Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zaufanie 2.0. PROMOCJA -50% PROMOCJA PROMOCJA -50%

08-02-2014, 16:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.50 zł     
Użytkownik book_point
numer aukcji: 3870208524
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 08-02-2014 16:00:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@bookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Okładka książki Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

PROMOCJA! -50%
39.00zł 19.50zł

Tytuł oryginału: Trust Agents. Using the Web to Build Influence, Improve Reputation, and Earn Trust

Autorzy: Chris Brogan, Julien Smith

Rok wydania: 2011

Stron: 224

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2975-6

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.
onepress_social_media praca, handel, promocja, społeczność, program partnerski, portal, programowanie, kampania reklamowa, strona www, płatność, facebook, media, marka, media społecznościowe, sklepy internetowe, komunikacja, wyszukiwarki, skuteczność, pr, web, e-biznes, kurs, książka, podręcznik, tutorialmedia społecznościowe, skuteczność, strategia, internet, programowanie, roi, google, reklama, serwisy społecznościowe, pr, promocja, ajax, marka, serwer, amazon, bezpieczeństwo, api, blog, marketing, media społeczne, kurs, książka, podręcznik, tutorial