Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM W WARUNKACH XXI WIEK

13-07-2015, 14:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik Ksiazki_Bielsko
numer aukcji: 5448205421
Miejscowość Bielsko- Biała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 13-07-2015 14:20:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM W WARUNKACH XXI WIEKU

H. DŹWIGOŁ

INFORMACJE:



Wydawnictwo - WPŚ

Rok - 2013

Stron - 263

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA



Opracowanie składa się z siedmiu części. W pierwszej przedstawiono system zarządzania w procesie rozwoju przedsiębiorczości, w drugiej omówiono zmiany jako imperatyw współczesnego podejścia do zarządzania przedsiębiorstwem. W trzeciej części scharakteryzowano model diagnozy strategicznej systemu organizacyjnego przedsiębiorstwa, części czwartej opisano strukturę organizacyjną w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Część piąta poświęcona jest restrukturyzacji jako narzędzia w procesie budowania współczesnego przedsiębiorstwa, część szósta prezentuje wyobrażenia na temat organizacji przyszłości a ostatnia część, siódma, poświęcona jest przybliżeniu controllingu jako narzędzia w procesie zarządzania.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

 

WSTĘP                       11

 

I.          SYSTEM ZARZĄDZANIA W PROCESIE ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA               14

 

1.         Problemy zarządzania nowoczesnymi organizacjami gospodarczymi                 14

 

1.1.      Nauki o zarządzaniu w teorii i praktyce                        14

1.2.      Współczesne kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu                  16

 

2.         Organizacja w ujęciu systemowym                   20

 

2.1.      System organizacyjny               21

2.2.      System zarządzania                  21

2.3.      Analiza zmian organizacyjnych z wykorzystaniem formuły czworościanu zarządzania                24

 

3.         Zarządzanie strategiczne a zrównoważony rozwój                    27

 

3.1.      Zarządzanie strategiczne w procesie rozwoju               28

3.2.      Przedsiębiorstwo w procesie zrównoważonego rozwoju                      32

Podsumowanie            34

 

II.        ZMIANA JAKO IMPERATYW WSPÓŁCZESNEGO PODEJŚCIA DO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM                  36

 

1.         Zarządzanie zmianą w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa                    36

 

1.1.      Istota zarządzania zmianami                 37

1.2.      Klasyfikacja zmian                   38

 

2.         Zmiana w organizacji               41

 

2.1.      Zarządzanie procesem zmian                42

2.2.      Modele zmian w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa                45

 

3.         Identyfikacja wpływu zarządzania zmianami na proces funkcjonowania przedsiębiorstwa                     47

 

3.1.      Zarządzanie zmianami jako forma przekształcania przedsiębiorstwa                 48

3.2.      Zarządzanie zmianami jako istotna umiejętność menedżera                   51

 

4.         Wybrane narzędzia zarządzania wspierające zmianę                 57

 

4.1. Spin off                 57

 

4.2.      Lean Management                   59

4.2.1.   Porównanie Lean Management z tradycyjnym modelem zarządzania.   63

4.2.2.   Wady i zalety Lean Management                     64

 

4.3.      Outsourcing                 65

4.3.1.   Podział outsourcingu                67

4.3.2.   Wady i zalety outsourcingu                  71

 

4.4.      Reengineering              73

4.4.1.   Sposoby organizacji procesów            77

4.4.2.   Wybór narzędzi stosowanych w procesie reengineeringu                     79

4.4.3.   Wady i zalety reengineeringu                80

 

Podsumowanie            83

 

III.       MODEL IDENTYFIKACJI STRATEGICZNEJ SYSTEMU ORGANIZACYJNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA                        87

 

1.         Analiza systemu organizacyjnego                     88

 

1.1.      Podejścia do procesu zarządzania organizacją             91

1.2.      Metody w procesie diagnostycznym                92

1.3.      Analiza stopnia synergii systemu organizacyjnego                     95

 

2.         Diagnoza w procesie funkcjonowania organizacji                     96

 

2.1.      Etapy realizacji diagnozy                      96

2.2.      Modelowanie procesu diagnozy                       97

Podsumowanie            100

 

IV.       STRUKTURA ORGANIZACYJNA W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM             101

 

1.         Elementy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa                        101

 

1.1.      Pojęcie struktury organizacyjnej                       102

1.2.      Struktura organizacyjna instytucji jako element organizacji                   108

1.3.      Procedury organizacyjne                      111

1.4.      Wpływ kultury na struktury organizacyjne                    115

 

2.         Typologia struktur organizacyjnych                  117

 

2.1.      Typologia struktur organizacyjnych ze względu na rozpiętość kierowania ...     120

2.2.      Typy struktur organizacyjnych ze względu na układ więzi organizacyjnych .      123

2.3.      Typy struktur organizacyjnych ze względu na kryterium grupowania     125 komórek  

 

3. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa przyszłości                       130

 

3.1.      Struktura organizacyjna zorientowana na klienta                      131

3.2.      Wpływ zmiennych sytuacyjnych i organizacyjnych na model struktury organizacyjnej               134

Podsumowanie            139

 

V.        RESTRUKTURYZACJA JAKO INSTRUMENT W PROCESIE KREOWANIA WSPÓŁCZESNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA                     141

 

1.         Restrukturyzacja jako zmiana organizacyjna                 141

 

1.1.      Przesłanki i istota restrukturyzacji                     142

1.2.      Restrukturyzacja jako zmiana o charakterze radykalnym                      146

1.3.      Rodzaje i zakres restrukturyzacji                      150

1.4.      Modelowanie procesu restrukturyzacji             155

1.5.      Metodyczne uwarunkowania programu restrukturyzacji w kontekście zarządzania strategicznego                    157

 

2.         Modelowanie form organizacyjnych                 162

 

2.1.      Model restrukturyzacji organizacyjnej jako podstawa przemian w kierunku organizacji bazującej na wiedzy    162

2.2.      Formy organizacyjne w procesie restrukturyzacji przedsiębiorstwa                  167

2.3.      Formy mieszane - organizacja macierzowa                  169

Podsumowanie            171

 

VI.       ORGANIZACJA PRZYSZŁOŚCI                 173

 

1.         Przedsiębiorstwa przyszłości wobec nowych wyzwań              173

2.         Organizacja globalna w procesie rozwoju                    176

 

3.         Istota wirtualności organizacji globalnej                        179

 

3.1.      Technologie informatyczne w organizacji globalnej wirtualnej               180

3.2.      Orientacja na klienta podstawową cechą organizacji globalnej wirtualnej ....    181

3.3.      Elastyczność organizacji globalnej wirtualnej                182

 

4.         Globalna organizacja wirtualna w warunkach nowej ekonomii              183

5.         Badanie zasobów i kompetencji w procesie budowy modelu doskonalenia przedsiębiorstwa XXI wieku                     185

6.         Koncepcja modelu organizacji przyszłości                   191

7.         Menedżerowie przyszłości                   193

Podsumowanie            195

 

VII.      CONTROLLING JAKO NARZĘDZIE W PROCESIE ZARZĄDZANIA ....          196

 

1. Controlling jako system zharmonizowanych działań              196

 

1.1. Istota i znaczenie controllingu                    197

1.2.      Zadania controllingu                 203

1.3.      Etapy wdrażania controllingu                206

1.4.      Warunki wdrożenia controllingu                       209

1.5.      Korzyści z zastosowania controllingu               210

 

2. Rodzaje controllingu            211

 

2.1.      Kryteria klasyfikacji                 211

 

2.2.      Controlling operacyjny             213

2.2.1.   Istota i znaczenie controllingu operacyjnego                 213

2.2.2.   Zadania controllingu operacyjnego                   215

 

2.3.      Controlling strategiczny                        216

2.3.1.   Istota i znaczenie controllingu strategicznego                216

2.3.2.   Zadania controllingu strategicznego                  217

 

2.4.      Controlling finansowy               220

2.4.1.   Istota controllingu finansowego            223

2.4.2.   Strategiczny controlling finansowy                    225

2.4.3.   Operacyjny controlling finansowy                    230

2.4.4.   Wdrożenie systemu controllingu finansowego w przedsiębiorstwie ...   235

 

Podsumowanie            237

BIBLIOGRAFIA                    238

Streszczenie                 259





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM