|
GWARANCJA UDANYCH ZAKUPÓW |
Prosimy o zapoznanie się z warunkami wysyłki, kontaktu oraz zasad przekazywania informacji zawartymi na końcu tej strony. Licytując akceptujesz warunki tej aukcji, więc zanim zdecydujesz się wylicytować zapoznaj się z całym opisem aukcji.
Ładowarka samochodowa do telefonów komórkowych z wtykiem micro USB wyposażona w bezpiecznik
Umożliwia ładowanie wybranych modeli telefonów , dioda LED sygnalizuje proces ładowania, certyfikat CE
pasuje do wszystkich telefonów komórkowych LG wyposażonych w gniazdo ładowania micro USB
GRATIS!!! po wylicytowaniu w liście potwierdzającym aukcję otrzymasz dostęp do naszych zasobów, gdzie znajdziesz szereg użytecznych programów:
- do zarządzania telefonem poprzez komputer, - bazę sterowników, - programy wspomagające odzyskiwanie danych z kart pamięci, - programy do edycji i korekcji zdjęć
Nasza baza zawiera wiele innych użytecznych i darmowych narzędzi. Zasoby są na bieżąco uzupełniane. Oświadczamy, że zawarte w naszej bazie programy i sterowniki nie naruszają praw własności intelektualnej. Wszystkie programy i sterowniki są publikowane z licencją typu freeware.
Ponadto w naszych pozostałych aukcjach oferujemy karty pamięci Kingston ( SD, MMC, CF ), czytniki pamięci, Super papiery foto do wydruku profesjonalnych zdjęć, pokrowce oraz inne artykuły multimedialne, akcesoria do telefonów komórkowych.
|
|
|
|
|
|
Karty pamięci CF |
Karty pamięci SD, mini i micro SD |
Karty pamięci MMC |
Czytnik kart pamięci uniwersalny |
Czytnik kart pamięci SD MMC |
Super jakości papiery fotograficzne |
|
|
|
|
|
|
mini mysz optyczna do Notebooka |
Głośniki komputerowe |
Pokrowiec na MP3 |
Pokrowiec na aparat fotograficzny |
Pokrowiec na CD / DVD |
Akcesoria GSM |
Znajdziesz to w naszych pozostałych aukcjach - sprawdź!!!
ZASADY PRZEKAZYWANIA INFORMACJI (mini poradnik dla początkujących oraz doświadczonych, ale ignorantów) |
- Chcesz nas poinformować o wylicytowaniu, adresie dostawy, rodzaju wysyłki towaru ? - nie dzwoń!! tylko wyślij nam informację e-mail - nie przyjmujemy zleceń telefonicznych !!!!, tym bardziej SMS
- Nie jesteśmy niewolnikami, mamy godziny i dni pracy jak większość firm, w związku z tym nie oczekuj, że zawsze odbierzemy telefon lub odpowiemy na e-mail po godz. 16:00 i/lub w sobotę czy niedzielę.
- Wysyłając nam list z informacją przedstaw się podając swoją nazwę użytkownika allegro oraz załącz historię dotychczasowej korespondencji - wszelkie listy nie zwierające nazwy użytkownika allegro mogą zostać zignorowane, jeżeli na podstawie ich treści nie będzie można ustalić nazwy użytkownika allegro.
Zapoznaj się z uwagami dotyczącymi kontaktu podanymi poniżej a unikniesz nieporozumień:
Chcemy obsłużyć cię dobrze, z należytą starannością, jednak musisz nam to umożliwić przekazując wszelkie informacje precyzyjnie i czytelnie.
Jeżeli wybierasz wysyłkę pocztą, to prosimy pozwól nam wykonać usługę na takim poziomie, jakiego się spodziewasz poprzez:
- Nie wyłączaj komputera zaraz wylicytowaniu tylko poczekaj, w kilka chwil otrzymasz list potwierdzający twoją licytację z Allegro, w drugiej części tego listu będzie pełen zestaw informacji przygotowany przez nas dotyczący zasad postępowania po wylicytowaniu.
- Niezwłocznie wyślij do nas list informujący o sposobie finalizacji, jaki wybrałeś:
- Uwaga!! proszę podać swój login ( nick czy inaczej nazwa użytkownika ) w Allegro, często podajecie tylko nr aukcji, ale to nam nic nie daje, ponieważ nasze aukcje są wielo przedmiotowe i pod jednym numerem aukcji może być nawet ponad 50 osób, które wylicytowały po jednej sztuce produktu
- treść listu powinna zawierać minimum następujące dane:
Mój login to Ares123 wybieram formę zapłaty za pobraniem (lub wybieram formę zapłaty - przedpłata na konto) wybieram przesyłkę zwykłą (lub priorytetową, lub priorytetową zabezpieczoną).
- Jak tylko otrzymamy decyzję, co do sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany(a) o kolejnych etapach realizacji transakcji.
Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenie może to znaczyć, że:
- twój list do nas nie dotarł
- twój list był nieczytelny, np. nie podałeś swojego loginu lub byłeś(aś) nieprecyzyjny
Najczęściej popełniacie Państwo błąd polegający na tym, ze piszecie zdawkowy list z informacją typu: proszę wysłać przedmiot licytacji na adres: .... i na tym koniec!! I ani słowa czy za pobraniem czy przedpłata!!! W takim wypadku wstrzymujemy realizację wysyłki do czasu otrzymania od ciebie dodatkowych wyjaśnień.
Uwaga!! Jeżeli dokonujesz wpłaty na nasze konto, w pierwszym rzędzie podaj w tytule przelewu swój login (nick czy inaczej nazwa użytkownika) w Allegro. Najwięcej opóźnień z wysyłką wylicytowanego towaru wynika z winy kupującego, który przesyła pieniądze z konta będącego na inne nazwisko lub inny adres aniżeli zarejestrowany w Allegro nie podając swojej nazwy użytkownika – jak w takim wypadku mamy szybko i sprawnie określić, od kogo jest dana wpłata?
|
|
Wysyłka |
Za przesyłkę płacisz tylko raz – nie ważne ile towarów zakupisz - według stawki dla przedmiotu, który ma najdroższy koszt przesyłki.
Zakupy powyżej 200 zł obowiązkowe ubezpieczenie 60 gr za każde rozpoczęte 50 zł wartości.
|
Koszty wysyłki |
a) przedpłata - Poczta Polska 10 zł - kurierska 20 zł
b) za pobraniem - kurierska 25 zł
Przesyłki pocztowe nadajemy zawsze jako Priorytetowe
|
Konto bankowe |
mBank 13 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 418515
W tytule przelewu podaj tylko i wyłącznie swoją nazwę w Allegro
|
Kontakt |
Uwaga! Pracujemy w godz od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku i tylko w tych porach możesz odwiedzić naszą siedzibę lub skontaktować się telefonicznie.
Na listy e-mail odpowiadamy od poniedziałku godz. 8:00 do piątku do godz. 16:00
e-mail: [zasłonięte]@amadi.pl tel. 056 [zasłonięte]5359
Adres: PPHU BIURO-DRUK ul. Budowlanych 3 86-300 Grudziądz
|
Realizacja zamówień |
1. Towar wysyłamy następnego dnia roboczego po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto lub otrzymaniu Twojej decyzji dotyczącej wysyłki za pobraniem 2. W wyjątkowych wypadkach zastrzegamy sobie prawo opóźnienia wysyłki (np. większa aniżeli zwykle ilość zamówień, choroba lub urlop personelu) 3. O wszystkich etapach realizacji zamówienia kupujący jest automatycznie informowany za pomocą komunikatów wysyłanych na adres e-mail, jaki ma wpisany w swoim koncie Allegro 4. Jak tylko otrzymamy od Ciebie decyzję dotyczącą sposobu finalizacji otrzymasz od nas potwierdzenie Twojego wyboru oraz będziesz na bieżąco informowany o kolejnych etapach realizacji transakcji.
Jeżeli nie otrzymałeś takiego potwierdzenia może to znaczyć, że: - Twój list do nas nie dotarł - Twój list był nieczytelny, np. nie podałeś swojego loginu lub byłeś nieprecyzyjny
|
|