Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERA

28-01-2014, 12:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42.86 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3839345614
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-01-2014 12:19:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art161284
Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym - Drayton Bird [KSIĄŻKA]
Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym
KSIĄŻKA
autor:
Drayton Bird
tłumacznenie:
Marcin Kowalczyk
rok wydania:
2011
wydawca:
MT Biznes
Opis

Ta książka, to "autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.
Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
- definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
- wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego
- rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
- informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
- informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
- wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
- rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego
Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
broszurowa
wymiary:
18 x 24 cm
ilość stron:
494
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]74605
ISBN:
[zasłonięte]978-83460-56-6
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.