Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy...

12-07-2012, 9:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2392062189
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 02-07-2012 12:00:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
Michael Port

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-[zasłonięte]-0851-6
  • liczba stron: 352
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: exclusive
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]007-07
  • Opis


    Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem

    • Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
    • Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
    • Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości

    Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
    Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

    Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

    Przeczytaj tę książkę i:
    • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
    • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
    • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
    • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
    • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.


    Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę
    -- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
    Twój los może być inny!

    Spis treści:
  • Podziękowania (9)
  • Słowo wstępne (11)
  • Uwaga od autora (15)
  • Przedmowa (21)

    MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)

    • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
    • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
    • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
    • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)

    MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)

    • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
    • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
    • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
    • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)

    MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)

    • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
    • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
    • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
    • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
    • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
    • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
    • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
    • Końcowe przemyślenia (275)
    • Bibliografia (279)
    • O autorze (281)
    • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
    • Skorowidz (339)
  • [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa