Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

~ MOJE METODY PRACY W KLASIE PIERWSZEJ ~ KOŚCIOWA

31-03-2015, 23:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4.99 zł     
Użytkownik zbyniu_w
numer aukcji: 5199012722
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 31-03-2015 23:30:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1973
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM PAŃSTWA SERDECZNIE!!!!

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST WYSZUKANA i

UNIKATOWA POZYCJA KSIĄŻKOWA

~ MOJE METODY PRACY W KLASIE PIERWSZEJ ~

MARIA KOŚCIOWA


 

OPIS KSIĄŻKI

Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.



Spis treści:
Przedmowa do wydania czwartego Przedmowa do wydania pierwszego
ZAGADNIENIA WSTĘPNE
Wprowadzenie
Ogólna charakterystyka mojej pracy w klasie I
Organizacja zajęć w ośrodku twórczej działalności dziecka
Wyposażenie ucznia do nauczania przez działanie
Przykłady ośrodków twórczej działalności dziecka
Urządzenie klasy-pracowni przystosowanej do nauczania przez ośrodki twórczej działalności dziecka
PLANOWANIE PRACY I PRZYKŁADY REALIZACJI PLANU DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEGO
Ramowy plan dydaktyczno-wychowawczy obejmujący materiał nauczania na cały rok z podziałem na etapy
Szczegółowy rozkład materiału w okresie przygotowawczym i przykłady realizacji zajęć w ośrodku twórczej działalności dziecka
Przykłady zajęć w ośrodkach twórczej działalności dziecka w okresie systematycznej nauki czytania i pisania
Przykład ośrodka twórczej działalności dziecka o tematyce złożonej
Wykaz ośrodków twórczej działalności dziecka w skali rocznej
ROLA NIEKTÓRYCH ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH STOSOWANYCH W NAUCZANIU PRZEZ OŚRODKI TWÓRCZEJ DZIAŁALNOŚCI
Konspekty w ujęciu graficznym
Książeczka redagowana przez uczniów
Rola notatek w procesie nauczania przez działanie
Znaczenie właściwie dobranych wyrazów podstawowych
Wartość pomocy naukowych i sposoby posługiwania się nimi
ZAKOŃCZENIE
Wyniki nauczania Podsumowanie
ŚWIADOME UCZENIE SIĘ CZYTANIA I PISANIA PRZEZ DZIAŁANIE
Konstrukcja mojego nowego elementarza
Wyrazy podstawowe
Metoda świadomego uczenia się czytania i pisania przez działanie
Stopniowanie trudności w ćwiczeniach na suwaku, których celem jest wskazanie sposobów tworzenia i czytania sylab otwartych
Stopniowanie trudności (w ćwiczeniach na suwaku) podczas przekształcania sylaby otwartej w sylabę zamkniętą
Stopniowanie trudności podczas ćwiczeń wstępnych, których celem jest przekształcenie sylaby otwartej w zamkniętą, a następnie w sylabę ze zbiegiem spółgłosek
Kiedy wprowadzać druk?
Nauka pisania

 



WYDAWNICTWO - SZKOLNE I PEDAGOGICZNE

ROK - 1973

WYDANIE - III

NAKŁAD - 10,220

OKŁADKA - MIĘKKA

OBWOLUTA - 

STR. - 223

WYMIARY -   20,2 x  14,5  cm

NUMER KATALOG. - 239.


UNIKAT !!!

GORĄCO POLECAM!!!!!!!

STAN KSIĄŻKI JAK NA WIEK OKREŚLAM NA  BARDZO DOBRY= !!!!!

(   małe ślady przytarcia i przybrudzenia )
ZAPRASZAM
DO LICYTACJI !!!!

 

UWAGI:

za przesyłkę pocztową bez polecenia nie odpowiadam


TEL: 0-519-[zasłonięte]-470


CHĘTNIE DOŚLĘ DODATKOWE ZDJĘCIA!!!

PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA E-MAIL BĄDŹ KONTAKTOWAĆ SIĘ ZE MNĄ TELEFONICZNIE. DANE DO PRZELEWU ORAZ DODATKOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE O MNIE. ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA AUKCJE UŻYTKOWNIKA
_FENOOMEN_



 

~ MOJE METODY PRACY W KLASIE PIERWSZEJ ~ KOŚCIOWA