchaczy – perswadujesz. Potrzeba ci zwinności umysłu – umiejętności szybkiego myślenia, kontrolowania przebiegu rozmowy, przekonywania słuchaczy i takiego uwarunkowania umysłu, by pod presją myśleć szybciej. Dzięki szczeremu, pełnemu humoru stylowi, książkę Ścieżka perswazji czyta się z prawdziwą przyjemnością, jakby to sam Rob do nas mówił. Ten łatwy przewodnik, skonstruowany na zasadzie „problem-proces-ćwiczenia”, uczy systemu, który pozwala wkroczyć „na zimno” w każdą sytuację i nawiązać relacje w oparciu o zaufanie i pewność; zastosować powtarzalne, przewidywalne techniki opracowane przez Roba, mające na celu przekonanie klientów lub słuchaczy; uczy także, jak radzić sobie, gdy doszło do konfrontacji i jak ją zażegnać. Książka zawiera wiele pożytecznych podpowiedzi i wskazówek jak działać, a dodatkowo trzydzieści pięć ćwiczeń Zwinności Umysłu (Mental Agility®), aby pomóc ci wyćwiczyć to, czego się nauczyłeś, i na stałe wprowadzić opracowaną przez Roba „drogę do perswazji” do twojego biznesplanu. Będąc jednym z najbardziej rozchwytywanych biznesowych mówców zawodowych, Rob Jolles zna z pierwszej ręki potrzebę umysłowej szybkości. Po 22 latach trenowania tysięcy sprzedawców firm takich jak Xerox, Aetna, General Electric, Goldman Sachs i wielu innych – zebrał swoje doświadczenia i napisał przewodnik, który musi przeczytać każdy, kto chce nauczyć się szybkiego myślenia i reagowania, tak aby skutecznie sprzedawać swoje pomysły, wpływać na innych i zniewalać słuchaczy. |
|