Witam
Dziś mam do sprzedania moją łódź motorową Picton Royalle 166 GTS z silnikiem 3.0L Mercruiser i stopa Alpha One. Łódź zarejestrowana jako 59KW więc wystarczy patent sternika motorowodnego i odpada konieczność robienia corocznych przeglądów Ogólnie Łódź w bdb stanie technicznym (szczegóły poniżej) i dobrym wizualnym (głównie wymaga czyszczenia) – łódź sprowadziłem dla siebie 3 lata temu z Anglii, łódź szykowałem pod siebie więc nie żałowałem na naprawach czy częściach eksploatacyjnych – większość napraw/serwisów przeprowadził profesjonalny serwis motorowodny Sławka Porosa (trzykrotne mistrzostwo Polski w sportach motorowodnych, puchar handicap itp.).
To co zostało zrobione: - wymiana WSZYSTKICH płynów i filtrów: olej, płyn wspomagania kierownicy, płyn w układzie trymu, filtr z osuszaczem paliwa, filtr oleju - regeneracja rozrusznika i wymiana gaźnika na nowy (oryginał Mercruiser) - wymieniona śruba napędowa „Mercury Black Max” – wciąż w idealnym stanie (nie ma nawet ryski) - wymieniona pompa wody i olej w przekładni. - Wymiana układu zapłonowego na polonezowski (uszkodzony oryginalny komputer sterujący) działa idealnie a w razie czego wymiana bajecznie tania. - Wymieniona plandeka (rok temu) na solidną plandekę własnego projektu z bardzo dobrej jakości materiałów (ten sam co nowe pokrycia naczep tirów) – sama plandeka kosztowała 800zł! (2 stare plandeki daję wraz z łodzią). Zakupiona przyczepa pod łodziowa zarejestrowana jako przyczepa lekka typu SAM (brak konieczności przeglądów) w rzeczywistości to solidna niemiecka konstrukcja która według oznaczeń na osi ma wytrzymałość 1200kg, posiada w pełni sprawny hamulec najazdowy (z nowym amortyzatorem), wymieniłem również opony i łożyska, oraz zamontowałem nową instalacje elektryczną. Jedyne co należy z nią zrobić to w kilku miejscach zaprawki lakiernicze – starłem z niej farbę, pomalowałem podkładem i farba Hammeride ale z tego co widziałem w kilku miejscach przebija się rdza – ogólnie wymaga ~3h pracy aby być w idealnym stanie technicznym (jeśli ktoś zamierza dużo podróżować to zalecam wymianę uchwytu przyczepy – te co jest powinien wytrzymać jakieś 3~5000km)
Film 1
Film 2
Film 3
Powód sprzedaży: rok temu z powodów finansowych zdecydowałem na jakiś czas przenieść się do Dublina, okazało się że jeszcze z 2 lata tu posiedzę więc nie ma sensu aby sprzęt stał i niszczał, lepiej jeśli ktoś się nim zaopiekuje i będzie czerpał radość z użytkowania. Łódź posiada: wspomaganie kierownicy, bardzo wygodne siedzenia (pod tylną kanapą bagażnik), oświetlenie nawigacyjne, pompę zęzową (z opcją auto lub manualną) wbudowane 2 głośniki boczne + wzmacniacz i solidny subwoofer (wyprowadzenie „mini jack” np. pod odtwarzacz mp3 czy iPoda), dodatkową pawęż pod silnik zaburtowy – to kawał solidnej łodzi (masa ok. 700~800kg) bez śladu jakichkolwiek przecieków czy osmozy (choroba żelkotu). Ogólny stan bdb łódź nie wymaga wkładu finansowego. Łódź bardzo stabilna na wodzie, bez problemu wchodzi w ślizg, standardowa prędkość max to 55km/h (+/-3km w zależności od wiatru) według GPS w 3 dorosłe osoby. To co będzie należało zrobić to solidne czyszczenie (tragedii nie ma ale od jesieni nie była czyszczona), przerejestrować na siebie i cieszyć się z zakupu J Poniżej zamieszczam część zdjęć, więcej dobrej jakości zdjęć mogę przesłać na maila, zamieszczam również filmik na YouTube prezentujący jeden z pierwszych rejsów łodzią. Od siebie: Opis może długi ale nie kupujesz kota w worku, można zadzwonić do serwisu (Google poda nr telefonu) i sprawdzić historię łodzi, większość sprowadzonych przez naszych rodaków podobnie jak samochody ma bogata historię i jest podpicowana na sprzedaż. Ja ze względu na miejsce pobytu i wykonywaną pracę preferuję kontakt mailowy jednak gdyby ktoś chciał o niej porozmawiać proszę dzwonić po 19:00 na +48 [zasłonięte] 442 134 WAŻNE: W Polsce będę między 23 czerwca a 25 lipca (za wyjątkiem 6-8 lipca, kiedy przebywam w szpitalu, bez dostępu do Internetu i telefonu) i jest to jedyny termin gdy będę w stanie podpisać niezbędne dokumenty i ewentualnie doradzić/przeszkolić przyszłego właściciela/lkę (np. na zimę trzeba spuścić płyn chłodniczy z silnika o czym na 99% nikt Was nie poinformuje!). Jedyną akceptowalną przeze mnie formą płatności jest gotówka przy odbiorze. Dobrze się zastanów zanim zalicytujesz gdyż nie przyjmuje zwrotów! – łódź można dowolnie sprawdzić przed transakcja (np. w serwisie) jednak jak już wspomniałem obecnie nie mieszkam w Polsce stąd szansa na korzystna cenę! (nawet kup teraz jest w cenie pontonu z ~50km silnikiem, nowa łódź z 3.0L Mercruiserem to ponad 100 000zł). Uwaga: Licytujesz: Łódź wraz z przyczepą pod łodziową, tak jak pisałem nie przyjmuję zwrotu i nie wycofuje ofert więc uważnie przemyśl swe działania.
|