Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ĆWICZENIA SŁOWNIKOWO-FRAZEOLOGICZNE i SYNTAKTYCZNE

07-02-2015, 23:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 5039241494
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 1   
Koniec: 07-02-2015 23:47:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"ĆWICZENIA SŁOWNIKOWO-FRAZEOLOGICZNE i SYNTAKTYCZNE w KLASACH POCZĄTKOWYCH. Z BADAŃ nad EFEKTYWNOŚCIĄ NAUCZANIA", R.WIĘCKOWSKI; WSiP ; stan : plus db : pieczątki ; przesyłka polecona : 8,50 zł.



SPIS TREŚCI:

Wstęp ............................................................ 5

I. Treść i organizacja ćwiczeń słownikowo-frazeologicznych i syntaktycznych ................ 7
1. Tematyka ćwiczeń.............................................. 7
2. Struktura lekcji................................................. 13
3. Ogólne założenia ćwiczeń slownikowo-frazeołogicznych i syntaktycznych . 15

II. Zasób słownikowy dzieci w młodszym wieku szkolnym a metody pracy dydaktyczno-wychowawczej naaczyciela .................... 24
1. Problematyka, metody i zakres badań............................. 24
2. Treść i zakres słownika biernego uczniów ......................... 28
3. Czynny słownik uczniów........................................ 39
4. Metody pracy nauczyciela a zasób słownikowy uczniów............. 43
a. Rodzaje ćwiczeń słownikowych................................. 43
b. Praca jednolita i zróżnicowana ................................. 52
c. Zintegrowany system pracy zuchowo-lekcyjnej.............. 65
5. Uogólnienia i wnioski ........................................... 80

III. Kształtowanie umiejętności stosowania oraz konstruowania związków frazeofogicznych .....83
1. Problematyka, zakres i organizacja badań.......................... 83
2. Umiejętność stosowania i konstruowania przez uczniów związków frazeologicznych ...... 87
3: Metody i organizacja ćwiczeń frazeologicznych..................... 104
4, Zależność umiejętności konstruowania przez uczniów związków frazeologicznych od sposobu pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela ..... 122
5. Uogólnienia i wnioski........................................... 123

IV. Konstruowanie zdań współrzędnie złożonych...................... 125
1. Zdania współrzędnie złożone, ich istota, sposób realizacji............ 125
2. Problematyka, metody i zakres badań ............................ 127
3. Umiejętność budowania zdań współrzędnie złożonych............... 130
4. Metody kształtowania umiejętności budowania zdań współrzędnie złożonych........134
5. Zależność umiejętności konstruowania przez uczniów zdań współrzędnie złożonych od sposobów pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela ... 146
6. Uogólnienia i wnioski........................................... 148

V. Konstruowanie zdań podrzędnie złożonych ....................... 150
1. Zdania podrzędnie złożone, ich istota, sposób realizacji......,.......... 150
2. Problematyka, metody i zakres badań............................. 152
3. Umiejętność konstruowania przez uczniów zdań podrzędnie złożonych ... 155
4. Metody kształtowania umiejętności konstruowania zdań podrzędnie złażonych.......... 164
5. Zależność umiejętności konstruowania przez uczniów zdań podrzędnie złożonych od sposobów pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela ... 185
6. Uogólnienia i wnioski........................................... 189

VI. Zakończenie...................................................... 191