Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ładowarka BOSCH 12-24V 7A Szczecin SANTOCKA 42

23-02-2015, 9:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 349 zł     
Użytkownik AKUMULATORY_AROX
numer aukcji: 5024079697
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 7   
Koniec: 23-02-2015 09:14:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Szczecin ul. Santocka 42


e-mail:  [zasłonięte]@e-moto.pl

 

Telefon:.  609 - 309 - 969

 

GG:. 42[zasłonięte]209 

 


 

 

 

 

Ładowarka Bosch C7 12V/24V 7A 
 
Profesjonalna ładowarka z funkcją inteligentnego ładowania i inteligentnej regeneracji akumulatorów. Ładuje wszystkie dostępne współcześnie rodzaje baterii 12V i 24V (żelowe, ołowiowo-kwasowe, AGM, VRLA, otwarte itp.).
Wariant ładowania 1 "12 V" - ładowanie - samochód/MoBa (14,4 V / 7 A). Przeznaczony do standardowych akumulatorów. Tryb ładowania dla akumulatorów mokrych i większości żelowych. Urządzenie wykonuje ładowanie a po zakończeniu przechodzi w stan podtrzymywania naładowania. Dzięki temu ładowarkę można pozostawić na czas nieokreślony podłączoną do akumulatora. Urządzenie samo zadba o odpowiedni poziom ładowania.
 
Wariant ładowania 2 "12 V" - ładowanie - zima/AGM (14,7 V / 7 A). Przeznaczony do akumulatorów w stanie zimnym lub do różnych akumulatorów AGM (z matami nasączonymi elektrolitem). Jak poprzednio urządzenie naładuje akumulator po czym automatycznie przejdzie w stan podtrzymywania naładowania akumulatora.
 
Wariant ładowania 3 "12 V" - intensywna regeneracja (16,5 V / 1,5 A). Regeneracja akumulatora. W tym trybie można zregenerować akumulatory, kóre zostały w bardzo krótkim czasie rozładowane. Ładowarka przeprowadza specjalne ładowanie prądem 1500mA przed 3 godziny badając stan akumulatora. Po odzyskaniu przez akumulator częściowego naładowania ładowarka przechodzi w normalny tryb ładowania. W ten sposób można ładować bezpiecznie akumulatory całkowicie rozładowane których nie da się skutecznie naładować klasycznymi ładowarkami.
 
Wariant ładowania 4 "12 V" - zasilacz (13,6 V / 5 A). Wspieranie / zasilanie. W tym trybie łądowarkę C7 można wykorzystać jako źródło prądu o maks. natężeniu 6A do zasilania odbiorników takich jak na przykład lampka, lodówka lub inne akcesoria samochodowe. Dodatkowo w tym trybie ładowarkę można wykorzystać jako tymczasowe zasilanie pojazdu na czas wymiany akumulatora. W tym celu należy podłączyć C7 do przewodów zasilających w pojeździe i bezpiecznie odłączyć i wymontować akumulator. W tym czasie C7 będzie podtrzymywać napięcie w instalacji elektrycznej pojazdu dzięki czemu można bezpiecznie przeprowadzić wymianę akumulatora w pojazdach z zaawansowaną elektroniką bez narażania pojazdu na utratę napięcia.
 
Wariant ładowania 5 "24 V" - ładowanie cieżarówka (28,8 V / 3,5 A). Przeznaczony do standardowych akumulatorów mokrych i większości żelowych 24V . Ładowarka wykonuje proces ładowania po jego zakończeniu przechodzi automatycznie w stan podtrzymywania akumulatora.
 
Wariant ładowanie 6 "24 V" - ładowanie cieżarówka - zima/AGM (29,4 V / 3,5 A). Przeznaczony do akumulatorów 24V w stanie zimnym lub do różnych akumulatorów AGM (z matami nasączonymi elektrolitem). Ładowarka wykonuje proces ładowania po jego zakończeniu przechodzi automatycznie w stan podtrzymywania akumulatora.
 
Regeneracja: automoatyczne ładowanie impulsowe przy napięciu pomiędzy 7,5 V i 10,5 V . Jest to automatyczna funkcja C7 której nie można wybrać ręcznie. Jeżeli urządzenie wykryje zbyt niskie napięcie akumulatora samoczynnie przejdzie w stan ładowania impulsowego które jest najskuteczniejsze w takiej sytuacji. Po osiągnięciu przez akumulator w trakcie ładowania odpowiednich parametrów C7 automatycznie wróci do wybranego poprzednio sposobu ładowania. Dzięki temu można osiągnąć znacznie lepszy stopień naładowania nie dostępny przy pomocy nawet najlepszych ładowarek klasycznych (nie inteligentnych).
 
Podtrzymanie: po zakączeniu ładowania wg. wariantów 1-4 automatyczne doładowanie prądem 1,5 A
 
Funkcja ochrony urządzenia: przez cały okres pracy ładowarka monitoruje szereg parametrów i jeżeli wykryje jakikolwiek problem nie wynikający z samego procesu ładowania (przegrzanie urządzenia, zwarcie itp.) nastąpi automatyczne przejście w stan czuwania. Dzięki temu ładowarki C7 nie da się praktycznie w żaden sposób uszkodzić. Ładowarka jest całkowicie odporna na błędne podłączenie (zwarcie, odwrotna biegunowość).

odwrotna biegunowość).

Dane techniczne :

Ładowanie: 6 warianty, w pełni automatyczne
Zasilanie: 220 - 240V ~50/60Hz
Nap.wyjsciowe: nominalnie: 12/24V
Prad ładowania: 7A lub 3,5 +- 10%
Typy akum.: 12V + 24V kwasowo-ołowiowe (WET, AGM, zel, VRLA)
Pojemn.akum.: 12V => 14Ah-230Ah , 24V => 14Ah-120Ah
Przyłacze 230V: wtyk płaski EU; izolacja gumowa H05RN-F, 2 x 0.75 mm2 - dług. ~ 190cm
Przyłacze 12V: 2 x 2.5 mm2, dług. ~190 cm.
Przyłacza: stalowe, w pełni izolowane
Kolor: Szary ( Pantone-425)
Elektronika: sterowanie cyfrowe




Szanowny Konsumencie
 
poniżej znajdziesz prawa jakie Ci przysługują
od 25 grudnia 2014 roku,
ale opisane bardziej "po ludzku" 
 
Rękojmia
 
Jeżeli rzecz sprzedana ma być wysłana konsumentowi, to przedsiębiorca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym kupujący go otrzyma.
Rękojmia to podstawa jednej z dwóch możliwych dróg składania reklamacji przez konsumenta (obok gwarancji). Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego.
 
Gwarancja 
 
Gwarancja to – obok rękojmi – podstawa złożenia reklamacji. Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę, czyli gwaranta.
Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały, w języku polskim.
Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym. W szczególności powinna zawierać takie informacje, jak:
  • nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce;
  • czas trwania i zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej;
  • uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady;
  • stwierdzenie „Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej”.
Warto pamiętać, że obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnym
 
Wada towaru:
 
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.
Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:
  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. telefon przerywa połączenia, naczynie żaroodporne pęka pod wpływem wysokiej temperatury;
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę – np. urządzenie medyczne nie ma właściwości leczniczych opisywanych przez pracownika sklepu;
  • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy okazji zawierania umowy, jeśli przedsiębiorca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia – np. zegarek nie jest wodoodporny na głębokości większej niż 20 m, a konsument przed zakupem poinformował sprzedawcę, że ma zamiar nurkować powyżej takich głębokości;
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie.
 
Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar:
  • jest własnością osoby trzeciej – np. pochodzi z kradzieży;
  • jest obciążony prawem osoby trzeciej – np. osobie trzeciej przysługuje prawo pierwokupu;
  • cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu – np. został zabezpieczony w postępowaniu karnym jako dowód w sprawie.
Zwrot towaru:
 
Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.
Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli towar ma wadę – wtedy zwrot towaru może być dokonany pod pewnymi warunkami w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi. Ponadto sprzedawca może (ale nie musi) przewidzieć w regulaminie sklepu stacjonarnego ewentualność zwrotu towaru przez kupującego w określonym terminie (np. 30 dni) i pod określonymi warunkami (np. tylko z paragonem zakupu i oryginalnymi metkami, w stanie nienaruszonym). Taka praktyka wynika najczęściej z polityki konkretnego przedsiębiorcy, a nie z przepisów prawa.
Wyjątek stanowi sytuacja, w której towar został kupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (np. podczas pokazu organizowanego w hotelu) lub na odległość (np. w sklepie internetowym). Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
 
Terminy:
 
14 dni – termin na odstąpienie konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, liczony od dnia wydania towaru lub zawarcia umowy dotyczącej świadczenia usługi.
14 dni – termin na poinformowanie konsumenta o rozstrzygnięciu reklamacji złożonej z tytułu rękojmi.
30 dni – termin na wydanie towaru konsumentowi, chyba że z umowy wynika inny termin.
1 rok – okres szczególnej ochrony towaru sprzedanego konsumentowi, liczony od momentu jego wydania. Jeżeli w tym okresie zostanie stwierdzona wada, przyjmuje się, że istniała w chwili przekazania rzeczy.
1 rok – termin liczony od momentu zauważenia wady, w którym należy zgłosić sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i określić swoje żądania.
2 lata – okres trwania odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi, liczony od dnia wydania towaru.