Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ćwiczenia rozwijające myślenie dziecka w wieku prz

28-01-2012, 8:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik eduksiegarnia_pl
numer aukcji: 2064162957
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 27-01-2012 22:24:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: zbiór tekstów
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




o mnie        moje komentarze       inne moje aukcje




Przygotuj dziecko do szkoły - ćwiczenia rozwijające myślenie dziecka w wieku przedszkolnym


szeregowanie * sekwencje * kategoryzacja * klasyfikacja * relacje czasowe * analiza i synteza wzrokowa * przygotowanie do czytania i pisania


autor: Dominika Kamińska, Alicja Ślęzak-Stachulak

format: A4 (karty) A5 (instrukcja)

ilość stron: 49 dwustronnie foliowanych kart z obrazkami + 16 stron (instrukcja)

oprawa: teczka

rok wydania: 2010

producent: Seventh Sea

stan: NOWY


opis przedmiotu:


Przygotuj dziecko do szkoły to propozycja ćwiczeń dla dzieci w wieku przedszkolnym, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci pięcioletnich.

Materiał do wielokrotnego użytku dzięki zastosowaniu ofoliowanych kart oraz suchościeralnego pisaka dołączonego do zestawu.

Ćwiczenia zawarte w publikacji, oparte na materiale tematycznym i atematycznym, dotyczą:

− budowania, uzupełniania i dopełniania zbiorów
− wykluczania elementu ze zbioru
− łączenia pasujących do siebie par
− dorysowywania brakujących elementów w zbiorze
− szeregowania
− uzupełniania sekwencji
− myślenia przyczynowo-skutkowego.

Ćwiczenia rozwijają umiejętności logicznego myślenia, dostrzegania zasad oraz relacji między poszczególnymi elementami w zbiorach. Dzięki nim dziecko uczy się tworzyć reguły, porównywać, manipulować, uogólniać i klasyfikować. Posiadanie tych umiejętności jest z kolei warunkiem sprawnej nauki czytania i pisania.

Publikacja zawiera:

− 49 dwustronnie foliowanych kart z obrazkami (ponad 300 obrazków)
− pisak suchościeralny
− instrukcję
− torebki strunowe do przechowywania wyciętych obrazków.

 
Autorzy:

Dr Dominika Kamińska – filolog polski, logopeda, wykładowca na podyplomowych studiach logopedycznych. Przygotowuje studentów do pracy z dziećmi, prowadząc zajęcia z diagnostyki i terapii zaburzeń mowy oraz dysleksji. Terapeuta dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Szczególnie zajmują ją zagadnienia związane z lateralizacją i jej wpływem na nabywanie umiejętności czytania.

Mgr Alicja Ślęzak-Stachulak – filolog polski, logopeda. Pracuje w założonym przez siebie Gabinecie Terapii Mowy oraz w przedszkolu Fundacji Elementarz. Zajmuje się terapią dzieci z wadą słuchu, autyzmem oraz trudnościami w czytaniu i pisaniu. Od wielu lat przygotowuje dzieci do nauki szkolnej, stosując z powodzeniem wczesną naukę czytania.


 

Przykładowe karty:


inne aukcje