|
DAMI PHPU
ul. Jana z Kolna 24/26
81-351 Gdynia
tel. (58)[zasłonięte]783 51
Czynne w godz.10-16
(pon-pt)
[zasłonięte]@tlen.pl
|
10 zł (16 zł pobranie)
17 zł (25 zł pobranie)
|
|
Przedmiotem aukcji jest
Telefoniczna Przystawka Bluetooth |
- Urządzenie ma wbudowany bluetooth w versji 2.0, obsługuje też starsze wersje.
- Urządzenie może parować do 8 słuchawek
- Rozmowy można odbierać zarówno z telefonu, jak i z bezprzewodowej słuchawki bluetooth.
- Po podłączeniu do komputera adapter umożliwia rozmowy internetowe, dzięki bezprzewodowym słuchawkom bluetooth.
- Wymiary urządzenia : 4,5 x 10 x 9,5 cm - bardzo zgrabne, niewiele większe od malutkiego zasilacza na zdjęciu.
- Zaawansowana technologia, wysoka jakość i solidne wykonanie.
|
|
|
|
Jak zlikwidować wady tradycyjnego telefonu stacjonarnego i wykorzystać nowoczesną technikę połączeń bezprzewodowych bluetooth jak w telefonach komórkowych ?
Odpowiedzią jest nasza Telefoniczna Przystawka Bluetooth do telefonów stacjonarnych.
Wiadomo, że telefon stacjonarny jest wciąż najpowszechniejszym urządzeniem telekomunikacyjnym w domach, urzędach, czy też firmach. Pomimo rosnącej popularności telefonów komórkowych, telefon stacjonarny jest wciąż najtańszą opcją.
Wadą telefonu stacjonarnego jest jednak konieczność trzymania słuchawki w rękach. Owszem, istnieją słuchawki nagłowne, ale są połączone z bazą kablem, a więc i tak krępują ruch i ograniczają swobodę.
W nowoczesnych telefonach komórkowych dzięki zastosowaniu technologii bluetooth i korzystaniu z nausznej słuchawki bluetooth, mamy już całkowitą swobodę ruchu przy rozmowie telefonicznej. Podczas rozmowy, możemy robić inne rzeczy, chodzić, a nawet pobiegać ...
NAJLEPSZA CENA (kupujesz bezpośrednio u importera)
Do kogo skierowana jest nasza oferta?
Przede wszystkim TPB jest przeznaczona dla osób obsługujących dużo połączeń telefonicznych na co dzień , czyli telefonistek, sprzedawców, sekretarek, konsultantów telefonicznych, tele-ankieterów .... a więc do takich branż i działów jak telemarketing, infolinie, sprzedaż wysyłkowa, biura obsługi klienta, centrale telefoniczne, banki, itd.
Dzięki TPB podczas rozmowy telefonicznej człowiek ma pełną swobodę działania, może wykonywać inne czynności, np. szukać informacji, kserować dokumenty.... a więc zwiększa się wydajność pracownika przy jednoczesnym polepszeniu komfortu pracy - SUPER SPRAWA .
|