Ładowarka kołowa XCMG Europa ZL50G
Informacje podstawowe:
Masa: 18 ton
Silnik: Steyr (218 kM)
Łyżka: 3,50m3
Cena ofertowa: 220 000 netto
Silnik:
Weichai Steyr, turbodiesel, wtrysk bezpośredni, chłodzony płynem
Moc – 218 kM
Skrzynia biegów:
Dwa biegi do przodu i jeden do tyłu
Mosty:
Meritor 20/18 MRF-C216NZE/NZF, o dużym przełożeniu z przekładnią planetarną w piastach, napęd na oba mosty. Most przedni sztywny, most tylny wahliwy o kącie wychylenia 28 stopni. Wysokość pokonywanych nierówności 476 mm.
Układ hamulcowy:
Hamulec zasadniczy działający na 4 koła, pneumatyczno-hydrauliczny. Tarcze suche. Hamulec postojowy załączany nożnie.
Opony:
23,5-25-16 PR (L3) (dętkowe)
Osprzęt ładowarkowy:
W standardzie łyżka z zębami ogólnego stosowania o poj. 3,5 m3. W opcji na specjalne zamówienie łyżki od 2,0m3 do 5,0m3 zależności od gęstości materiału, łyżka dzielona, widły do palet i chwytak do bali.
Hydraulika układu roboczego:
Typu „Z”.
pompa główna zębata typ CBGj 3100, max przepływ 100 ml/r
Max cośnienie robocze- 17,5 MPa
Cykl pracy łyżki:
• czas podnoszenia łyżki 6,5 s.
• czas opuszczania łyżki 3,5s
• czas wysypu łyżki – 1,5 s.
• Siła wyrywająca - 170 kN
• Udźwig (dla łyżki std.) - 7 000 kg
Kabina
Wyciszona, bezpieczna, ogrzewana z klimatyzacją i radioodbiornikiem. Fotel amortyzowany. Łatwa w odczycie deska rozdzielcza z systemem monitoringu błędów.
Monitoring cofania:
Układ składa się z dwóch elementów: szerokokątnej kamery umieszczonej w centralnym punkcie tylnej osłony silnika oraz ekrany LCD umieszczonego w kabinie.
Układ centralnego smarowania:
Typ BEKA-MAX (Niemcy) doprowadza smar do wszystkich punktów smarnych maszyny. Wyposażony w sterownik elektroniczny z sygnalizacją błędów i możliwością nastawiania czasów smarowania
Wszelkich informacji o maszynach udziela
Krzysztof Małkowicz 696-[zasłonięte]-888
[zasłonięte]@navitex.pl