Wszystkie modele posiadają niespotykany gdzie indziej, specjalny separator zabezpieczający kolektor dolotowy silnika przed bryzgami wody. Unikalny jest również cyfrowy zapłon oraz wydajny 12- amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym. Jeżeli wymagasz jeszcze więcej to wybierz silnik podnoszony ręcznie, wyposażony w siłownik gazowy wspomagający podnoszenie i opuszczanie silnika lub hydrauliczny podnoszony elektrycznie przy pomocy układu power trim&tilt. Gdyby tego było mało, silniki posiadają również wiele ciekawych rozwiązań ułatwiających codzienną eksploatację. Między innymi rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny, jak również składaną, wygodną rączkę transportową. Nareszcie Twoje marzenia mogą się spełnić.
Dwa kompletnie nowe silniki, które wnoszą niezrównaną innowację do gamy silników Hondy w klasie średniej-mocy. BF20 i BF15 są idealne do żaglówek, aluminiowych łodzi turystycznych oraz do pontonów. Więc teraz i Ty możesz wziąć swoją rodzinę i zabrać na długą wycieczkę.
- Cyfrowy zapłon.
- Automatyczne ssanie dla wersji z rozrusznikiem elektrycznym.
- Unikalny system zawieszenia silnika wykorzystujący siły znoszące do zmniejszenia wibracji.
- Dźwignia zmiany biegów ulokowana z przodu silnika dla łatwiejszego operowania.
- Niewymagające używania dodatkowych narzędzi regulacji i blokady manetki gazu i obrotu silnika.
- Lampka kontrolna ciśnienia oleju.
- System alarmowy przegrzania silnika i ogranicznik obrotów maksymalnych.
- Dostępne wersje ze zdalnym sterowaniem.
Elastyczna obsługa
BF20 i BF15 są jedynymi silnikami w swojej klasie, które mogą być wyposażone w siłownik gazowy lub układ Power Trim&Tilt ułatwiający regulację i unoszenie silnika na płytkich wodach. Sterowany elektrycznie Power Trim&Tilt daje również możliwość zmiany kąta między kolumną silnika a pawężą co w znacznym stopniu ułatwia wprowadzenie łodzi w ślizg.
Innowacja w przyspieszeniu
Honda zaprezentowała w BF20 i BF15 zaawansowaną technologię zapłonu i sterowania pracą silnika - PGM-IG - system zapłonu sterowany mikroprocesorem. W połączeniu z pompką przyspieszającą układ ten zapewnia gładkie przyspieszenie i podwyższoną ekonomikę spalania.
Spokój pływania
Teraz newralgiczne układy silnika są kontrolowane przez mikroprocesor. Łatwy rozruch zapewnia zastosowanie separatora układu wody pod pokrywą silnika oraz w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym układ automatycznego ssania.
BF 20 - dane techniczne
|
|
model
|
BF 20
|
Silnik 2-cylindrowy
|
Pojemność 350cm3
|
Gaźnik z pompką przyspieszającą
|
Tak
|
Zapłon cyfrowy
|
PGM-IG
|
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch
|
Tak
|
Automatyczne ssanie
|
Wersje z rozrusznikiem elektrycznym
|
Ssanie manualne
|
Wersje z rozrusznikiem ręcznym
|
Rozruch
|
Elektryczny i ręczny lub ręczny
|
Sterowanie
|
Rumplem (H) lub manetką (R)
|
Wersje z power trim & tilt
|
Oznaczenie T
|
Wersje z siłownikiem gazowym
|
Oznaczenie G
|
Podnoszenie ręczne z podporą płytka woda
|
w wersjach bez siłowników
|
Tłumik szmerów ssania
|
Tak
|
Szybka blokada obrotu kolumny
|
Tylko wersje z rumplem
|
Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika
|
Tak
|
Niski poziom wibracji silnika
|
Tak
|
Układ monitorujący slow-stop
|
Tak
|
Alarm dźwiękowy
|
Tylko wersje z manetką
|
Ogranicznik obrotów maksymalnych
|
Tak
|
Ładowanie aku. 12V/12A
|
Tylko wersje z rozrusznikiem elektrycznym
|
Ładowanie aku. 12V/6A
|
Wersje z rozrusznikiem ręcznym
|
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika
|
Tak
|
Potrójna powłoka antykorozyjna
|
Tak
|
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe
|
Tak
|
Śruby Power Trust do ciężkich jednostek
|
W ofercie
|
Wysokość pawęży (mm)
|
S-433, L 563
|
Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L)
|
S od 46,5 L od 56
OLEJ GRATIS
|
|