Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie zasobami ludzkimi.../NOWA

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998827407
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 14-01-2012 01:28:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Kanony, realia, kontrowersje
Tadeusz Oleksyn

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Kanony, realia, kontrowersje
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-640-5
  • liczba stron: 468
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Książka ta nie jest typowym podręcznikiem "porządkującym wiedzę" z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL), lecz raczej pozycją, która ma zachęcić Czytelników do samodzielnego, krytycznego myślenia i własnych poszukiwań. Jej celem jest refleksja nad istotą i ewolucją zarządzania kadrami na świecie i w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem filozofii i modelu ZZL, wskazanie najważniejszych cech, poglądów i praktyk związanych z funkcjami ZZL, a także najczęściej popełnianych błędów, oraz ocena tego, w którym miejscu znajduje się ZZL w Polsce w porównaniu z liderami światowymi.

    Spis treści:
    O autorze.
    Wprowadzenie.
    Rozdział 1. Istota i ewolucja zarządzania kadrami.
    Kłopotliwa terminologia, ważkie różnice.
    Starożytny rodowód, wojskowe inspiracje.
    Model tradycyjny w cywilnych organizacjach.
    Administrowanie zatrudnieniem.
    Personnel Management (PM).
    Human Resource(s) Management (HRM).
    Analogie i różnice pomiędzy PM a HRM.
    Zarządzanie potencjałem społecznym i IRM.
    Zarządzanie kapitałem ludzkim i intelektualnym.
    Ewolucja zarządzania kadrami w Polsce.
    Rozdział 2. ZZL w systemie zarządzania firmą.
    Związki ZZL z systemem zarządzania organizacją i zarządzaniem strategicznym.
    Podmioty ZZL i podział ról między nimi.
    Organizacja pionu HR .
    Kompetencje menedżera HR.
    Rozdział 3. Kompetencje i rozwój zawodowy.
    Różne rozumienie kompetencji.
    Projektowanie kompetencji - determinanty i dylematy decyzyjne.
    Kompetencje i ścieżki dojścia do najwyższych stanowisk w organizacji.
    Kompetencje i ścieżki rozwoju menedżerów średniego szczebla.
    Kompetencje i ścieżki rozwoju kierowników I linii
    Kompetencje i rozwój zawodowy specjalistów.
    Kompetencje i rozwój pracowników merytoryczno-wykonawczych.
    Kompetencje i rozwój zawodowy pracowników operacyjnych.
    Rozdział 4. Kształtowanie zatrudnienia.
    Zatrudnieni i pracujący
    Formy zatrudnienia.
    Umowy o pracę.
    Czynniki wpływające na liczbę pracowników i strukturę zatrudnienia.
    Planowanie zatrudnienia.
    Rekrutacja i dobór kadr .
    Racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia.
    Rozdział 5. Motywowanie.
    Istota motywowania
    Ewolucja motywowania.
    Systemy motywacyjne.
    Motywatory materialne i niematerialne.
    Motywatory pozytywne i negatywne.
    Motywatory krótkookresowe i odroczone w czasie.
    Polityka motywacyjna.
    Rozdział 6. Wynagradzanie.
    Kłopotliwa definicja i nadmiar pojęć.
    Zasady wynagradzania.
    System wynagradzania i jego struktura.
    Formy płac.
    System taryfowy.
    Premiowanie i nagradzanie.
    Kafeterie.
    Polityka płac w organizacji.
    Rozdział 7. Wymiarowanie pracy i ocena pracowników.
    Istota i sens wymiarowania pracy.
    Wartościowanie pracy.
    Normowanie i wymiarowanie ilości pracy.
    Efektywność i koszty pracy.
    Ocena pracowników.
    Zamiast zakończenia. Wyzwania ZZL
    Emigracja zarobkowa Polaków - jak ją zahamować?
    Zatrzymać dezaktywizację zawodową ludzi po 55. roku życia.
    Dezaktualizacja doktryny niskich płac.
    Przymus innowacyjności.
    Orientacja na autentyczne i efektywne ZZL.
    Odrobienie starych lekcji.
    Reorientacja w kierunku organizacji zarządzanych procesowo i projektowo.
    Kurs na TQM.
    ZZL a benchmarking.
    HRM a filozofia liberalna.
    Załącznik. Wyjaśnienie wybranych terminów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
    Bibliografia.
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa