Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zestaw Talisman : Magia i Miecz 5 części [Nowa]

18-01-2012, 18:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Użytkownik sklep-onyks
numer aukcji: 2030077164
Miejscowość Bielsko Biała
Wyświetleń: 1096   
Koniec: 14-01-2012 19:50:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Zestaw Talisman : Magia i Miecz -4 części (71D9-749CC_201[zasłonięte][zasłonięte]171839)



Talisman Magia i Miecz:



Talizman to nowe wydanie gry znanej u nas pod nazwą Magia i Miecz.

W grze gracze wcielają się w jednego z 18 poszukiwaczy przygód, którzy próbują zdobyć legendarną Koronę Władzy. Podczas swojej wyprawy poruszają się po planszy pełnej niebezpiecznych miejsc i ukrytych skarbów, a na swojej drodze spotykają  potężnych przeciwników jak i wiernych sojuszników.

Nowa edycja ma zasady bardzo zbliżone do oryginalnej "Magii i Miecz". Natomiast wydanie gry stoi na nieporównywalnie wyższym poziomie. Gra jest kolorowa, papier użyty w elementach twardy, a pudełko solidne.

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza
  • 1 instrukcja
  • 14  kart Poszukiwaczy
  • 104 karty Przygód
  • 24 karty Zaklęć
  • 28 kart Ekwipunku
  • 4 katy Talizmanów
  • 4 karty Ropuch
  • 4 karty Charakteru
  • 18 plastikowych figurek
  • 6 sześciościennych kości
  • 40 żetonów Siły
  • 40 żetonów Mocy
  • 40 żetonów Życia
  • 30 sztuk złota
  • 36 żetonów Llosu

     


 


 

Talisman Magia i Miecz Wysyłka 24 H



Talisman Magia i Miecz - PODZIEMIA:
 

Starożytne drzwi poszły w drzazgi…

Okutym butem odtrącasz przegniłe drewno, twój miecz przecina torujące drogę pajęczyny. Twoja pochodnia rzuca chwiejne cienie na wilgotne, kamienne ściany… i Podziemia stoją otworem! 

Czy jesteś na tyle odważny, aby zanurzyć się w toń ciemności i stawić czoła jej wyzwaniom?
Według podań na dnie najgłębszej jamy tej otchłani Pan Ciemności strzeże olbrzymiego skarbu, który rzekomo kryje nawet portal prowadzący do legendarnej Korony Władzy!

Rzuć wyzwanie nieopisanemu niebezpieczeństwu i sprawdź, co kryje się w ciemnościach pod światem Magii i Miecza!

Zawartość pudełka:

  • 1 instrukcja
  • 1 plansza Podziemi
  • 128 kart Podziemi
  • 20 kart Zaklęć
  • 10 kart Przygód
  • 10 kart Skarbów
  • 5 kart Poszukiwaczy
  • 5 plastikowych figurek

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Należy posiadać podstawową grę Talizman: Magia i Miecz.

Talisman Magia i Miecz - PODZIEMIA Wysyłka 24 H


Talisman Magia i Miecz - ŻNIWIARZ:

Czy spojrzysz śmierci w oczy?

Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śmierć we własnej osobie podróżuje po gościńcach. Widmo Ponurego Żniwiarza wisi nad każdym posunięciem Poszukiwaczy: czy w takich okolicznościach uda im się wypełnić swe epickie zadania? 

W rozszerzeniu Żniwiarz gracze znajdą 4 nowe karty Poszukiwaczy (wraz z odpowiadającymi im plastikowymi figurkami), 90 nowych kart Przygód, 26 nowych kart Zaklęć, 12 kart zadań Czarownika i samego Ponurego Żniwiarza, mroczną postać, którą gracze będą przesuwać po planszy, aby szkodzić sobie nawzajem. Zmagania o Koronę Władzy nigdy nie były bardziej niebezpieczne!

Pierwsze rozszerzenie do gry Talisman: Magia i Miecz.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Należy posiadać podstawową grę Talizman: Magia i Miecz.

Talisman Magia i Miecz - ŻNIWIARZ

 
Talisman Magia i Miecz - PANI JEZIORA:

Duchy światłości i siły ciemności gromadzą się, przywołane przez moce tak stare jak sam czas. Granica między niebiosami, a otchłanią została wyznaczona. 
Nadciąga wojna!

Nadchodzi dzień Sądu Ostatecznego…

Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziorajest najnowszym rozszerzeniem do gry planszowej Talisman: Magia i Miecz. Od niepamiętnych czasów trwa wojna pomiędzy duchami światłości, reprezentowanymi przez Zastępy Niebieskie, a siłami ciemności, reprezentowanymi przez Piekielny Legion, teraz jednak przybrała ona na sile. Do wojny dołączyły się również moce, które do tej pory pozostawały neutralne wobec niej. Zaiste, odkąd wojna poszerzyła swe horyzonty, odtąd nad krainami zaczęła wisieć groźba zagłady, groźba Sądu Ostatecznego. Czy więc Poszukiwacze zdążą jej zapobiec? A może sami przyczynią się do jej przyspieszenia?

Gracze wcielają się w wędrujących po krainach Magii i Miecza dzielnych Poszukiwaczy, szukających nowych informacji na temat zbliżającej się katastrofy. Jedni, którym przyświeca zło i chęć przyspieszenia nieuniknionego, zbierają informacje na temat pradawnych, sprzed dziwnych eonów, rytuałów, które mogłoby być odprawione w Nekropolii. Liczą, iż w ten sposób uda im się przechylić szalę zwycięstwa na rzecz Piekielnych Legionów. Mają nadzieję na całkowicie nowy, wykreowany przez nich samych świat.

Inni, którzy za ścieżkę swego życia obrali szerzenie dobra, ukryli się w Katedrze modląc się do bogów i Zastępów Niebieskich o łaskę i odwleczenie nieuniknionego. Ich siłą jest wiara, wiara że zło zostanie na wieki zniszczone, a świat zostanie uratowany. Wiedzą, że w tych ciężkich czasach jedynie cud jest w stanie powstrzymać ich mrocznych braci przed przyspieszeniem ostatecznego rozrachunku.

Mentalny pojedynek między liderami tych frakcji, między Mrocznym Teurgistą, sługąPiekielnych Legionów, a jego jasnym bratem - Teurgistą światła - jest nieunikniony. Która relikwia kultystów okaże się być tą, która znacząco wpłynie na przyszłe losy świata? Czy będzie to Bluźniercza Relikwia - oprawiona w kamienie szlachetne czaszka Czarnoksiężnika - z kaprysu sił ciemności mroczna karykatura najważniejszego z obrońców i bohaterów krain Magii i Miecza, stworzona celowo by trwożyć wciąż żyjących? A może będzie to Święta Relikwia - urna z prochami zmarłego Czarnoksiężnika - której celem jest utrwalanie w świadomości bogobojnych, iż ich obrońca, mimo że od dawien dawna nieżywy, wciąż jest z przy nich i w odpowiednim momencie z prochów powstanie i ich uchroni od zła?

Gdzieś tam pośrodku tego konfliktu można spotkać istoty, które do tej pory pozostawały obojętne wobec niego. Istoty, które do tej pory miały za swój najważniejszy cel pogłębiać istniejący konflikt, jednocześnie nie pozwalając którejkolwiek ze stron na zdobycie przewagi nad drugą stroną. Istoty, które od teraz dążą do zniszczenia pozostałych frakcji i ziszczenia się idei kosmicznej harmonii. Istoty, które wykorzystają każde zdarzenie, nawet upiorną Równonoc, aby tylko zahamować poczynania innych. Istoty…

Przesiadując w świątyni poświęconej wszystkim bogom, ślepy Głosiciel Prawa instruuje swych podwładnych jak mają postępować, aby wprowadzić świat w stan permanentnego zawieszenia w próżni. Uzbrojony w Laskę Równowagi, jeden z najpotężniejszych artefaktów, nie spocznie póki nie zrealizuje swego marzenia!

Wyznając złotowłosą Panią Jeziora, bezwzględnie wykonuje wszystkie jej polecenia i wprowadza jej plan w życie. Ona to bowiem jest odpowiedzialna za stworzenie niewyobrażalnej ilości magicznych przedmiotów, broni, artefaktów, które teraz zalewają krainy Magii i Miecza. To tylko jej intryg zasługa, iż poszukiwacze przygód, kiedyś prości wieśniacy, zdecydowali się wziąć oręż do ręki i przelać swą krew w imię porządku lub chaosu. Pani Jeziora niejako z własnej woli stała się centralną postacią tego konfliktu. Za swą siedzibę obrała legendarne Święte Jezioro, tam też udają się pielgrzymki szukających rad poszukiwaczy przygód. Pielgrzymki, którymi z łatwością da się manipulować. Jednakże, nie tylko po dobre rady Pani Jeziora poszukiwacze przygód tu przybywają. Wydaje się, iż przyciąga ich tutaj coś znacznie ważniejszego, potężniejszego. Tym czymś jest oręż, Miecz Prawdy, który Pani Jeziora obiecała najodważniejszemu poszukiwaczowi. Poszukiwaczowi, który bezwiednie wykona każdy jej rozkaz…

Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora wprowadza do gry nowe mechanizmy, postacie, zdarzenia, dzięki którym gracze będą w stanie sami zadecydować jak dalej potoczą się losy krain Magii i Miecza. To tylko od ich postawy wobec przedstawionej sytuacji, w zależności czy dołączą się do Zastępów Niebieskich, czy do Piekielnego Legionu, czy do Głosiciela Prawa, okaże się czy krainy przetrwają kryzys, czy nie, czy też przetrwają, ale nie w taki sposób w jaki by chciały. Czy też zignorują zagrożenie i staną się kolejnym elementem łańcuchu Marszu Potępieńców?

Opis nowych kart wprowadzające do gry dodatkowe mechanizmy gry (Alternatywnych Zakończeń) .:

 

1. Władca Demonów:

Poszukiwacz znajdujący się na obszarze Korony Władzy musi zaatakować Władcę Demonów przy użyciu Mocy. Za każdym razem, kiedy go pokona Władca Demonów traci 1 punkt Życia, a Poszukiwacz natychmiast atakuje go ponownie. Jeśli Poszukiwacz zostanie pokonany lub zremisuje, jego tura dobiega końca i będzie musiał zaatakować Władcę Demonów podczas swojej następnej tury.

--------------------------

Poszukiwacz, który pozbawi Władcę Demonów ostatniego Życia, wygrywa!!!

--------------------------

Jeśli na obszarze Korony Władzy nie ma żadnego Poszukiwacza, Władca Demonów odzyskuje wszystkie stracone Życia.


Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Należy posiadać podstawową grę Talizman: Magia i Miecz.

Pani_jeziora.jpg

 


Talisman Magia i Miecz - KRÓLOWA LODU

 

 

 

Jak okiem sięgnąć, krainę skuta lodem…

Oto dzieło Królowej Lodu, lodowiec przyciągnięty z mroźnych wód na północy. Królowa przywdziała Koronę Władzy i dzięki jej magii zamienia krainę w pozbawione życia, skute lodem pustkowie. Czy pokonasz szalejące zamiecie śnieżne i dziwaczne istoty, zamieszkujące ten srogi krajobraz? Czy też twoja krew zamarznie, gdy spocznie na tobie lodowate, okrutne spojrzenie Królowej Lodu?

W rozszerzeniu Królowa Lodu gracze znajdą 4 nowych Poszukiwaczy, 84 nowe karty Przygód, 20 nowych kart Zaklęć, 24 karty zadań Czarownika i 3 karty Alternatywnych Zakończeń – w tym epicką bitwę z Królową Lodu!

Przygotuj się na lodową nawałnicę!

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Należy posiadać podstawową grę Talizman: Magia i Miecz.



Zestaw Talisman : Magia i Miecz -4 części