|
tel/fax. 914-[zasłonięte]-106 kom. 517-[zasłonięte]-888
Skype: seseva.pl
Gadu-Gadu: 50[zasłonięte]115 e-mail: [zasłonięte]@seseva.pl Pracujemy:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
|
|
SESEVA Credit Agricole Bank Polska
33 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0762479 [zasłonięte] 000000
|
|
Wysyłka kurierem
lub odbiór w
Paczkomacie 24/7
|
|
|
|
|
Praktyczny stół, który pełni również funkcję szafki, komody lub stolika pod telewizor.
Cztery szuflady w dwóch różnych rozmiarach pomogą w przechowywaniu niezbędnych rzeczy. Masywne, stalowe nogi sprawiają, że ława jest bardzo stabilna, stanowią również jego wyjątkową ozdobę. Materiał, z którego wykonana została szafka , jest bardzo wytrzymały i łatwy do utrzymania w czystości.
Wymiary (cm):
długość: 40 szerokość: 150 wyskokość: 45
Kolor: orzechowy Materiał: Płyta MDF + fornir orzechowy + stal nierdzewna
Inne rodzaje, modele szafek, stolików oraz mebli dziecięcych dostępne na naszych pozostałych aukcjach
Polecam i zachęcam do zakupu
- Wystawiam faktury VAT, wylicytowana kwota jest ceną brutto z VAT-em.
- Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym pod adresem:
SESEVA ul. Jarosława Iwaszkiewicza 84 , 70-786 Szczecin
- Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 10 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan towaru. W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
- W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że towar został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z [zasłonięte]@seseva.pl, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
- UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.
- Dokładamy wszelkich starań aby podane zdjęcie i opis były w pełni prawidłowe i kompletne.
- Niestety, nie możemy zagwarantować, że dane podawane na naszych aukcjach nie zawierają pomyłek i błędów. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym. Będziemy wdzięczni za wszelkie porady i sugestie.
|