Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ćwiczenia logopedyczne LOGOPEDIA syczące dźwięczne

23-12-2014, 11:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 518.68 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 4828478736
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 33   
Koniec: 23-12-2014 11:19:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

SAKSOFON CECYLII – Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania prawidłowej wymowy głosek: s, z, c,

Saksofon Cecylii to książka logopedyczna służąca korygowaniu niewłaściwej artykulacji głosek s, z, c, dz oraz utrwalaniu ich poprawnej wymowy. Zadania i teksty zawarte w opracowaniu przeznaczone są dla dzieci, które z pomocą logopedy nauczyły się już prawidłowo wymawiać głoski w izolacji. Znajdujące się w książce kolorowe ilustracje, zagadki, wierszyki, krzyżówki oraz gra dydaktyczna „Logopedyczny Piotruś” stanowią dodatkowe urozmaicenie żmudnych ćwiczeń logopedycznych.

 

Dzięki różnorodnym zadaniom uczniowie nie tylko utrwalają wymowę głosek syczących, ale również trenują czytanie i pisanie, kształcą pamięć i koncentrację uwagi, rozwijają spostrzegawczość i wzbogacają słownictwo.

 

Publikacja ta adresowana jest do logopedów, nauczycieli i rodziców do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym.

 

 

format A4
objętość 128 kolorowych stron
oprawa miękka
ISBN

[zasłonięte]978-8334-615-6

 

SYCZANKI – Opowiadania i zabawy utrwalające poprawną wymowę głosek s, z, c, dz

 

W książce znajduje się zbiór ćwiczeń opartych na opowiadaniach, w których nagromadzono głoski syczące: s, z, c, dz. Historyjki ułożono zgodnie z zasadą czystości fonetycznej, zatem nie ma w nich wyrazów zawierających głoski szeregu szumiącego i ciszącego.

 

Dziecko rozwiązując zadania oparte na materiale obrazkowym, może utrwalać artykulację głosek s, z, c, dz w wyrazach, zwrotach i tekstach. Dodatkowo ćwiczy również pamięć i koncentrację słuchową oraz wypowiadanie się rozwiniętymi zdaniami.

 

format A4
objętość 52 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-614-9

 

SPRAWNA BUZIA. Gry i zabawy utrwalające głoskę s

 


 

W książce znajdują się propozycje ćwiczeń i zabaw przeznaczonych przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – materiał wyrazowy został specjalnie wyselekcjonowany i dostosowany do słownika młodszego dziecka, ilustracje są barwne i proste, a polecenia jasne i zwięzłe.

 

Pozycja kierowana jest przede wszystkim do rodziców i logopedów, którzy dzięki niej będą mogli pracować z dziećmi i utrwalać prawidłową artykulację ćwiczonych głosek. Publikacja może być również wykorzystana przez nauczycieli i terapeutów pedagogicznych.

 

Materiały zamieszczone są w książce w następującej kolejności:

  • ćwiczenia artykulacyjne,
  • utrwalenie głoski w izolacji,
  • utrwalenie głoski w sylabach (wszystkie opozycje),
  • utrwalenie głoski w wyrazach – nagłos,
  • utrwalenie głoski w wyrazach – wygłos,
  • utrwalenie głoski w wyrazach – śródgłos,
  • utrwalenie głoski w wyrazach (we wszystkich opozycjach),
  • utrwalenie głoski w rymowankach,
  • utrwalenie głoski w zdaniach,
  • historyjki obrazkowe.
format A4
objętość 36 kolorowych stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-398-8

 

 

 

SZOP PRACZ I PRZYJACIELE – Pomysłowe zadania do głoski sz utrwalania

 



Jest to książeczka, po którą mogą sięgnąć młodsze i starsze dzieci. Ciekawe wierszyki i zadania o zróżnicowanej trudności pozwolą dobrze się bawić, a przy okazji pobudzą do ćwiczenia wymowy głoski sz. Dużą zaletą książki są ilustracje – integralna część tekstów i ćwiczeń. Niecodzienna oprawa graficzna zachęca do pracy, a sympatyczni bohaterowie wierszy towarzyszą dziecku przez cały czas terapii.


Przy okazji dziecko ćwiczy sprawności językowe i plastyczne.


„To, co zwraca natychmiast uwagę, to obszerność pracy. W książce jest wiele zróżnicowanego materiału i rozmaitych zadań dla dziecka. Zadań utrwalających wymowę, kształtujących słuch fonemowy, rozwijających spostrzegawczość i sprawność manualną, pomagających ćwiczyć analizę sylabową i dźwiękową, doskonalących umiejętność czytania… i wiele innych funkcji. Książka jest warta polecenia, wystarczy na wiele zajęć jako pomoc dla logopedy i wiele ciekawych wieczorów dla dziecka i jego opiekunów”.

Krzysztof Szamburski

 

Książka do utrwalania głoski sz jest rodzajem zeszytu do ćwiczeń dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów z klas 03.

Książka zawiera szereg niezwykle interesujących ćwiczeń i zabaw językowych stymulujących rozwój mowy dziecka. Zadania są tak skonstruowane, że usprawniają również funkcje słuchowe, wzrokowe i grafomotoryczne oraz mogą pomóc dzieciom w rozwijaniu zdolności percepcyjno-motorycznych, to jest ułatwić naukę czytania, pisania i liczenia”.


format A4
objętość 64 kolorowe strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-338-4

 

ROZRYWKI I ZADANIA DO GŁOWY ŁAMANIA PRZEZNACZONE NIE TYLKO DLA DZIECI Z ZABURZONA WYMOWĄ GŁOSEK S, Z, C, DZ – CZĘŚĆ 1

 



Niniejsza publikacja to zbiór różnorodnych ćwiczeń (krzyżówki, rebusy, wykreślanki, rozsypanki, uzupełnianki, szyfrogramy) przeznaczonych dla uczniów szkoły podstawowej mających trudności w pisaniu, czytaniu oraz wymawianiu głosek szeregu syczącego [s], [z], [c], [dz]. Materiał językowy wykorzystany w zadaniach dobrano z myślą o problemach artykulacyjnych dzieci z zaburzoną wymową głosek syczących z uwzględnieniem ich pozycji w wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos, grupy spółgłoskowe). Ćwiczenia kształtują czytanie ze zrozumieniem, poprawną pisownię i wymowę, rozwijają pamięć i logiczne myślenie, poprawiają koncentrację uwagi i spostrzegawczość. Zabawowa forma ćwiczeń z pewnością zachęci dzieci do aktywnego wysiłku umysłowego, czyniąc naukę bardziej przyjemną i bezstresową.

Publikacja zawiera także logopedyczny zestaw wyrazów do utrwalania poprawnej wymowy, umożliwiający osobom prowadzącym zajęcia szybkie wyszukiwanie wyrazów.

Ćwiczenia mogą być wykorzystywane jako pomoc dydaktyczna przez logopedów, nauczycieli, terapeutów i pedagogów, a także rodziców.

 

ROZRYWKI I ZADANIA DO GŁOWY ŁAMANIA PRZEZNACZONE NIE TYLKO DLA DZIECI Z ZABURZONA WYMOWĄ GŁOSEK S, Z, C, DZ – CZĘŚĆ 2

 


Niniejsza publikacja to zbiór różnorodnych ćwiczeń (krzyżówki, rebusy, wykreślanki, rozsypanki, uzupełnianki, szyfrogramy) przeznaczonych dla uczniów szkoły podstawowej mających trudności w pisaniu, czytaniu oraz wymawianiu głosek szeregu syczącego [s], [z], [c], [dz]. Materiał językowy wykorzystany w zadaniach dobrano z myślą o problemach artykulacyjnych dzieci z zaburzoną wymową głosek syczących z uwzględnieniem ich pozycji w wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos, grupy spółgłoskowe). Ćwiczenia kształtują czytanie ze zrozumieniem, poprawną pisownię i wymowę, rozwijają pamięć i logiczne myślenie, poprawiają koncentrację uwagi i spostrzegawczość. Zabawowa forma ćwiczeń z pewnością zachęci dzieci do aktywnego wysiłku umysłowego, czyniąc naukę bardziej przyjemną i bezstresową.

Publikacja zawiera także logopedyczny zestaw wyrazów do utrwalania poprawnej wymowy, umożliwiający osobom prowadzącym zajęcia szybkie wyszukiwanie wyrazów.

Ćwiczenia mogą być wykorzystywane jako pomoc dydaktyczna przez logopedów, nauczycieli, terapeutów i pedagogów, a także rodziców.

 

 

ROZRYWKI I ZADANIA DO GŁOWY ŁAMANIA PRZEZNACZONE NIE TYLKO DLA DZIECI Z ZABURZONĄ WYMOWĄ GŁOSEK SZ, Ż, CZ, DŻ – CZĘŚĆ 1

 


 

Niniejsza publikacja to zbiór różnorodnych ćwiczeń (krzyżówek, rebusów, wykreślanek, rozsypanek, uzupełnianek, szyfrogramów) przeznaczonych dla uczniów szkoły podstawowej mających trudności w pisaniu, czytaniu oraz wymawianiu głosek szeregu szumiącego: [sz], [ż], [cz], [dż]. Materiał językowy wykorzystany w zadaniach dobrano z myślą o problemach artykulacyjnych dzieci z zaburzoną wymową głosek szumiących z uwzględnieniem ich pozycji w wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos, grupy spółgłoskowe). Ćwiczenia kształtują czytanie ze zrozumieniem, poprawną pisownię i wymowę, rozwijają pamięć i logiczne myślenie, poprawiają koncentrację uwagi i spostrzegawczość. Zabawowa forma ćwiczeń z pewnością zachęci dzieci do aktywnego wysiłku umysłowego, czyniąc naukę bardziej przyjemną i bezstresową.

 

Publikacja zawiera także logopedyczny zestaw wyrazów do utrwalania poprawnej wymowy, umożliwiający osobom prowadzącym zajęcia szybkie wyszukiwanie wyrazów.

 

Ćwiczenia mogą być wykorzystywane jako pomoc dydaktyczna przez logopedów, nauczycieli, terapeutów i pedagogów, a także rodziców.

 

ROZRYWKI I ZADANIA DO GŁOWY ŁAMANIA PRZEZNACZONE NIE TYLKO DLA DZIECI Z ZABURZONĄ WYMOWĄ GŁOSEK SZ, Ż, CZ, DŻ – CZĘŚĆ 2

 


 

Niniejsza publikacja to zbiór różnorodnych ćwiczeń (krzyżówek, rebusów, wykreślanek, rozsypanek, uzupełnianek, szyfrogramów) przeznaczonych dla uczniów szkoły podstawowej mających trudności w pisaniu, czytaniu oraz wymawianiu głosek szeregu szumiącego: [sz], [ż], [cz], [dż]. Materiał językowy wykorzystany w zadaniach dobrano z myślą o problemach artykulacyjnych dzieci z zaburzoną wymową głosek szumiących z uwzględnieniem ich pozycji w wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos, grupy spółgłoskowe). Ćwiczenia kształtują czytanie ze zrozumieniem, poprawną pisownię i wymowę, rozwijają pamięć i logiczne myślenie, poprawiają koncentrację uwagi i spostrzegawczość. Zabawowa forma ćwiczeń z pewnością zachęci dzieci do aktywnego wysiłku umysłowego, czyniąc naukę bardziej przyjemną i bezstresową.

 

Publikacja zawiera także logopedyczny zestaw wyrazów do utrwalania poprawnej wymowy, umożliwiający osobom prowadzącym zajęcia szybkie wyszukiwanie wyrazów.

 

Ćwiczenia mogą być wykorzystywane jako pomoc dydaktyczna przez logopedów, nauczycieli, terapeutów i pedagogów, a także rodziców.

 

 

 

GŁOSKI SZUMIĄCE ŚPIEWAJĄCO

Piosenki i teksty wspomagające i urozmaicające terapię logopedyczną głosek szumiących

 


Prezentowane w książeczce piosenki i wierszyki służą zarówno utrwalaniu głosek szeregu szumiącego: sz, ż, cz, dż, jak i pełnią również funkcję profilaktyczną, przygotowując maluchy do prawidłowej realizacji tych dźwięków. Aby urozmaicić dzieciom naukę, zaproponowano wierszyki, zagadki i piosenki, w których głoski szumiące pojawiają się z dużą częstotliwością. Utwory zostały dodatkowo zarejestrowane na płycie CD. Tekstom towarzyszą kolorowe obrazki, które ułatwią dziecku zapamiętanie słów piosenki.

format 210 x 210 mm
objętość 76 kolorowych stron
oprawa miękka
płyty 1 CD
ISBN [zasłonięte]978-8334-661-3

 

 

 

MÓWIĘ! – Wierszyki i zabawy logopedyczne utrwalające prawidłową wymowę głosek sz, ż (rz), cz, dż
 


 

Książeczka Mówię! jest zbiorem wierszy i zabaw czyniących utrwalanie prawidłowej artykulacji zajęciem wesołym i przyjemnym. Teksty są zróżnicowane tematycznie, wprowadzają dziecko w świat poetycki, a równocześnie zachęcają do rozmów o różnych zagadnieniach związanych z otaczającym nas światem. Wiersze mogą stać się inspiracją do twórczej zabawy w domowy teatrzyk lub tematem dziecięcych rysunków. Nagromadzenie w tekstach ćwiczonych głosek sprzyja utrwalaniu ich poprawnej wymowy.

Zaproponowane zabawy i ćwiczenia kształcą również – poza artykulacyjnymi – inne umiejętności. Wykreślanki, plątaniny, labirynty, skojarzenia sprzyjają rozwojowi aktywności poznawczej dziecka, kształcą spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową, doskonalą sprawność manualną. Możliwość rozwiązywania zadań pozwala na dziecięcą aktywność, czyli to, co najmłodsi lubią najbardziej.

 

 

 

 

 

MÓWIĘ! – Wierszyki i zabawy logopedyczne utrwalające prawidłową wymowę głosek s, z, c, dz
 

 

 
Książeczka
Mówię! jest zbiorem wierszy i zabaw czyniących utrwalanie prawidłowej artykulacji zajęciem wesołym i przyjemnym. Teksty są zróżnicowane tematycznie, wprowadzają dziecko w świat poetycki, a równocześnie zachęcają do rozmów o różnych zagadnieniach związanych z otaczającym nas światem. Wiersze mogą stać się inspiracją do twórczej zabawy w domowy teatrzyk lub tematem dziecięcych rysunków. Nagromadzenie w tekstach ćwiczonych głosek sprzyja utrwalaniu ich poprawnej wymowy.


Zaproponowane zabawy i ćwiczenia kształcą również – poza artykulacyjnymi – inne umiejętności. Wykreślanki, plątaniny, labirynty, skojarzenia sprzyjają rozwojowi aktywności poznawczej dziecka, kształcą spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową, doskonalą sprawność manualną. Możliwość rozwiązywania zadań pozwala na dziecięcą aktywność, czyli to, co najmłodsi lubią najbardziej.

 


MIKS CISZKÓW, SYCZKÓW, SZUMKÓW

 


 

„Miks ciszków, syczków, szumków” to kolejna książka z serii „Szkoła poprawnej wymowy”. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 lat, które seplenią. Zawiera wiele ćwiczeń wymagających od dziecka samodzielnego działania: rysunki, wycinanki, zaznaczanie ilości powtórzeń. Zadania te są dla malucha zabawą, a jednocześnie pomagają w nauce poprawnej artykulacji i zwiększają motywację do dalszej pracy.

 

Zadania ułożone są według zasad terapii logopedycznej: ćwiczenie wywołanej głoski następuje w sylabach, grupach spółgłoskowych, wyrazach i zdaniach, na końcu zaś w mowie spontanicznej dziecka. Ilustracje są kolorowe, zabawne i czasem zaskakujące, dzięki czemu umilają dziecku terapię.

 

Z książki mogą korzystać rodzice, logopedzi i nauczyciele przedszkolni oraz nauczania początkowego.

 

 

 

 

SZUMKI Ś, Ź, Ć, DŹ – Zabawy z głoskami

 

 


 

„Ciszki” to kolejna książka z serii „Szkoła poprawnej wymowy”. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 lat, które seplenią. Zawiera wiele ćwiczeń wymagających od dziecka samodzielnego działania: rysunki, wycinanki, zaznaczanie ilości powtórzeń. Zadania te są dla malucha zabawą, a jednocześnie pomagają w nauce poprawnej artykulacji i zwiększają motywację do dalszej pracy.

 

Zadania ułożone są według zasad terapii logopedycznej: ćwiczenie wywołanej głoski następuje w sylabach, grupach spółgłoskowych, wyrazach i zdaniach, na końcu zaś w mowie spontanicznej dziecka. Ilustracje są kolorowe, zabawne i czasem zaskakujące, dzięki czemu umilają dziecku terapię.

 

Z książki mogą korzystać rodzice, logopedzi i nauczyciele przedszkolni oraz nauczania początkowego.

 

 

GADAJĄCE ZWIERZĄTKA – Zabawy logopedyczne dla najmłodszych

 



Jest to książeczka dla dzieci od trzeciego roku życia. Ciekawe zabawy, ćwiczenia i historyjki w niej zebrane mają pomóc w rozwoju mowy maluchów. Dlatego też znalazły się tu ćwiczenia artykulacyjne, oddechowe, słuchowe, rozwijające mowę i rozumienie mowy. Kolorowe ilustracje, wycinanki i wierszyki z pewnością zachęcą dziecko do sięgnięcia po książkę i umilą naukę.

 

 

SZUMKI SZ, Ż, CZ, DŻ – Zabawy z głoskami

 


 

Książka zawiera ćwiczenia dla dzieci, które seplenią.

 

Głównym celem autorek jest zwiększenie motywacji dzieci do ćwiczeń logopedycz­nych poprzez samodzielne działania: rysun­ki, wycinanki, zaznaczanie ilości powtórzeń. Słowa, zdania, wierszyki oraz ilustracje zostały dobrane tak, aby bawić i zaskakiwać dziecko. Pod kierunkiem logopedy, na­uczyciela, rodzica dziecko może samo­dzielnie wykonywać zadania zamieszczone w książce.

 

Zadania ułożone są według zasad tera­pii logopedycznej: ćwiczenie wywołanej głoski następuje w sylabach, wyrazach (nagłosie, śródgłosie, wygłosie, grupach spółgłoskowych) i zdaniach, na końcu zaś w mowie spontanicznej dziecka.

 

 

SZCZAW SZCZEPANA – Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania prawidłowej wymowy głosek sz, ż, cz,

 


 

Szczaw Szczepana to książka dla dzieci, które mają kłopoty z właściwą realizacją głosek szumiących: sz, ż, cz, . Pozycja zawiera materiał wyrazowo-obrazkowy do ćwiczeń i utrwalania wywołanych już głosek. Został on dobrany tak, aby motywować dzieci do ćwiczeń logopedycznych, bawić je i zaciekawiać. Są tu między innymi krzyżówki, wykreślanki, zagadki oraz rymowanki i inne zadania, które będą uprzyjemniać maluchom ćwiczenia prawidłowej wymowy. Wszystkie one ułożone są zgodnie z zasadą stopniowania trudności i według ściśle określonego schematu postępowania logopedycznego.

 

Z książką pracować mogą dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać i pisać (tym musi pomóc dorosły), a także te, które samodzielnie odczytają polecenia i rozwiążą zadania (dorosły będzie tylko sprawdzał ich poprawność).

 

 

 

 

SYCZKI S, Z, C, DZ – Zabawy z głoskami

 


 

„Syczki” są kolejną publikacją z serii „Szkoła poprawnej wymowy”, wydaną w formie ćwiczeń do indywidualnej pracy. Książka skierowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które mają problemy z prawidłową realizacją głosek: s, z, c, dz.

 

Właściwie dobrany zasób słów, zestawień, zdań, opowiadań, atrakcyjne ilustracje, zagadki i wierszyki stanowią bogaty materiał do ćwiczeń logopedycznych. Zróżnicowany stopień trudności pozwoli logopedom i nauczycielom na swobodny dobór ćwiczeń odpowiednich do wieku dziecka, a ich zabawowy charakter zachęci do pracy i uatrakcyjni żmudny proces korekty mowy.

 

Na bazie tak bogatego materiału, pod kierunkiem logopedów, również rodzice prawidłowo wymawiający głoski syczące mogą pracować z dziećmi, które mają wadę wymowy. Przedstawione w książce ćwiczenia poparte informacjami na temat rozwoju psychoruchowego, ze szczególnym uwzględnieniem mowy, są skuteczną pomocą zarówno dla dzieci z prawidłową wymową, jak i tych, które wymagają jej korekty.

 

LOGOTOMY

 

 

 

Autor: Joanna Mikulska

Pakiet "Logotomy..." to sześć zestawów ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.

Kolejne zestawy obejmują ćwiczenia logopedyczne kształtujące wymowę:
1) głosek z szeregu syczącego s, z, c, dz
2) głosek z szeregu szumiącego: sz, cz
3) głosek z szeregu szumiacego: ż, dż
4) głosek z szeregu ciszącego ś, ź, ć, dź
5) głosek L, R
6) głosek T, D, N

Materiał zawarty w opracowaniach zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Zadbano o to, by wprowadzać ćwiczenia etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego poszczególne głoski utrwalane są w następujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).


Ćwiczenia logopedyczne zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności:

  •     wywołanie prawidłowego brzmienia głoski w izolacji,
  •     ćwiczenia głoski w sylabach otwartych,
  •     ćwiczenia głoski w śródgłosie,
  •     ćwiczenia głoski w sylabach zamkniętych oraz w grupach spółgłoskowych.

Format: Karty pracy do kopiowania, A4
 

W skład pakietu wchodzi 6 zestawów ćwiczeń.

 

 

Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek ś, ź, ć, dź (wersja papierowa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiał w postaci wyrazów i obok narysowanych czarno-białych obrazków przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek ś, ź, ć, dź w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i całych zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Materiał słowny ułożono według zasad logopedycznych. Należy go wykorzystywać po wywołaniu w izolacji głosek ś, ź, ć, dź i utrwaleniu ich w sylabach.

 

Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz (wersja papierowa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek s, z, c, dz w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i całych zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Materiał słowny ułożono według zasad logopedycznych. Należy go wykorzystywać po wywołaniu w izolacji głosek s, z, c, dz i utrwaleniu ich w sylabach.

 

Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż (wersja papierowa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zawarty w zeszycie materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek sz, ż, cz, dż w wyrazach (w nagłosie, śródgłosie i wygłosie), wyrażeniach i w całych zdaniach. Opracowany materiał przeznaczony jest dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i ułożony został według zasad logopedycznych. Należy go wykorzystywać po uprzednim wywołaniu w izolacji głosek sz, ż (rz), cz, dż i utrwaleniu ich w sylabach.

 

Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek dentalizowanych (wersja papierowa)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiał przeznaczony jest do utrwalania w układach opozycyjnych głosek po wcześniejszym wyćwiczeniu ich artykulacji w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.

  1. Opozycje głosek przedniojęzykowo-zębowych s, z, c, dz i przedniojęzykowo-dziąsłowych sz, ż, cz, dż.
  2. Opozycje głosek przedniojęzykowo-zębowych s, z, c, dz i środkowojęzykowo-dziąsłowych ś, ź, ć, dź.
  3. Opozycje głosek przedniojęzykowo-dziąsłowych sz, ż, cz, dż i środkowojęzykowych ś, ź, ć,dź.

Opozycje głosek zwartoszczelinowych c, cz, ć, dz, dż, dź i szczelinowych s, sz, ś, z, ż, ź.

 

Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek l, r (wersja papierowa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek r, l w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Materiał słowny ułożono według zasad logopedycznych. Należy go wykorzystywać po wywołaniu głosek l, r utrwaleniu ich w sylabach.

 

Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek k, ki, g, gi (wersja papierowa)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek k, ki, g, gi w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Materiał słowny ułożono według zasad logopedycznych. Należy go wykorzystywać po wywołaniu głosek k, ki, g, gi  i utrwaleniu ich w sylabach.

 

 

Ćwiczenia artykulacyjne zeszyt 1 Szereg szumiący

okładka
Niniejszy zeszyt ćwiczeń logopedycznych jest pierwszym z serii "Sylaby, słowa, wyrazy". Obejmuje on ćwiczenia szeregu szumiącego i jest przeznaczony dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat, u których po przeprowadzonym badaniu logopedycznym zdiagnozowano seplenienie głosek, polegające na ich deformacji bądź opuszczaniu, tzw. elizji. Niektóre propozycje zawarte w zestawie przydatne będą również w przypadkach zamiany szumiących głosek zwartoszczelinowych na szczelinowe i odwrotnie. Proponowany zestaw może być wykorzystywany zarówno przez logopedę, jak i nauczyciela w przedszkolu i szkole, pracujących nad rozwijaniem niedojrzałych lub zaburzonych funkcji percepcyjnych. Może służyć również rodzicom do pracy z dzieckiem w domu, po konsultacji z logopedą lub nauczycielem.

Oprawa: Miękka
Format: 20.0x28.0cm
Liczba stron: 64
Wydanie: 2
ISBN: [zasłonięte]978-83009-19-1

 

 

Ćwiczenia artykulacyjne szereg syczący Zeszyt 2

okładka
Drugi zeszyt ćwiczeń logopedycznych z serii "Sylaby, słowa, wyrazy" przeznaczony jest dla dzieci z wadliwą artykulacją głosek syczących, jak również dla tych, które dokonują zamiany syczących głosek zwartoszczelinowych na szczelinowe lub głosek syczących szczelinowych na zwartoszczelinowe.
Ćwiczenia zawarte w niniejszym zestawie wykorzystają do pracy z dziećmi logopedzi, nauczyciele przedszkoli i początkowych klas szkoły podstawowej. Będzie on również przydatny rodzicom, którzy po konsultacji z logopedą lub nauczycielem utrwalają prawidłową artykulację z dzieckiem w domu.

Oprawa: Miękka
Format: 20.0x28.0cm
Liczba stron: 64
Wydanie: 2
ISBN: [zasłonięte]978-83009-23-8

 

Ćwiczenia artykulacyjne szereg ciszący Zeszyt 3

okładka
Seria obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z niedojrzałą bądź wadliwą artykulacją. Odpowiednio dobrane zadania ćwiczą myślenie i doskonalą funkcje percepcyjno-motoryczne.
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Liczba stron: 64
Wydanie: 2
ISBN: [zasłonięte]978-83009-39-9

 

 

 

 

Jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz zadzwoń, a wystawimy dla Ciebie aukcję.

 


 

masz pytanie zadzwoń:

32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00

sobota 8:00-14:00

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem


WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

- forma płatności przelew


 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368