Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ĆWICZENIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE DLA DZIECI 6-9

07-03-2012, 23:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 2104258844
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 15   
Koniec: 07-03-2012 14:20:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ćwiczenia korekcyjno kompensacyjne

dla dzieci 6-9 letnich

Autor/autorzy:
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x29.5cm
Ilość stron: 56
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
Ćwiczenia te powstały z myślą o najstarszych przedszkolakach oraz uczniach początkowych klas szkoły podstawowej. Mogą być pomocne podczas zajęć indywidualnych oraz zajęć z grupą dzieci, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem.

Opracowanie składa się z czterech części:
1. Wycinanki – ćwiczenia kształcące sprawność manualną: wycinanie prostokątów, czworokątów, trójkątów, kół i kształtów nieregularnych, układanie całości z elementów, naklejanie, kolorowanie, ćwiczenie określeń dotyczących stosunków przestrzennych: nad, pod, obok, z lewej strony, z prawej strony.
2. Uważne ucho – ćwiczenia kształcące słuch fonematyczny: utrwalanie samogłosek, analiza głoskowa wyrazów, porównywanie głosek w wygłosie, realizowanie rytmu różnymi sposobami (na przykład klaskaniem, tupaniem).
3. Bystre oko – ćwiczenia kształcące percepcję wzrokową: porównywanie obrazków, szukanie i zaznaczanie różnic, dorysowywanie brakujących elementów, rysowanie znaków literopodobnych według wzoru, rysowanie schematycznych rysunków według wzoru, łączenie w pary identycznych obrazków wybranych spośród podobnych.
4. Sprawna ręka – ćwiczenia k ształcące sprawność grafomotoryczną – r ysowanie po śladzie i samodzielnie linii pionowych, poziomych, ukośnych, falistych, kół, prostokątów, rysowanie szlaczków złożonych z pojedynczych elementów i rysowanych linią ciągłą (po śladzie i samodzielnie).