|
Witam Państwa
luxgold.pl
Przedmiotem sprzedaży jest :
Łańcuszek EXCLUSIVE ze Złota
OKAZJA !!
Cena w innym sklepie - 990 PLN
Łańcuszek wykonany jest z żółtego złota ,
długość 45 cm
próby 585 ( 14 karat) ,
na wyrobie wybite są próby Urzędu Probierczego
masa : 3, 4 g.
Łańcuszek o atrakcyjnym splocie, oryginalny wzór , wykonany z żółtego złota.
Niesamowicie lśni i mieni się w promieniach słońca !!!!!
Łańcuszek ten pięknie się prezentuje , w każdej sytuacji będzie doskonałą ozdobą!!!
Wykonany jest z wielką dbałościa o detale i niesamowitą precyzją!!
Jest to oryginalny, ciekawy wyrób jubilerski, idealny na prezent
dla ukochanej osoby.
Idealny na PREZENT!!!!
Idealny dla CIEBIE!!!!
Klienci, którzy dokonali minimum dwóch zakupów w naszym
e-Salonie Jubilerskim, otrzymują automatycznie na kolejne zakupy-
RABAT 10 % !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
na życzenie klienta wystawiamy fakturę vat.
|
|
|
Numer
33 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 650560
BRE BANK
|
|
wysyłka max.
24h
po zaksięgowaniu
przelewu na
naszym koncie
|
|
Przed kliknięciem
"kup teraz"
zapoznaj się z regulaminem aukcji
podanym na stronie
" mnie"
|
|
Historia złota
Złoto znane jest już od 6000 lat. Z czasem stało się najbardziej pożądanym, czczonym i drogocennym skarbem ludzkości. Prawdziwa moc tego sławnego pierwiastka wiąże się z odwiecznymi namiętnościami, które złoto bezustannie w nas budzi, dzięki czemu możemy lepiej poznać siebie samych. Wszystkich nas łączy złoto: ikona chciwości i gwarant prawości, a jednocześnie oznaka zbytku i symbol władzy.Niegdyś, ze względu na rzadkość występowania złota, na jego posiadanie mogli sobie pozwolić jedynie najbogatsi,a obecnie tego zaszczytu i splendoru,mogą dostąpić już niemal wszyscy.Trendy w biżuterii złotej zmieniały się na przestrzeni wieków równie często jak w modzie. Złotnicy wciąż obserwują otaczający świat i próbują wychwycić zmieniające się upodobania klientów oraz stworzyć kolekcje nowoczesne i niepowtarzalne. Jak mówi Peter Bernstein w swojej książce "Historia złota. Dzieje obsesji"........""Dowcip polega na tym, że nie sposób znaleźć nic innego, co byłoby jednocześnie tak bezużyteczne i tak przydatne."......
|
|