Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ćwiczenia z retoryki - Barłowska

03-06-2012, 22:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2292125641
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 16   
Koniec: 20-05-2012 15:04:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

lub

mBank

23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Ćwiczenia z retoryki
Barłowska Maria, Budzyńska-Daca Agnieszka, Gaj Beata i inni

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
wydanie 2010 r.
ISBN:[zasłonięte]978-83-16423-2
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 464
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Ćwiczenia z retoryki:
Wszechstronny i nowoczesny zbiór ćwiczeń rozwijających umiejętności retoryczne:

podział materiału na 5 części, odpowiadających etapom przygotowania tekstu według metody retorycznej:
dobieranie argumentów (inventio),
rozplanowania ich kolejności (dispositio),
dobór słów (elocutio),
zapamiętywanie tekstu (memoria),
wygłoszenie tekstu przed publicznością (actio);
przykłady w oparciu o teksty współczesne z najróżniejszych obszarów języka:
przemówień i literatury pięknej,
wypowiedzi naukowców i publicystów,
z mowy potocznej i współczesnych blogów;
każdy rozdział wzbogacony o wskazówki bibliograficzne i teoretyczne z różnorodnym zestawem ćwiczeń, zarówno do pracy grupowej, jak i indywidualnej.
Książkę polecamy studentom kierunków humanistycznych, przede wszystkim filologiipolskiej, dziennikarstwa i politologii, socjologii a także marketingu i reklamy.


okładka