Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zestaw Diagnostyka Renault Dacia CAN CLIP PL + IBM

29-01-2012, 5:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 899 zł     
Użytkownik SCANTOOLNET_COM
numer aukcji: 2071800321
Miejscowość Czapury
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 101   
Koniec: 20-02-2012 15:51:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
Nie wiesz jaki interfejs wybrać? masz pytania? wątpliwości? potrzebujesz inny sprzęt? dzwoń 534 [zasłonięte] 015


Zestaw do profesjonalnej diagnostyki RENAULT DACIA CAN CLIP

 

Bez instalowania i konfigurowania natychmiast gotowy do pracy.
Działa z każdą wersją softu bez problemu można fleszować.

 

http://diagnostic.com.pl/images/clipzestawmoto.jpg

INTERFEJS SONDA CAN CLIP RENAULT DACIA



Sonda Renault CAN CLIP jest profesjonalnym urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej diagnostyki pojazdów z grupy Renault. Obsługuje wszystkie modele Renault od roku 1996 do 2011 a także samochody DACIA.



 
 
http://diagnostic.com.pl/images/clipsoft.jpg

 

Opis niektórych z wielu funkcji oprogramowania:

[Test elementów wykonawczych] - Diagnozowanie (wysterowanie) podzespołów wykonawczych. Liczba i kolejność wykonywanych testów jest ściśle przekazywana do przyrządu sterującego. Po wykonaniu diagnozy załączona sekwencja zostanie zakończona.
Opcja bardzo przydatna w wielu sytuacjach. Można bardzo dokładnie ustalić i zweryfikować działanie (lub niesprawność) poszczególnych urządzeń takich jak czujniki, sensory, moduły, potencjometry. Opcja pozwala również zaobserwować sprawności działania i poprawności wyświetlania kontrolek i wskaźników na desce (zegary). Testowanie przeprowadzać na wyłączonym silniku - tylko włączona stacyjka.

[Nastawy podstawowe] - Nastawy podstawowe.
W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przeglądu muszą zostać wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera została przełączona na niezmienne wartości. Jeżeli system znajduje się w nastawach podstawowych można np. wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, adaptację położenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. Nastawy podstawowe należy wykonywać dla danego samochodu tylko w jego zalecanym stanie pracy np. temperatura silnika musi przekraczać 80°C. Niektóre komputery oferują pomoc w regulacji podając obowiązujące wartości pomiarowe.

[Wartości mierzone] - Odczyt bloku wartości zmierzonych.
Odczyt parametrów wejściowych systemu - parametry podzielone są na kanały pomiarowe - należy podać numer kanału. Jakie kanały istnieją i jakie znaczenie maja zależy od przyrządu sterującego.

[Adaptacje] - Dopasowanie - Adaptacja sterownika - kasowanie inspekcji OIL /SERVICE Istnieje możliwość zmiany w sterowniku wartości korekcyjnych dla poszczególnych egzemplarzy auta np. obrotów biegu jałowego, dawki paliwa itp. Musi to być dokonane w trzech krokach - odczytanie wartości, testowanie wartości, zapisanie jej w pamięci.

[Recode Module - 07] - Kodowanie sterownika.
Poprzez tą funkcję można zmienić zawartość pamięci w sterowniku. Następuje wówczas zmiana pracy sterownika przy zmianie np. skrzyni biegów, jakości paliwa i innych warunków pracy. Dane szczegółowe kodów znajdują się w instrukcjach napraw.

[Autoskanowanie] - automatycznie przebiegające sprawdzanie (odczyt kodów ze wszystkich systemów)
- można również wybrać polecenie [Autoscan]
- po naciśnięciu START nastąpi automatycznie przeszukanie wszystkich modułów z listy oraz wykrywanie błędów.
- w przypadku pojawiających się monitów należy zatwierdzić TAK lub NIE jeśli nie chcemy kontrolować danego modułu.

-

Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) , wypalać filtr FAP, ustawiać ilość dolanego dodatku EOLYS
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
  • kodować piloty.


W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:


- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
- prędkość obrotowa silnika (RPM)
- obciążenie (Calculated Load Value)
- temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature)
- status układu paliwowego (Fuel System Status)
- prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
- kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
- położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracował na biegu jałowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

 


Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Launch czy MegaMacs

 

 

Zawartość sprzedawanego zestawu:


http://diagnostic.com.pl/images/clippp.jpg

 

Interfejs sonda CAN CLIP + adaptery
Komputer IBM T30 + ładowarka (komputer używany w stanie idealnym)

 

Zestaw jest kompletny do poprawnego działania nic więcej nie jest potrzebne!!! Interfejsy są nowe, sprawdzone, gwarancja 12 miesięcy. Pełna faktura VAT 23%


Nie wiesz jaki interfejs wybrać? masz pytania? wątpliwości? dzwoń: 534 [zasłonięte] 015



 

Zestaw Diagnostyka Renault Dacia CAN CLIP PL + IBM