ZESTAW ZAWIERA KONSOLĘ + 3 GRY ZDRAPKI, FABLE 3 + GoW 2 + HALO REACH - INFORMACJA U SPRZEDAWCY
KONSOLA FABRYCZNIE NOWA Z KOMPLETNYM WYPOSAŻENIEM W ORYGINALNYM OPAKOWANIU
Xbox 360 250 GB to najnowsza wersja konsoli Xbox 360 firmy Microsoft. Charakteryzuje się ona mniejszymi wymiarami (o 30 procent względem poprzedniczek) – 270 na 75 na 264 mm, waży zaledwie 2,9 kg (3,5 kg w przypadku wcześniejszych modeli) i wewnętrzny dysk twardy o pojemności 250 GB*.
Xbox 360 250 GB jako pierwszy model w historii Xbox 360 posiada także wbudowane WiFi w standardzie N – 802.11n, pozwalające na komunikację radiową padów i pilotów z częstotliwością 2,4 GHz.
Na uwagę zasługuje fakt, że konsolę wyposażono w zasilacz 135 W pobierający mniej prądu. Zadbano również o cichszą pracę urządzenia. Pod obudową znajdziemy układy wykonane w technologii 45 nanometrów. Natomiast na obudowie dostępne są dodatkowe przyciski: on/off, przycisk wysuwania tacki z sygnałem dźwiękowym, a także port pozwalający na podłączenie kontrolera Kinect. Zwiększono również ilość dostępnych portów USB – 3 z tyłu i 2 z przodu.
Xbox 360 250 GB może pochwalić się nowym designem – konsola jest dostępna wyłącznie w kolorze piano black.
- 30% mniejszy do poprzednika
- wykonany w kolorze piano black
- nowy design
- cichszy
- układy w technologii 45 nm
- wbudowany dysk 250 GB w nowej obudowie (do transferu danych z poprzedniej wersji dysku niezbędny dodatkowy TRANSFER KIT)
UWAGA: do nowego Xbox 360 będa nowe dyski twarde. Poprzednie złącza nie pasują do nowej konsoli.
OKŁADKA: ANG INSTRUKCJA: ANG GRA: ANG
Fable III to kolejna, trzecia już przygoda w fantastycznej krainie Albionu przygotowana przez Petera Molyneux i ekipę Lionhead. Gra, podobnie jak jej poprzedniczki, jest erpegiem, w którym akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, a o rozwoju fabuły najczęściej decydują podejmowane przez nas wybory moralne.
Tym razem jednak, w odróżnieniu od poprzednich części, nie jesteśmy już biedną sierotą, która stopniowo, w miarę zdobywania doświadczenia dopiero staje się bohaterem. W Fable III od początku wcielamy się w rolę księcia, walczącego ze swym bratem o koronę Albionu i możliwość decydowania o losach królestwa oraz jego mieszkańców. Notabene jesteśmy też spadkobiercą bohatera, który w Fable II ocalił Albion.
Akcja gry ma miejsce pięćdziesiąt lat po wydarzeniach z Fable II. Albion przez ten czas stał się bogatym królestwem, wybudowano wiele nowych miast, a naukowcy odkryli mnóstwo technologicznych nowinek, wkraczając w ten sposób w okres rewolucji przemysłowej. Okres ten charakteryzuje się bardzo szybkim rozwojem technologicznym, ale również wyzyskiem miejskich robotników czy znacznym wzrostem zanieczyszczenia środowiska, którymi to problemami będzie musieli się zająć.
Po obaleniu rządów złego brata sami zasiadamy na tronie i jesteśmy zmuszeni do podejmowania trudnych decyzji. Przede wszystkim zajmujemy się gospodarką państwa, kontrolą wydatków i podatkami. Ponadto, jak rasowemu politykowi, przychodzi nam składać ludowi obietnice, z których wywiążemy się po jakimś czasie, bądź też zwyczajnie oszukamy mieszkańców królestwa. Jak nietrudno się domyślić, zarówno jedno, jak i drugie postępowanie przysporzy nam sporą dawkę różnych wrogów.
Władca królestwa jest także sędzią, którego zadaniem jest osądzanie konfliktów zwaśnionych poddanych i decydowanie o kierunku rozwoju państwa. Będziemy musieli zdecydować m.in. czy wspomóc miejski sierociniec, czy może zmienić go w przybytek rozkoszy? Usprawnić kanalizacje stolicy czy skierować ścieki do pobliskiego jeziora? Złe decyzje najczęściej będą wiązały się z niezadowoleniem mieszkańców, ale zapewnią nam dopływ gotówki, która jest niezbędna do wyposażenia armii potrzebnej w walce z potężnym nieprzyjacielem.
Jedną z nowych umiejętności głównego bohatera jest tzw. dotyk. W Fable III możemy podejść do dowolnej postaci i na przykład uścisnąć jej dłoń czy też wymierzyć siarczysty policzek. To jednak nie wszystko. Dotyk może przydać się także w wielu sytuacjach praktycznych, takich jak wyprowadzenie dziewczynki z jaskini wypełnionej krwiożerczymi wilkami czy zaprowadzenie męża do jego ukochanej żony.
Gra wprowadza również dość rewolucyjny sposób zmiany ekwipunku oraz umiejętności. Żeby przebrać się w inny strój, gracz będzie musiał przenieść się do własnego sanktuarium, gdzie w odpowiedniej komnacie znajdzie wszystkie swe przedmioty ustawione na specjalnych stojakach. W tym samym sanktuarium znajduje się również mapa świata, skarbiec czy sala z osiągnięciami. Jest to bardzo efektowny system, który wygląda z pewnością lepiej od standardowego okienka ekwipunku.
OKŁADKA: ANG INSTRUKCJA: ANG GRA: ANG
Halo: Reach to kolejna, czwarta już odsłona bestsellerowej serii Halo, będąca prequelem w stosunku do części pierwszej – Halo: Combat Evolved. Produkcja została ponownie opracowana przez studio deweloperskie Bungie. Aktywny udział w pracach brała ekipa Microsoft Game Studios.
Produkcja przenosi nas na planetę Reach, która stoi w obliczu zagłady wobec pojawienia się rasy obcych – Covenant. Gracz wciela się w członka oddziału Noble Team, złożonego głównie ze Spartan trzeciej generacji i specjalizującego się w podejmowaniu samobójczych misji. Do walki ruszamy w towarzystwie przywódcy Cartera-259, jego zastępczyni Kat-320, specjalisty od broni ciężkich Jorge-052, milczącego Emile-239 i snajpera Jun-266.
W poszczególnych misjach przemierzamy powierzchnię planety, zwiedzając pustkowia, kolonie, bazy wojskowe i poznając lokalną kulturę oraz obyczaje. Oczywiście szybko dochodzi do kontaktu z rasą obcych, którzy teraz dysponują nowymi siłami, w tym między innymi atakującymi grupami Skirmisherami. Na szczęście do naszej dyspozycji oddano nowe elementy arsenału, jak np. karabin pół-snajperski DMR i Needle Rifle.
Chociaż w grze pojawia się wiele charakterystycznych elementów dla uniwersum Halo, czyli przykładowo dobrze znanych broni (miecz, pistolet plasmowy) oraz przeciwników (Elite), to sama rozgrywka uległa pewnym modyfikacjom. Przede wszystkim, walki rozgrywane są na znacznie większą skalę – niejednokrotnie obserwujemy zmagania kilkudziesięciu postaci i pojazdów, co znacznie urozmaica zabawę. Wśród innych zmian warto odnotować ukłon w stronę Halo: Combat Evolved. W grze pojawia się bowiem pasek życia, który uzupełniamy znajdując apteczki. Ciekawostką jest natomiast system umiejętności przypisanych do zbroi – każdy żołnierz może mieć w danym momencie tylko jedną z nich (np. sprint, czy kamuflaż).
W grze nie mogło zabraknąć trybu sieciowego, który pozwala zmierzyć się fanom Halo z całego świata. Ekipa z Bungie postawiła również na znaczną poprawę strony wizualnej tytułu, modyfikując w dużym stopniu silnik graficzny. Pozwala on teraz na wyświetlanie większej ilości postaci i obiektów oraz operuje udoskonalonym oświetleniem. W produkcji wykorzystano też motion capture i system mimiki twarzy opracowany przez Image Metrics.
OKŁADKA: ANG INSTRUKCJA: ANG GRA: ANG
Gears of War 2 to sequel znakomitej gry akcji studia Epic Games. Po raz kolejny wcielamy się w postać Marcusa Fenixa i stawiamy czoła obcym przybyszom, znanym jako Szarańcza (Locust).
Akcja zaczyna się sześć miesięcy po zakończeniu scenariusza części pierwszej. Większość obcych została unicestwiona, ale wśród ludzi pojawiła się fatalna w skutkach zaraza, określona mianem „rdzewienia płuc”. Niedobitki kosmitów ukrywają się w ogromnych tunelach pod ludzkimi siedzibami, a jako bezpieczne miejsce ostał się jedynie płaskowyż Jacinto. Wkrótce Szarańcza zaczyna wykorzystywać nową technologię, dzięki której jest w stanie doprowadzać do zapadania się całych miast. Do akcji wkracza ekipa Fenixa, wyruszając z zadaniem ostatecznego rozprawienia się z wrogo nastawionymi kreaturami.
W drugiej części GoW obok Marcusa, Doma, Cole’a i Bairda pojawiają się nowe postaci niezależne. Tai Kaliso to typowy twardy żołnierz z zasadami, Chairman Prescott pełni funkcję dowódcy Coalition of Ordered Governments (COG), a Maria Santiago jest żoną Doma. Właśnie na poszukiwaniach tej kobiety skupiają się początkowe etapy gry.
Podobnie jak w pierwowzorze, rozgrywka polega na eksterminacji obcych z wykorzystaniem dostępnych zasłon oraz licznych narzędzi mordu (np. strzelba, karabin z piłą i granaty), których arsenał został uzupełniony o nowe zabawki (m.in. pistolety Gorgon i granaty z trującym ładunkiem). W grze niekiedy wykorzystuje się środki transportu. Oprócz maszyn typu Centaur są to również ogromne czołgi. Zwiększyła się liczba rodzajów oponentów, a jednym z nowych stworów jest Kantus. Potwór ten jest w stanie wskrzeszać swoich poległych kamratów, pełniąc rolę swego rodzaju szamana. W grze znajdują się też znacznie okazalsze monstra, będące pełnoprawnymi bossami.
Autorzy wprowadzili czwarty poziom trudności, umieszczony poniżej dotychczas najłatwiejszego Casual. Oprócz trybu single player developerzy udostępnili także rozgrywki wieloosobowe. Jednym z ich wariantów jest kooperacja, w której wiele parametrów ustala się samemu. Wspiera ją specjalny system, odmiennie punktujący graczy na różnych poziomach trudności. Gracze mogą też zmierzyć się w pojedynku na piły ze Sztuczną Inteligencją bądź z żywym przeciwnikiem. W rozgrywkach sieciowych może uczestniczyć maksymalnie osiem osób.
Silnikiem graficznym Gears of War 2 jest unowocześniona wersja Unreal Engine 3. Oferuje ona dynamiczne cienie, generowanie hord wrogów, realistyczne zachowanie płynów i miękkich przedmiotów, a także otoczenie w wielkim stopniu podlegające destrukcji. Usprawniono też scenki przerywnikowe, które (w odróżnieniu od części pierwszej) są interaktywne. Głosy głównych bohaterów gry podkładają ci sami aktorzy, którzy współpracowali już przy pierwszej części tej serii.