Opis
Futaba S9350 cyfrowe serwo z bezrdzeniowym silnikiem, dużej mocy, z metalową przekładnią.
Cena promocyjna
458,00 zł
Dostępność: w magazynie
Gwarancja: 24 miesiące
Krótki opis:
Cyfrowe serwo dedykowane do sterowania układu kierowniczego w samochodach 1/10, 1/8, łodziach, oraz do dużych modeli samolotów.
Bezrdzeniowy (kubkowy) silnik zastosowany w tym serwie zdecydowanie zmniejsza czas reakcji serwa redukuje wagę, znacznie zwiększa żywotność serwa.
Zastosowana przekładnia hybrydowa (metalowo-plastikowa) daje bardzo dużą precyzję, wytrzymałość mechaniczną oraz trwałość.
Zaawansowany cyfrowy mikroprocesor zmniejsza o połowę czas reakcji serwa na sygnał z nadajnika (w porównaniu do serw analogowych) i wbrew krążącym mitom zużywa o ok 40% prądu mniej niż odpowiedniki analogowe (przy porównaniu pamiętaj o fakcie iż holding-power jest w serwach cyfrowych o ok 2-3 razy wyższa niż moment obrotowy serwa więc jeśli serwo będzie bardzo obciążane należy ten parametr uwzględnić).
Podwójne łożyska na wyjściu osi serwa.
Serwo wykonane w technologi odpornej na drgania i wibracje.
Obudowa wykonana w technologii kurzo i wodoodpornej z wbudowanymi elementami chłodzącymi.
Czarna plastikowa obudowa.
Serwo pracuje w systemach FM (PPM), PCM 1024, PCM 2048 (G3), HRS.
W komplecie:
Serwo w plastikowym opakowaniu (jak na zdjęciu poniżej), orczyk okrągły o średnicy 21mm, orczyk trójramienny T 45/24mm, gumki antywibracyjne i tulejki mosiężne.
Dane techniczne:
Prędkość: 0.15 sec/60o przy 4.8V, 0.12 sec/60o przy 6.0V,
Moment obrotowy (siła): 8.0kg/cm przy 4.8V, 10kg/cm przy 6.0V,
Siła trzymania (holding power): 20.0kg/cm przy 4.8V, 25.0 kg/cm przy 6.0V,
Długość: 41mm,
Szerokość: 20mm,
Wysokość: 38mm,
Waga: 61g,
Napięcie zasilania: 4.8V - 6.0V,
Komentarz:
Serwo wymaga stabilnego zasilania o dużej wydajności prądowej. Nie współpracuje z nadajnikami Futaba * AM * w których punkt neutrum serwa jest: 1310us.