Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie w warunkach niepewności [nowa]

28-02-2012, 20:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 61.40 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2030049844
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 02:00:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Wydawnictwo:Helion
Wymiary: 148 x 210 mm
Ilość stron:224
ISBN: 83-7361-906-2
seria: vip
Wymiary: 148 x 210 mm
Data wydania: 2[zasłonięte]006-10
Opis:


Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

  • Planowanie przyszłości firmy
  • Taktyka gry rynkowej
  • Niekonwencjonalne metody planowania projektów
  • Inwestowanie w przełomowe technologie
  • Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.



Spis treści:

Strategia w warunkach niepewności (7)
HUGH COURTNEY, JANE KIRKLAND I PATRICK VIGUERIE

Zabiegaj o przyszłość firmy (41)
GARY HAMEL I C.K. PRAHALAD

Firma, która się uczy (59)
ARIE P. DE GEUS

Właściwa gra - teoria gier w biznesie (75)
ADAM M. BRANDENBURGER I BARRY J. NALEBUFF

Odkrywcze planowanie - krok po kroku (117)
RITA GUNTHER MCGRATH I IAN C. MACMILLAN

Podejmowanie decyzji - myślenie wstecz i w przód (143)
HILLEL J. EINHORN I ROBIN M. HOGARTH

Przełomowe technologie - bądź na fali (159)
JOSEPH L. BOWER I CLAYTON M. CHRISTENSEN

Podążanie z duchem czasu - konkurowanie w zmiennych warunkach rynkowych (185)
KATHLEEN M. EISENHARDT I SHONA L. BROWN

O autorach (215)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.