Opis
Futaba BLS153 cyfrowe mini serwo z bezszczotkowym silnikiem, dedykowane do samolotów i heli, z nylonową przekładnią i podwójnymi łożyskami.
Numer katalogowy: 1-F1606
Cena promocyjna
490,00 zł
Dostępność: w magazynie
Gwarancja: 24 miesiące
Krótki opis:
Całkowita nowość w serwomechanizmach.
Następca serwa Futaba S9650, ale w wersji bezszczotkowej. Przy tych samych wymiarach oraz zachowując tą samą prędkość moment obrotowy wzrósł o 35%.
Serwo BLS153 ma mocowanie zaprojektowane do montażu serwa w modelu w pozycji pionowej. Cyfrowe mini serwo dedykowane do tarczy sterującej w heli o średnicy wirnika do 1m lub jako serwo skrzydła w dużych modelach samolotów, szczególnie gdy wielkość i waga mają duże znaczenie. Bezszczotkowy silnik z kobaltowymi magnesami zastosowany w tym serwie zdecydowanie zmniejsza czas reakcji serwa o prawie 30%, zmniejsza ilość wydalanego ciepła a tym samym zwiększa sprawność, pięciokrotnie wydłuża żywotność, redukuje wagę, znacznie zwiększa żywotność serwa pięciokrotnie, zwiększa odporność na wstrząsy i wibracje. Zużycie prądu natomiast pozostaje na tym samym poziomie co w cyfrowych serwach szczotkowych. Specjalna nylonowa przekładnia zastosowana w tym serwie gwarantuje gładką i bezawaryjną pracę serwa.
W komplecie:
Serwo BLS153 w pudełku (jak na zdjęciu poniżej), z zamontowanym fabrycznie orczykiem okrągłym o średnicy 21mm, 6-cio ramienny orczyk o średnicy 32mm, plastikowy 4-ramienny orczyk 39mm, cztery wkręty montażowe T2x12mm, cztery metalowe tulejki do gumek antywibracyjnych, 4 gumki antywibracyjne, naklejka złota FUTABA BRUSHLESS MOTOR.
Specyfikacja:
Prędkość: 0.15 sec/60° przy 4.8V; 0.12 sec/60° przy 6V,
Prędkość: 0.11 sec/45° przy 4.8V; 0.09 Sec/45° przy 6V,
Moment obrotowy (siła): 5.5kg/cm przy 4.8V; 7.0kg/cm przy 6V,
Siła trzymania (holding power): 12.0kg/cm przy 4.8V; 15.2kg/cm przy 6V,
Wymiary: 35.5x15x28.6mm,
Napięcie zasilania: 4.8-6.0V (zalecane akumulatory o dużej wydajności prądowej),
Waga: 26g,
Komentarz:
Dla wykorzystania pełnej wydajności serw cyfrowych, należy używać tylko systemów FM, PCM oraz FASST. Nie należy używać z systemami AM.