WITAM PAŃSTWA SERDECZNIE!!!!
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST WYSZUKANA i
~ NAUCZANIE ZRÓŻNICOWANE ~
RYSZARD WIĘCKOWSKI
Spis treści WSTĘP NAUCZANIE ZRÓŻNICOWANE, JEGO ISTOTA, SPOSOBY REALIZACJI POTRZEBA STOSOWANIA NAUCZANIA ZRÓŻNICOWANEGO POJĘCIE NAUCZANIA ZRÓŻNICOWANEGO ZRÓŻNICOWANIE TREŚCIOWE , ZRÓŻNICOWANIE ORGANIZACYJNE ZRÓŻNICOWANIE TRESCIOWO-ORGANIZACYJNE JEDNOLITY I ZRÓŻNICOWANY DOBÓR I UKŁAD TREŚCI KSZTAŁCENIA ZAGADNIENIA WSTĘPNE PROBLEMATYKA PROGRAMÓW SZKOLNYCH W LITERATURZE PEDAGOGICZNEJ PROBLEMATYKA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH W DOBORZE I UKŁADZIE TREŚCI KSZTAŁCENIA ZRÓŻNICOWANIE JĘZYKOWE PROGRAMU SZKOLNEGO PROBLEM KIERUNKOWEGO KSZTAŁCENIA UCZNIÓW ZRÓŻNICOWANIE TREŚCIOWE JEDNOLITEGO PROGRAMU METODY I FORMY ORGANIZACYJNE PRACY ZRÓŻNICOWANEJ UCZNIÓW POJĘCIE METODY I FORMY ORGANIZACYJNEJ KLASYFIKACJA METOD I FORM ORGANIZACYJNYCH RÓŻNICOWANIE W WARUNKACH STOSOWANIA METODPROBLEMOWYCH FORMY ORGANIZACYJNE PRACY ZRÓŻNICOWANEJ UCZNIÓW ZRÓŻNICOWANA NAUKA DOMOWA UCZNIA MIEJSCE NAUKI DOMOWEJ W PROCESIE KSZTAŁCENIA PROBLEM OBCIĄŻENIA UCZNIÓW NAUKĄ DOBÓR ZAGADNIEŃ DO NAUKI DOMOWEJ A PROBLEM ROZNIC INDYWIDUALNYCH FUNKCJA PRACY WYRÓWNAWCZEJ W NAUCZANIU ZRÓŻNICOWANYM UWAGI WSTĘPNE ORGANIZACJA PRACY WYRÓWNAWCZEJ PRZYKŁADOWY TOK PRACY WYRÓWNAWCZEJ Z ZAKRESU NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO ROLA NAUCZANIA ZRÓŻNICOWANEGO W INTEGRACJI SPOŁECZNEJ ZESPOŁU UCZNIÓW UWAGI WSTĘPNE METODY I ZAKRES BADAN STOSUNKÓW SPOŁECZNYCH . STOSUNKI SPOŁECZNE W KLASACH NIETYLKODLAMOLI BADANYCH NAUCZANIE ZRÓŻNICOWANE A PROBLEM INTEGRACJI ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA
Miłej lektury!
WYDAWNICTWO - NASZA KSIĘGARNIA
ROK - 1975
JĘZYK - POLSKI
WYDANIE - I
NAKŁAD - 10,250
OKŁADKA - TWARDA
OBWOLUTA -
STR. - 211
WYMIARY - 20,2 x 13 cm
UNIKAT !!!
GORĄCO POLECAM!!!!!!!
STAN KSIĄŻKI JAK NA WIEK OKREŚLAM NA BDB=!!!!