Honda Shadow RC50 VT 750 C4
motor zarejestrowany, z polskiego salonu
Cokolwiek bym tu napisał, jakiekolwiek przedstawiłbym zdjęcie i tak będziesz wątpić w to co tu przeczytasz,
więc przyjedź, zobacz, dotknij i posłuchaj, a wówczas się przekonasz i nie będziesz w stanie się oprzeć tej perełce !
- Kolor: wiśnia / bordo / burgund (oryginalne malowanie)
- Motocykl kupiony jako nowy w polskim salonie – z polskiej dystrybucji
- Rok produkcji: 2004 (wał kardana)
- Data pierwszej rejestracji: 31.03.2006
- Przebieg: ~ 29 tys. km i ... rośnie ;)
- Dwa komplety kluczyków
- Książka serwisowa, faktury
- Instrukcja obsługi w j.pl
- Ubezpieczenie ważne do 17.09.2014r
- Następny przegląd techniczny 14.09.2014r
- Motocykl garażowany i serwisowany (potwierdzone wpisem do książeczki serwisowej)
Motocykl bezawaryjny, bezwypadkowy, zadbany, używany weekendowo, normalne ślady używania - drobne rysy i otarcia.
Systematycznie serwisowany, wykonany "duży" przegląd (m.in. klocki hamulcowe, płyn hamulcowy, płyn do chłodzący, świece, filtry, olej).
Wymienione opony (przód/tył - 04.2012) - Metzeler ME 880 Marathon.
Po za sezonem garażowany na specjalnym podnośniku w suchym i ciepłym miejscu.
Motocykl wyposażony w m.in.:
- najlepsze , dedykowane wydechy, specjalnie sprowadzone z USA: HARD KROME RES-TECH 3",
- filtr powietrza K&N,
- dysze Dynojet - Kit,
- przewód hamulcowy w stalowym oploce,
- lightbar LED + wyłącznik na kierownicy Kuryakyn,
- dodatkowa instalacja elektryczna zakończona gniazdem 12V (nawigacja / zapalniczka itp.),
- szyba,
- zegarek i termometr (chrom) na kierownicy,
- krawat na baku (oryginał Honda),
- osłona chłodnicy ze stali nierdzewnej,
- chromowana osłona klaksonu,
- gmole + spacerówki,
- oparcie pasażera / sissi bar + bagażnik,
- chromowana podkładka pod tablicę rejestracyjną,
- chromowane daszki kierunkowskazów,
- skórzane skawy + kufer w kolorze motocykla,
- akcesoryjna, robiona na zamówienie kanapa MarioMoto,
Real foto
(bez „picowania” – z różnych wycieczek)
Tak wygląda na żywo - FILM 1 i FILM 2
>>> Pozostałe zdjęcia <<<
Nie jestem handlarzem - oferta prywatna.
Możliwa zamiana na BMW R1200 GS
Nie sprzedaję poniżej wystawionej wartości.
Przed zalicytowaniem sugeruję kontakt tel. 696 [zasłonięte] 197
Nie odpowiadam na SMS
Nie wycofuję złożonych ofert.