Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zdobywanie nowych klientów.Podstawowe... /nowa

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827419
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:28:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zdobywanie nowych klientów. Podstawowe umiejętności sprzedaży dla niehandlowców
Richard Denny

Zdobywanie nowych klientów. Podstawowe umiejętności sprzedaży dla niehandlowców
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-583-5
  • liczba stron: 108
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    "Istnieją dwie główne przyczyny porażek w biznesie, kończących się bankructwem. Pierwsza to brak zdolności firmy do sprzedawania produktów lub usług, drugą jest nieterminowe wpływanie należności, co prowadzi do wyczerpania środków. W tej książce nie będę zajmował się tą drugą przyczyną. Każda osoba prowadząca firmę ma do dyspozycji wiele sposobów na terminowe uzyskanie należności za wystawione przez siebie faktury. Skupmy się więc na pierwszej przyczynie niepowodzeń i upewnijmy się, że twoja firma nie ucierpi z powodu braku zdolności lub, co gorsza, braku chęci do sprzedawania swoich towarów bądź usług."
    [fragment publikacji]

    Spis treści:
    O autorze
    Podziękowania
    Wstęp
    Rozdział 1. O co toczy się gra?
    Rozdział 2. Kto szybszy, ten lepszy
    Rozdział 3. Postaw się na moim miejscu
    Rozdział 4. Chwytaj dzień
    Rozdział 5. Nowe szaty króla
    Rozdział 6. Spraw, by połknęli haczyk
    Rozdział 7. Pierwsze spotkanie
    Rozdział 8. "Nie" jest OK!
    Rozdział 9. Dobra prezentacja
    Rozdział 10. Cenofobia jest dla frajerów
    Rozdział 11. Twoja wielka szansa
    Rozdział 12. Zachować równowagę
    Rozdział 13. Jak szybko splajtować
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa