Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ładowarka Rower elektryczny KALKHOFF GIANT TRANZX

29-07-2014, 20:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 260 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 260 zł     
Użytkownik Kryniek-K1
numer aukcji: 4379278026
Miejscowość Mrągowo
Kupiono sztuk: 3    Zostało sztuk: 9    Licytowało: 3    Wyświetleń: 318   
Koniec: 29-07-2014 20:20:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH

 

  e-mail

[zasłonięte]@wp.pl

..............................

telefon komórkowy - 606[zasłonięte]650

 

 

 

54 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760040 [zasłonięte] 010691

Jeżeli towar z jakiegoś powodu

  nie odpowiada Tobie, istnieje

możliwość zwrotu w ciągu miesiąca.

 Proszę w takim wypadku o wcześniejszą

 informację telefoniczną lub e-mail

  

Przed zalicytowaniem

-zadzwoń lub napisz

- postaramy się 

dopasować ładowarkę do Twojego roweru.

 

 

 

Przedmiotem aukcji jest nowa ładowarka

 zamiennik do baterii Li-Ion

 

KALKHOFF GIANT TranzX

 

ładowarka do roweru elektrycznego

 

 

 

                  .  

Ładowarka posiada automatyczne odcięcie prądu w momencie naładowania baterii, które sygnalizuje zielona dioda (Podczas ładowania dioda świeci się na czerwono).

 

[zasłonięte]@sklepebike.pl

 

 

 

Uwaga!!!

 

 

Przed zalicytowniem proszę napisać do jakiego typu ma być przeznaczona ładowarka,

jakie napięcie -24V(cena 260zł) czy 36V(cena 310zł)

oraz jaki wtyk 4din czy 5 din

 

 

 

 

Sprzedajemy ładowarki do baterii:

  

Li-Ion litowo-jonowych

Li-Po litowo-polimerowych

Li-FePO4 litowo-żelazowo-fosforanowych

Ni-Mh - niklowo-metalowo-wodorowych

......................................................................................................................................................

Ładowarki powinny być zawsze dedykowane do konkretnego pakietu akumulatorowego. Szczególną uwagę zwracamy na możliwość niewłaściwego napięcia i natężenia ładowania. Każdy rodzaj akumulatorów wymaga innych parametrów ładowania. Akumulatory litowo jonowe cechuje wysoka dokladność pracy, a tolerancja na niedopasowanie parametrów jest mniejsza. Powszechnie stosowane i zalecane są inteligentne ładowarki impulsowe, dostosowujące parametry ładowania w zależności od stanu pakietu akumulatorowego, różnego dla poszczególnych faz ładowania.

Moc ładowarki  nie może być większa niż graniczna, ściśle określona   dla konkretnego pakietu. Od mocy ładowarki zależy czas ładowania akumulatorów. Możliwe jest krótkotrwałe przekraczanie dopuszczalnej mocy ładowania pakietu w sytuacji, kiedy zależy nam na skróceniu czasu ładowania. Forsowne ładowanie powoduje jednak skrócenie żywotności pakietu, nadto trzeba ten proces kontrolować pomiarem temperatury ogniw. Nadmierny wzrost temperatury doprowadza do zniszczenia ogniw. Ładowanie mniejszą mocą jest przez producentów akumulatorów zalecane. Czas ładowania w takiej sytuacji ulega wydłużeniu.

 

Wbrew pozorom, ładowarki a właściwie ich awaryjność, dostarczają użytkownikom rowerów wielu zgryzot. Zdarza się, że powodują trwałe uszkodzenie akumulatorów, szczególnie wtedy, kiedy próbujemy zastąpić tę uszkodzoną inną, wydawałoby się nam – odpowiednią. Analizujemy ceny dostępnych ładowarek na rynku i wybieramy te, które wydają nam się właściwe (tym bardziej, że sprzedawcy zapewniają, że są jak najbardziej profesjonalne). Tanie ładowarki to konstrukcje proste, które mogą spowodować przeładowanie akumulatorów, jeżeli czas i prąd ładowania jest za duży. Można się nimi posługiwać mając odpowiednie urządzenie pomiarowe, wiedzę i doświadczenie na temat tego co tak naprawdę dzieje się w czasie ładowania. Inna ładowarka to często konieczność wymiany wtyku ładowania (powinniśmy posiadać umiejętność lutowania, izolowania, sprawdzenia polaryzacji przewodów i napięcia ładowania).

 

 


 

GCS-AP1-R