Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZASOBY MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA Spis treści

20-07-2015, 23:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.70 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 5113008022
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



ZASOBY MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA

JAKO ŹRÓDŁO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ

MONOGRAFIA

Danuta Szwajca



Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 268
Okładka: miękka
Format: B5
Nakład: 147 egz.

Opis:

W pracy podjęto próbę przeglądu dotychczasowego dorobku w zakresie tematyki zasobów marketingowych w celu zaproponowania kompleksowej definicji, która określałaby ich istotę i specyfikę, oraz zaprojektowania syntetycznego wskaźnika, pozwalającego ocenić potencjał konkurencyjny zasobów marketingowych przedsiębiorstwa. Starano się również udzielić hirudina odpowiedzi na pytanie, dlaczego zasoby marketingowe mogą stanowić źródło osiągania długotrwałej przewagi konkurencyjnej firmy oraz być dla niej źródłem wartości, a także w jaki sposób mierzyć ich siłę rynkową, która określa i warunkuje ich potencjał konkurencyjny.

Spis treści:

Wstęp................................................................................................ 9

1. ISTOTA I ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA. 17
1.1. W poszukiwaniu definicji przewagi konkurencyjnej................................. 17
1.1.1. Konkurencyjność i potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa............... 17
1.1.2. Sposoby definiowania przewagi konkurencyjnej.............................. 21
1.2. Przewaga a pozycja konkurencyjna.................................................... 24
1.3. Koncepcje źródeł przewagi konkurencyjnej........................................... 29
1.3.1. Szkoła pozycyj na.................................................................. 29
1.3.2. Szkoła zasobowa.................................................................. 31
1.3.3. Koncepcje syntetyczne............................................................ 37

2. ROZWÓJ I ZNACZENIE ZASOBÓW PRZEDSIĘBIORSTWA........................ 45
2.1. Zasoby w ujęciu ewolucyjnym........................................................... 45
2.1.1. Zasoby w erze przedindustrialnej................................................ 47
2.1.2. Zasoby w erze industrialnej....................................................... 48
2.1.3. Zasoby w erze informacyjnej (erze wiedzy).................................... 50
2.2. Istota i klasyfikacja zasobów przedsiębiorstwa....................................... 54
2.2.1. Współczesne rozumienie zasobów................................................. 54
2.2.2. Zasoby według kryterium materialności (widzialności)....................... 59
2.2.3. Opisowe kryteria klasyfikacji zasobów........................................... 63
2.3. Koncepcja kapitału intelektualnego..................................................... 69
2.3.1. Istota i znaczenie kapitału intelektualnego...................................... 69
2.3.2. Struktura kapitału intelektualnego - przegląd koncepcji...................... 74
2.3.3. Zasoby marketingowe związane z wiedzą........................................ 84

3. RODZAJE I SPECYFIKA ZASOBÓW MARKETINGOWYCH....................... 88
3.1. Istota i zakres zasobów marketingowych............................................... 88
3.1.1. Pojęcie zasobów marketingowych - przegląd definicji....................... 88
3.1.2. Rodzaje zasobów marketingowych - ujęcia szerokie i wąskie............... 90
3.2. Zasoby marketingowe w szerokim ujęciu............................................... 95
3.2.1. Zasoby związane z klientem...................................................... 95
3.2.2. Zasoby związane z dystrybucją................................................... 96
3.2.3. Wewnętrzne zasoby marketingowe............................................... 98
3.2.4. Zasoby związane z aliansami....................................................... 101
3.3. Zasoby marketingowe w wąskim ujęciu................................................. 102
3.3.1. Reputacj a firmy..................................................................... 102
3.3.1.1. Złożona natura reputacj i................................................... 102
3.3.1.2. Reputacja a wizerunek firmy.............................................. 106
3.3.1.3. Korzyści z reputacji........................................................ 110
3.3.1.4. Budowanie i utrzymanie reputacji....................................... 112
3.3.2. Marka.................................................................................. 119
3.3.2.1. Istota marki j ako zasobu................................................. 119
3.3.2.2. Korzyści z posiadania marki............................................. 124
3.3.2.3. Proces i narzędzia budowania marki................................... 127
3.3.3. Lojalność klientów................................................................. 131
3.3.3.1. Relacje oparte na lojalności.............................................. 131
3.3.3.2. Istota i motywy lojalności................................................. 135
3.3.3.3. Lojalność a zadowolenie klienta......................................... 142
3.3.3.4. Korzyści z lojalności klientów........................................... 145
3.3.3.5. Budowanie lojalności klientów........................................... 147
3.4. Strategiczny wymiar zasobów marketingowych..................................... 153

4. DIAGNOZA ROLI ZASOBÓW MARKETINGOWYCH JAKO ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W WYBRANYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH................................................................... 162
4.1. Koncepcja i metodyka badań.............................................................. 162
4.1.1. Cele i metoda badań................................................................. 162
4.1.2. Profil badanej próby.................................................................. 163
4.2. Czynniki decydujące o przewadze konkurencyjnej...................................... 165
4.3. Sposób rozumienia i instrumenty kreowania zasobów marketingowych............. 171
4.3.1. Analiza lojalności klientów......................................................... 171
4.3.2. Posiadanie i budowanie własnych marek......................................... 173
4.3.3. Instrumenty budowania hirudina reputacji firmy........................... 175
4.3.4. Charakter i tendencje wybranych pozycji wydatków marketingowych....... 177
4.4. Badanie i pomiar zasobów marketingowych............................................ 181
4.4.1. Częstotliwość i zakres badań......................................................... 181
4.4.2. Stosowane wskaźniki pomiaru...................................................... 182
4.5. Podsumowanie wyników badań........................................................... 185

5. METODY I NARZĘDZIA POMIARU ZASOBÓW MAREKTINGOWYCH........ 190
5.1. Pomiar reputacj i firmy..................................................................... 190
5.2. Pomiar siły rynkowej marki................................................................ 197
5.2.1. Wyznaczniki siły rynkowej marki jako przedmiot pomiaru................... 197
5.2.2. Wybrane metody pomiaru siły marki............................................. 205
5.2.2.1. Metoda BrandAsset™Valuator........................................... 205
5.2.2.2. Metoda EąuiTrend.......................................................... 207
5.2.2.3. Metoda firmy Inter brand Group.......................................... 208
5.2.2.4. Pozostałe metody........................................................... 209
5.3. Pomiar loj alności klientów................................................................. 210
5.3.1. Metody pomiaru....................................................................... 210
5.3.2. Stosowane wskaźniki................................................................. 217
5.4. Barometr zasobów marketingowych..................................................... 227
5.4.1. Koncepcja barometru................................................................. 227
5.4.2. Szacowanie barometrów cząstkowych............................................ 229
5.4.2.1. Barometr reputacji firmy.................................................. 229
5.4.2.2. Barometr siły marki......................................................... 232
5.4.2.3. Barometr lojalności klientów............................................... 233
5.4.3. Formuła barometru.................................................................. 236
5.5. Zastosowanie barometru zasobów marketingowych...................................... 239
5.5.1. Wartość informacyjna barometru.................................................. 239
5.5.2. Barometr zasobów marketingowych jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.................................................................... 243

ZAKOŃCZENIE................................................................................... 249
BIBLIOGRAFIA................................................................................... 255
Streszczenie.......................................................................................... 265


CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!



ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

ZASOBY MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA Spis treści



Dodano 2[zasłonięte]013-05 22:44
Prosimy o zabranie głosu w ankiecie NOWY WYGLĄD ALLEGRO, zamieszczonej na CAFE - SUGESTIE ZMIAN. Link:
http://cafe.alle/showthread.php?[zasłonięte]16614-Nowy-wygl%C4%85d-Allegro-trzeci-w%C4%85tek

Zobacz nasze pozostałe oferty:

KomentarzePanelealle

darmowe panele aukcyjne