1. Aukcja: KUP TERAZ
2. Jeśli masz pytania na temat tej aukcji, nie wahaj sie!
3.Zapoznaj się ze stroną "O mnie"
4. Po wygraniu aukcji należy potwierdzić zakup towaru.
5. Nie zabijaj!
6. Po wygraniu aukcji, proszę o kontakt w celu uzgodnienia formy wysyłki.
7. Biorąc udział w mojej aukcji akceptujesz niniejszy regulamin oraz zapoznałeś się ze stroną "O mnie"
Wpłata na konto bankowe (płatność z góry)
Koszt wysyłki: 18 zł Pobranie pocztowe (płatne przy odbiorze)
Koszt wysyłki: 24 zł
WITAM!
Przedmiotem aukcji jest:
ŁAŃCUCH RK 520 GXW XW-ring wzmocniony
118L SREBRNY
Posiadamy całą ofertę łańcuchów DID oraz RK!
Długie łańcuchy na duże zębatki!
PODWYŻSZONA WYTRZYMAŁOŚĆ
Łańcuch RK 520 GXW XW-ringowy wzmocniony
Bardzo wysoka jakość wykonania.
Polecany do max. 1000 cm pojemności silnika na drodze.
Polecany do max. 750 cm pojemności silnika w terenie.
1. Producent RK - Japonia
2. Rozmiar 520
3. Model GXW
4. Ilość ogniw 118
5. Rodzaj uszczelnienia XW-ringowy
6. Długość ogniwa [mm] 15,875
7. Szerokość rolki [mm] 6,35
8. Grubość płytki wew. [mm] 2,2
9. Grubość płytki zew. [mm] 2,2
10. Długość trzpienia [mm] 20,8
11. Maks. obciążenie [kg] 3800
Możliwość skompletowania całego napędu do Stuntu (drugie zdjęcie).
Duża zębatka + długi łańcuch RK lub DID!
Najlepsze ceny i najwięcej sprzedanych zestawów.
RK to Japońskie łańcuchy najwyższej jakości, stosowane do pierwszego montażu
w markowych motocyklach Japońskich, oraz najczęściej wybierane w sportach motocyklowych. Opatentowane przez RK uszczelnienie XW-RING charakteryzuje się najdłuższą żywotnością spośród wszystkich łańcuchów, oferowanych na rynku.
Wzmocniony łańcuch napędowy (XW-ring) przeznaczony do motocykli szosowych
o pojemności silnika do 1400 ccm lub terenowych o pojemności silnika do 900 ccm.
Dobierzemy odpowiednią długość łańcucha pod podaną przez Ciebie wielkość zębatek. Potrzebne do tego będzie: - marka, model, rocznik i pojemność motocykla, ilość zębów na zębatce zdawczej (przedniej) oraz ilość zębów na zębatce tylnej.
W cenie łańcucha ogniwo łączące zakuwane (zakuwka) w komplecie.
Dodatkowo dostępne również ogniwo łączące zapinane (spinka) – zapytaj o dostępność!
Regularne smarowanie, zapobiega przedwczesnemu zużyciu, wpływa na maksymalne osiągi motocykla i bezpieczeństwo.Nie wolno myć łańcucha O-ringowego i X-ringowego za pomocą myjek ciśnieniowych, rozpuszczalników lub benzyny. Łańcuch napędowy powinien być myty naftą lub innym środkiem do tego celu.Łańcuch O i X ringowy powinien być smarowany do 300-400km i zawsze po jeździe w deszczu.
Masz jakieś propozycje? Napisz do mnie:
[zasłonięte]@gmail.com
lub zadzwoń:
668[zasłonięte]384