Zapraszam do obejrzenia w Ciechanowie (woj. Mazowieckie).
karoseria:
wypiaskowana, rama kosza i motocykla malowana proszkowo wraz z podkładem cynkowym, reszta przez lakiernika, szparunki malowane. Żaden elementów nie był spawany ani skorodowany. Posiadam oryginalne zdjęcia z zakupu i piaskowania.
koła i felgi
wypiaskowane i pomalowane, założone nowe dętki, opony oryginalne ZSRR 4 sztuki.
oświetlenie
kierunkowskazy przód i tył, światło mijania/długie, postojówki wszystko działa.
silnik i osprzęt
nowe cylindry, tłoki, pierścienie Almot, wał korbowy w stanie idealnym, głowice po regeneracji no
we zawory, prowadnice, nowy wałek rozrządu i popychacze. Silnik pracuje na wolnych obrotach, pali od kopa, po dodaniu gazu strzela w gaźniki.
układ elektryczny
instalacja oryginalna 6V, akumulator Varta 12Ah roczny, prądnica w stanie idealnym ładowanie 7,2-7,5V, nowa stacyjka i kluczyk, nowy aparat zapłonowy PM-302. Cewka zapłonowa 2 strzałowa od Malucha Zelmot 4240. Czujnik ciśnienia paliwa i luzu działają dobrze. Nowe przewody i świece zapłonowe NGK.
układ hamulcowy
nowe okładziny przód i tył, nowa linka hamulca przedniego
układ napędowy
nowy wałek kardana i widełki przegubu, stan dyfra bardzo dobry. Skrzynia biegów w bardzo dobrym stanie, biegi wchodzą bez zgrzytów, wsteczny również OK.
układ paliwowy
gaźniki Ikov z przejściówkami, jako gratis dodaję również K-68. Założony nowy kranik radziecki.
układ wydechowy
tłumiki nieoryginalne od Jawy pomalowane farbą żaroodporną pędzlem, kolanka zespawane.
zawieszenie
nowe wszystkie gumowe elementy wahacza, amortyzatory starego typu radzieckie w dobrym stanie.
do skończenia:
uszczelniacze lag przednich, brak zielonej zaślepki kontrolki ładowania na lampie, wymiana sprężynek od hamulca nożnego w dyfrze, regulacja lub wymiana gaźników.
GALERIA:
Kontakt: 698-[zasłonięte]-131