2012: THE DAY OF FOLLOUT
TAKTYCZNA GRA POSTAPOKALIPTYCZNA
2012: The Day of Fallout - cztery armie walczą o dominację nad piątym, Ostatnim Dystryktem. Taktyczna gra planszowa dla 2-4 graczy osadzona
w klimacie postapokaliptycznym na Ziemi po wielkiej wojnie nuklearnej. Stań na czele jednej z 4 armii - Sekcji 8, Arkarian, Triady lub Cyberzony
i poprowadź swoją armię do zwycięstwa!
Gra cechuje się wieloma możliwościami rozgrywki, przez wprowadzenie zróżnicowanych scenariuszy dla 2,3 i 4 graczy. Rozpoczynając od klasycznego deathmatch poprzez konkretne zadania do zrealizowania (zdobycie flagi, zdobycie regionu, eskorta) do gry kooperacyjnej
(np. 2 armie na przeciw 2 armiom). Dodatkowo pełny time-controll,
czyli w zależności od możliwości czasowych graczy, można rozegrać
krótki scenariusz bądź też bardzo długi - w pełni kontrolujesz czas gry
w 2012: TDoF! Każdy ze scenariuszy jest zróżnicowany, niektóre
wprowadzają drobne modyfikacje do ogólnej mechaniki gry.
NA CZYM TO POLEGA?
Gracze muszą zrealizować określone zadania zgodnie z wybranym scenariuszem. Każdy gracz w swojej turze przydziela rozkazy poszczególnym drużynom i/lub używa kart Działań Strategicznych. Wszystko po to, aby zlikwidować określoną liczbę drużyn/jednostek, zdobyć flagi, zdobyć region, dotrzeć do określonego celu eskortując jednostkę lub po prostu walcząc w standardowym deathmatch.
Wszystko zależy od taktyki gracza - w jaki sposób wyda rozkazy
swoim drużynom, kiedy i w jaki sposób użyje kart
Działań Strategicznych, może przeważyć szalę zwycięstwa
na stronę przeciwnika i zdobyć Ostatni Dystrykt.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
- modułowa plansza o wymiarach 40x40cm, (25 elementów, każdy 8x8cm)
- 60 kart jednostek (po 15 kart dla każdej armii)
- 24 karty w talii kart Działań Strategicznych
- 16 kart Rozkazów (po 4 dla każdej armii)
- 12 kart drużyn (każda armia prowadzi 3 drużyny na planszy)
- 5 kart ścian (niezbędne do wybranych scenariuszy)
- 3 karty flag (niezbędne do wybranych scenariuszy)
- 20 podstawek do umieszczenia kart drużyn, ścian i flag
- 2 kostki (do sprawdzania powodzenia ataku)
- instrukcja do gry
DANE O GRZE:
Wydawca: Essence Game Projektant: Łukasz S. Kowal
Liczba graczy: 2 - 4 graczy Wiek graczy: od 12 lat Czas gry: ok. 45 - 60 minut
Edycja: polska Instrukcja: polska
GRA NOWA - FABRYCZNIE ZAFOLIOWANA
|