Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Łabuz NLP w negocjacjach handlowych NOWA

23-01-2014, 23:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik fhjubo
numer aukcji: 3882586207
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-01-2014 23:43:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Anna Magdalena Łabuz

Tytuł: NLP w negocjacjach handlowych

Liczba Stron: 110

Wydawnictwo: Helion, 2010

Stan: nowa 

 

Opis:

 

Negocjacje przebiegną lepiej, gdy:
    przygotujesz się do nich wzorowo,
    otoczenie będzie pracowało na Twój sukces,
    nauczysz się stosować różne taktyki negocjacyjne,
    zaczniesz odczytywać informacje z komunikacji niewerbalnej Twojego rozmówcy,
    rozwiniesz zdolności perswazyjne i komunikacyjne,
    zastosujesz sprawdzone modele neurolingwistycznego programowania,
    … i osiągniesz zamierzony cel, a potem kolejny i kolejny!
Negocjacje — gra na psychologicznej planszy
Negocjacje stanowią esencję stosunków interpersonalnych w biznesie. Opierają się na komunikacji międzyludzkiej, wykorzystują odgrywane na co dzień role społeczne rozmówców i są bardzo silnie zakorzenione w technikach perswazyjnych oraz manipulacyjnych. Gdzieś w tle natomiast majaczy cel, który obie strony określiły sobie jako zakładany wynik rokowań. Zwykle jest to uzgodnienie wspólnego stanowiska, zniwelowanie rozbieżności, osiągnięcie porozumienia. Tak naprawdę liczy się jednak mistrzowsko prowadzona gra na psychologicznej planszy.

Zapewne już wiesz, że do rozmów handlowych absolutnie konieczne jest świetne przygotowanie. Znasz wszystkie style negocjacji i orientujesz się, który z nich prezentujesz Ty sam. Zdajesz sobie sprawę z tego, jak istotne jest otoczenie podczas rokowań, i potrafisz je przygotować tak, by było Twoim sprzymierzeńcem. Zgadza się? W takim razie to idealny moment, by zająć się najskuteczniejszą bronią przyszłych negocjacji — Tobą i Twoimi osobistymi umiejętnościami.
    Stawiaj właściwe pytania w odpowiednim momencie.
    Stosuj niezawodne chwyty retoryczne.
    Obserwuj zachowania negocjatorów i ich mowę ciała.
    Zakładaj erystyczne filtry.
    Modyfikuj procesy decyzyjne Twoich rozmówców.

 

 

 

W przypadku wyboru przez kupującego wysyłki listem ekonomicznym (tzw. list zwykły) nie bierzemy odpowiedzialności za losy przesyłki od momentu wrzucenia jej do skrzynki pocztowej. Sugerujemy więc list polecony (ew. paczkę) za którą w pełni odpowiadamy!