Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ładowarka do aku Li-FePO4 24V rower elektryczny

02-07-2015, 11:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 260 zł     
Użytkownik Kryniek-K1
numer aukcji: 5415042254
Miejscowość Mrągowo
Wyświetleń: 10   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH

 

e-mail

[zasłonięte]@wp.pl

..............................

telefon komórkowy - 606[zasłonięte]650

 


Paczka pocztowa priorytetowa 11zł
Przesyłka pobraniowa 

18zł

 

Bank BPH

54 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760040 [zasłonięte] 010691

 

 

 

Jeżeli towar z jakiegoś powodu

nie odpowiada Tobie, istnieje

możliwość zwrotu w ciągu miesiąca.

Proszę w takim wypadku o wcześniejszą

informację telefoniczną lub e-mail


 

 

 

Przed zalicytowaniem

-zadzwoń lub napisz

- postaramy się

dopasować ładowarkę do Twojego roweru.

 

 

 

 

Przedmiotem aukcji jest nowa ładowarka

do baterii Li-FePO4 24V

ładowarka do roweru elektrycznego

ładowarka do skutera elektrycznego

 

 

 

Zasilanie: 100~240 V, 50 Hz

Prąd ładowania: 2A
Napięcie ładowania: 29,2V

Wtyk: jack

Ładowarka posiada automatyczne odcięcie prądu w momencie naładowania baterii, które sygnalizuje zielona dioda (Podczas ładowania dioda świeci się na czerwono).

[zasłonięte]@sklepebike.pl

 

 

Sprzedajemy ładowarki do baterii:

Li-Ion –litowo-jonowych

Li-Po – litowo-polimerowych

Li-FePO4 – litowo-żelazowo-fosforanowych

Ni-Mh - niklowo-metalowo-wodorowych

 

 

 

 

Ładowarki powinny być zawsze dedykowane do konkretnego pakietu akumulatorowego. Szczególną uwagę zwracamy na możliwość niewłaściwego napięcia i natężenia ładowania. Każdy rodzaj akumulatorów wymaga innych parametrów ładowania. Akumulatory litowo jonowe cechuje wysoka dokladność pracy, a tolerancja na niedopasowanie parametrów jest mniejsza. Powszechnie stosowane i zalecane są inteligentne ładowarki impulsowe, dostosowujące parametry ładowania w zależności od stanu pakietu akumulatorowego, różnego dla poszczególnych faz ładowania.

Moc ładowarki nie może być większa niż graniczna, ściśle określona dla konkretnego pakietu. Od mocy ładowarki zależy czas ładowania akumulatorów. Możliwe jest krótkotrwałe przekraczanie dopuszczalnej mocy ładowania pakietu w sytuacji, kiedy zależy nam na skróceniu czasu ładowania. Forsowne ładowanie powoduje jednak skrócenie żywotności pakietu, nadto trzeba ten proces kontrolować pomiarem temperatury ogniw. Nadmierny wzrost temperatury doprowadza do zniszczenia ogniw. Ładowanie mniejszą mocą jest przez producentów akumulatorów zalecane. Czas ładowania w takiej sytuacji ulega wydłużeniu.

 

Wbrew pozorom, ładowarki a właściwie ich awaryjność, dostarczają użytkownikom rowerów wielu zgryzot. Zdarza się, że powodują trwałe uszkodzenie akumulatorów, szczególnie wtedy, kiedy próbujemy zastąpić tę uszkodzoną inną, wydawałoby się nam – odpowiednią. Analizujemy ceny dostępnych ładowarek na rynku i wybieramy te, które wydają nam się właściwe (tym bardziej, że sprzedawcy zapewniają, że są jak najbardziej profesjonalne). Tanie ładowarki to konstrukcje proste, które mogą spowodować przeładowanie akumulatorów, jeżeli czas i prąd ładowania jest za duży. Można się nimi posługiwać mając odpowiednie urządzenie pomiarowe, wiedzę i doświadczenie na temat tego co tak naprawdę dzieje się w czasie ładowania. Inna ładowarka to często konieczność wymiany wtyku ładowania (powinniśmy posiadać umiejętność lutowania, izolowania, sprawdzenia polaryzacji przewodów i napięcia ładowania).

 

 


 

GCS-AP1-R