NEW YORK
PROMOCJA !!!
Od 3 stycznia do końca aukcji. Tylko 10 szt. objętych promocją. Nie zwlekaj ! Kupuj teraz !
Opis produktu
wymiary: 55 x 55 x 45|50|55|60|65 cm [długość x szerokość x wysokość];
materiał: blat górny - szkło z wzorem, 6 mm grubości,
blat dolny - płyta laminowana,
nogi - tworzywo sztuczne;
kolorystyka: olcha, kalwados, wenge, orzech, wiśnia, buk, brzoza, śliwa;
Uwaga - porada dla klientów !
W tej ławie szklanej blat jest przykręcony do konstrukcji. Efekt wizulany można zobaczyć
na zdjęciu nr 4. Stosujemy aluminiowe krążki przyklejone do szkła przez zastosowanie spe
cjalnej technologi klejenia i utrwalania spoiny. Jest to rozwązanie zarazem bardzo efektowne
i praktyczne - ławę można podnieść trzymając za sam blat. Przed zakupem podobnej ławy
warto się dowiedzieć i upewnić o sposobie montażu blatu - wiemy, że konkurecyjne firmy
stosują w podobnych ławach tzw. przyssawki gumowe.
Cena STANDARD: 179,95 zł brutto
Cena PROMOCJA: 149,95 zł brutto
Zmiana wysokości
NEW YORK występuje również w innych wysokościach:
Wysokość całkowita H-50 cm + 10 zł [cena 159,95 zł]
Wysokość całkowita H-55 cm + 15 zł [cena 164,95 zł]
Wysokość całkowita H-60 cm + 20 zł [cena 169,95 zł]
Wysokość całkowita H-65 cm + 25 zł [cena 174,95 zł]
Aukcja dotyczy wysokości 45 cm. Żeby kupić ławę NEW YORK
o wysokości 50, 55, 60 lub 65 cm postępuj wg poniższej instrukcji:
1. Dokonaj zakupu na aukcji na której jesteś [ława NEW YORK]
2. Klinkij na link: "Pokaż inne produkty sprzedającego"
3. Wybierz odpowiednią aukcję: Zmiana wysokości H-..
4. Dokonaj zakupu na aukcji: Zmiana wysokości H-..
5. Napisz do nas maila potwierdzającego zakup z informacjami:
a) proszę wybrać kolor drewna i wysokość ?
b) proszę określić formę płatności: przelew czy przy odbiorze ?
c) proszę wpisać dane adresowe ( jeśli inne niż w alle )
Wysyłka
Gwarancja bezpiecznej przesyłki ! Niczym nie ryzykujesz !!!
Każda wysyłana paczka jest ubezpieczona a ubezpieczenie jest wliczone w koszt wysyłki.
Ubezpieczenie daje Ci możliwość otworzenia przesyłki przy kurierze i sprawdzenia czy
zakupiony towar nie został uszkodzony w transporcie. Jeżeli zakupiony produkt jest uszko
dzony, odbierzemy go na własny koszt a Tobie zwrócimy pieniądze lub nowy stolik.
Koszt wysyłki: 35 zł - wpłata na konto | 40 zł / pobranie przy dostawie
Gwarancja
Cały oferowany asortyment jest objęty 24 miesięczną gwarancją producenta.
Do każdej sprzedaży wystawiamy dowód zakupu, paragon fiskalny lub faktura VAT. Reklamacje są przyjmowane w formie pisemnej i wymagany jest dowód zakupu. Wszystkie właściwie zgłoszone reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.
Obsługa klienta
Jeżeli macie pytania, wątpliwości lub po prostu potrzebujecie porady - prosimy o kontakt. Cierpliwa osoba udzieli rzeczowej informacji i fachowo Państwu doradzi.
Telefax: +48 62 [zasłonięte] 06 | Mobile: +48 [zasłonięte] 154 924
E-mail: mebel-[zasłonięte]@o2.pl | Skype: MP-TRADING
Potwierdzenie zakupu
Po dokonanym zakupie prosimy o potwierdzenie dokonania transakcji przez wysłanie wiadomości e - mail z poniżej wymienionymi danymi:
1. Proszę wybrać kolor drewna i wysokość ?
2. Proszę określić formę płatności: przelew czy przy odbiorze ?
3. Proszę wpisać dane adresowe (jeżeli są inne niż w Allegro)
Po otrzymaniu maila potwierdzimy rejestrację zamówienia.
-------------------------------------------------------------------------------
Dlaczego warto kupić u nas !?
* Najlepsza cena !
* Kupujesz bezpośrednio u producenta i importera. Nie płacisz pośrednikom !
* Kupujesz w firmie i Twój zakup jest realizowany zgodnie z najwyższymi
standardami obsługi klienta i zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.
* Solidnie zapakowana i zawsze ubezpieczona paczka !
* Pełny monitoring wysłanej paczki - na podstawie numeru listu w każdej chwili
możesz sprawdzić gdzie jest Twoja paczka.
* 2 lata gwarancji na wszystkie produkty !
* Posiadamy profesionalne zaplecze serwisowe - mamy wszystkie komponenty
i zamienniki do oferowanych produktów. Dzieki temu czas realizacji ewentualnej
reklamacji jest bardzo krótki.
----------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA !
W dniach od 02-07 stycznia będziemy prowadzili inwentaryzacje. Zamówienia złożone w dniach od 27.12.2011 do 08.01.2012r. będziemy wysyłali po 09 stycznia.
Za te utrudnienia przepraszamy !
Serdecznie zapraszamy !!!
|