Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy [nowa]

19-01-2012, 21:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.20 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999463396
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 11:12:18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy. Niegłupie zasady skrajnego pragmatyka i guru drobnej przedsiębiorczości

Cloutier George

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]28916
  • liczba stron: 208
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Explanator
  • wymiary: 125 x 195 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-12
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Gdy właściciele małych i średnich przedsiębiorstw po raz pierwszy słyszą porady George'a Cloutiera, często uznają go za szaleńca. Jego kontrowersyjne zasady prowadzenia działalności, których nie uczą w Harvard Business School - to m.in.:- NAJLEPSZY BIZNES RODZINNY MA JEDNEGO CZŁONKA.- WEEKENDY SPĘDZA SIĘ PRACUJĄC, A NIE GRAJĄC W GOLFA CZY IMPREZUJĄC.- NIGDY NIE PŁAĆ DOSTAWCOM ZGODNIE Z TERMINEM.- DEMONSTRUJ NA KAŻDYM KROKU, ŻE JESTEŚ OGARNIĘTY MANIĄ KONTROLI.- PRZESTAŃ ZAPRZECZAĆ: TO TWOJA WINA, JEŚLI FIRMA PODUPADA W CZASIE RECESJI.Cloutier, założyciel i prezes zarządu American Management Services, stał się "czołowym rzecznikiem drobnej przedsiębiorczości" (Reuters). Już od ponad trzydziestu lat oferuje właścicielom przedsiębiorstw pomoc przy podejmowaniu trudnych decyzji, którymi najeżona jest droga do dochodowości ich biznesów. On i jego firma współpracowali z ponad sześcioma tysiącami przedsiębiorstw, jedne z nich ratując od niemal pewnego upadku, innym natomiast zapewniając niemożliwy z pozoru rozwój, i pomogli im uzyskać dochody.Cloutier jest absolwentem Harvard College i Harvard Business School, jednak porady zawarte w niniejszej książce nie pochodzą stamtąd. W przeciwieństwie do swoich kolegów ze studiów, którzy w większości trafili prosto na Wall Street, Cloutier już o drugiej nad ranem pracował w dokach, licząc główki sałaty dla dostawców żywności, aby upewnić się, że wszystko jest zgodne z listem przewozowym. Spędził również wiele długich nocnych godzin w zajazdach dla tirów, strzegąc kasy przed złodziejaszkami. Cloutier i jego współpracownicy z American Management Services, jako osobiste pitbule prezesów zarządów, którzy ich zatrudniają, wykorzystają wszystkie możliwe sposoby, aby skierować firmy ich klientów z powrotem na tory długoterminowej dochodowości.Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy jest bardzo opóźnionym sygnałem ostrzegawczym dla milionów właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Niniejsza książka bez owijania w bawełnę wali prawdę w oczy zarówno przedsiębiorcom początkującym, jak i tym o już ustalonej pozycji. Praktyczne porady Cloutiera mogą być czasami trudne do zaakceptowania, ale odnoszą skutek.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.