art161284Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym - Drayton Bird [KSIĄŻKA] Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym
tłumacznenie: Marcin Kowalczyk
Opis Ta książka, to "autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu: - definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu - wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego - rady jak zdobyć i zatrzymać klientów - informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów - informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje - wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów - rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
ilość nośników: [1xKSIĄŻKA] EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]74605 ISBN: [zasłonięte]978-83460-56-6
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |