LINKSYS SPA921
Na tej aukcji oferujemy telefon VoIP Linksys IP Phone SPA921-EU.
Sprzęt jest używany i w 100% sprawny. Wizualnie stan bardzo dobry.
Parametry przedmiotu
Kod Producenta: |
SPA921 |
Standard: |
VoIP |
Liczba portów WAN (RJ45): |
1 |
Zarządzanie: |
HTTP, HTTPS, TFTP |
Kodeki: |
G.711 (A-law and u-law), G.726 (16/24/32/40 kbps), G.729 A, G.723.1 (6.3 kbps, 5.3 kbps) |
Zasilanie: |
Zewnętrzne |
Wymiary (wys x szer x gr): |
160 x 195 x 180 mm |
Specyfikacja cześci VoIP:
Protokół głosowy SIP v.2 (Session Initiation Protocol), kodeki głosowe G.711 a-law, G.711 micro-law, G.726 (16/24/32/40 kbps), G.729A, G.723.1 (6.3 kb/s, 5.3 kbps), wsparcie dla VAD (Voice Activity Detection), automatyczne łączenie z domyślnym serwerem SIP, wsparcie dla serwera STUN, przesyłanie pakietów głosowych za pomocą szyfrowanego protokołu SRTP, możliwość określania wielkości ramek audio na pakiet, dial plany, wsparcie dla dzwonienia przez adresy IP, wyświetlanie numeru dzwoniącego, zabezpieczenie systemu hasłem (przed resetem, zmianą ustawień), osobne panele konfiguracyjne dla użytkownika i administratora, HTTPS za pomocą mini certyfikatów generowanych przez Linksys, HTTP Digest - Encrypted Authentication via MD5 (RFC 1321), szyfrowanie AES do 256 bitów, wbudowany serwer www do zarządzania telefonem, zarządzanie poprzez klawiaturę telefonu, system provisioningu przez HTTPS, HTTP, TFTP, możliwość podłączenia 1 linii telefonicznej
Specyfikacja telefonu:
1 port FastEthernet (RJ-45), 1 port do słuchawki telefonicznej (RJ-7), obsługa jednej lini SIP, wbudowany zestaw głośnomówiący i mikrofon, wyświetlacz monochromatyczny 128 x 64px, wyświetlanie numeru dzwoniącego (możliwość blokady wybranych numerów), Call Hold, Music on Hold (w przypadku spięcia z serwerem ASS), Call Waiting, transferowanie telefonów pod wybrany numer lub losowo do całej grupy, telefony konferencyjne, automatyczne ponawianie, przekierowywanie telefonów – bezwarunkowo, kiedy nie odpowiada, kiedy zajęty, logi połączeń: wykonanych, odebranych, utraconych, oddzwanianie na numery z logów, wpisy szybkiego wybieranie (do 100 pozycji), DND, możliwość dobrania rodzaju dzwonka do konkrentej linii, licznik czasu rozmów, szybkie wybieranie, Syslog, Debug, wbudowany serwer administracyjny do zarządzania dla administratora i użytkownika, system provisioningu (HTTP, HTTPS, TFTP), możliwość zablokowania “twardego” resetu telefonu poprzez ustawienie hasła administratora, diody LED wskazujące stan linii – aktywna, nie zarejestrowana, podświetlane przyciski: Audio Mute On/Off, Headset On/Off, Speakerphone On/Off, przycisk HOLD, menu, sterowanie głośnością, zasilanie zewnętrzne 5V.
Zapotrzebowanie na pasmo dla kodeków głosowych:
- Best - G.711u wymaga 64k pasma,
- Best - G.711a wymaga 64k pasma,
- Good - G.726-40 wymaga 40k pasma,
- Good - G.726-32 wymaga 32k pasma,
- Good - G.729 wymaga 8k pasma,
- Normal - G.726-24 wymaga 24k pasma,
- Normal - G.726-16 wymaga 16k pasma,
- Normal - G.723 wymaga 7k pasma.
|
Dane kontaktowe
RABU Technologie Teleinformatyczne ul. Rakowiecka 36 02-532 Warszawa tel.: +48 22 [zasłonięte]7228 kom.: +48 [zasłonięte] 283945
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:oo-17:oo
Faktura, gwarancja
Sprzęt objęty jest 1-miesięczną gwarancją.
Wystawiamy fakturę VAT 23%.
Wysyłka
Wysyłka kurierem lub przez Paczkomat24 w czasie nie dłuższym niż 3 dni od daty zaksięgowania wpłaty. Nie zarabiamy na przesyłkach, więc w przypadku zakupu kilku przedmiotów na naszych aukcjach, kupujący zazwyczaj płaci tylko za jedną, najdroższą przesyłkę, ale dla pewności przed dokonaniem płatności prosimy o kontakt. Zapraszamy również po odbiór osobisty zakupionego sprzętu do naszego biura (szczegóły na stronie O mnie). |