Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność

27-06-2012, 9:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.20 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2358146634
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-06-2012 23:47:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się ze strona "O mnie".

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

 

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


 

 

 

Najczęściej kupowane

 

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" 

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
 

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę


Autorzy: Chris Brogan, Julien Smith
Data wydania: 2011/03
Stron: 224
  • Tytuł oryginału: Trust Agents. Using the Web to Build Influence, Improve Reputation, and Earn Trust
  • Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2975-6
  • Format: 158x235
  • Oprawa: miękka

 


Bestseller "New York Timesa"
Bestseller "Wall Street Journal"
Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.


Biznesowa wartość znajomości.
Zasady wirtualnej etykiety.
Sztuka wywierania wpływu.
Nowy model obsługi klienta.
Podtrzymywanie sieci kontaktów.
Zdobywanie zaufania nieznajomych.
Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
Równowaga życia osobistego i zawodowego.

 

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

  •  

    10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?


    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

     

     
    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka