Kontakt
Dział sprzedaży 535 [zasłonięte] 967
Dział techniczny 535 [zasłonięte] 630
e-mail
[zasłonięte]@op.pl
W sprawach technicznych proszę o kontakt na adres.
[zasłonięte]@op.pl
Odbiór osobisty
Przed udaniem się po odbiór koniecznie proszę o e-maila lub telefon do działu sprzedaży, w celu uzgodnienie terminu odbioru.
Warszaw-Ochota
ul.Siemieńskiego 13
Warszawa-Targówek
ul.Myszkowska 1
Wysyłka
Ewentualną zmianę adresu do wysyłki proszę podać w e-mailu po zakupie przedmiotu. Różne przedmioty zakupione przez jedną osobę wysyłam w jednej przesyłce. Brany jest pod uwagę najwyższy koszt wysyłki zakupionych przedmiotów.
Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru w stanie niezmienionym w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Wysyłając zwracany towar, należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
|
Dareltek s.c.
|
Opis przedmiotu
W pełni automatyczna ładowarka akumulatorów Li-Ion i Li-Poly do 3A i końcowym napięciu ładowania 4,2V zasilana z 5V. Brak maksymalnego czasu ładowania (można ładować w trybie podtrzymania), wersja scalaka AMI/UN. W zestawie z podkładką silikonową i termistorem 10k. Ładowarka wymaga radiatora do chłodzenia, na innych aukcjach sprzedawana jest z naklejonym radiatorem R21. Płytka jest mała: 33mm x 31mm (bez wyprowadzeń) i posiada jeden otwór do przykręcenia płytki do radiatora, oczywiście przez przekładkę silikonową. Wysokość: 15mm z radiatorem i 5,8mm bez radiatora, bez montowania wyprowadzeń (goldpinów) 4,1mm. Wyprowadzenia są w rastrze 2,54mm, więc można montować ładowarkę na płytkach uniwersalnych i stykowych ale do stykowych przy takich prądach to tylko do prób. Prąd można regulować w zakresie 0,6A do 3,3A potencjometrem SMD. Jest bardzo dużo zabezpieczeń: -odwrotnym podłączeniem akumulatora, -pomyleniem zasilania z akumulatorem, -zbyt niską i zbyt wysoką temperaturą akumulatora, -przed przegrzaniem ładowarki, -zbyt długim ładowaniem (niektóre wersje układu scalonego), -brak zabezpieczenia przed odwrotnym podłączeniem zasilania, -brak zabezpieczenia przed zbyt wysokim napięciem zasilania. Diody LED sygnalizują: podłączenie zasilania (czerwona PWR), ładowanie (czerwona Charg) i naładowanie akumulatora (zielona END). Prąd maksymalny, z powodu przegrzewania się ładowarki z radiatorem R21, jest mniejszy od deklarowanego 3A na początku ładowania (około 2A), ale trwa to bardzo krótko, bo akumulator prawie od razu ma 3,7V przy którym 3A jest osiągalne. Mierzyłem maksymalny prąd, dla różnych napięć akumulatora, przy 5V zasilania i swobodnym dostępie powietrza 22°C do płytki (bez żadnej obudowy). Ładowarka ładuje akumulatory mające poniżej 3V prądem 10% ustawionego a kończy ładowanie gdy prąd spadnie do 10%. Zabezpieczenie termiczne nie pozwoli ładować akumulatora gdy jego temperatura jest poniżej 0°C lub powyżej 50°C. Oczywiście trzeba zamontować na akumulatorze termistor 10k a jak tej funkcji nie używa się to wystarczy zewrzeć zworkę T-off znajdującą się na płytce ładowarki. Ładowarki można łączyć równolegle w celu zwiększenia prądu ładowania. Można też poprawić ich wydajność, wymuszając ruch powietrza wentylatorem, który może też chłodzić przy okazji akumulatory, przy szybkim ładowaniu. Do ładowania akumulatorów połączonych szeregowo, można użyć wielu ładowarek, ale każda musi mieć swoje własne zasilanie. Obecnie można bardzo tanio kupić zasilacze 5V 3A, więc nie stanowi to większego problemu.
Więcej zdjęć i informacji na stronie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=[zasłonięte]26857
W naszym sklepie są też dostępne akumulatory Li-Poly:
http://alle/sklep/12[zasłonięte]922_dareltek?category=869167&id=12[zasłonięte]922
i inne ładowarki:
http://alle/sklep/12[zasłonięte]922_dareltek?category=851754&id=12[zasłonięte]922
|