Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zarządzanie pracownikami wiedzy [nowa]

28-02-2012, 20:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969378
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 16:27:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zarządzanie pracownikami wiedzy
H. Davenport Thomas

Zarządzanie pracownikami wiedzy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:837[zasłonięte]0304
  • liczba stron: 176
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Wymiary: 165 x 235 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    Pracownicy wiedzy to między innymi planiści, menedżerowie i informatycy, którzy tworzą i unowocześniają oferowane przez przedsiębiorstwo produkty i usługi. Ich pomysły, umiejętności i doświadczenie często decydują o sukcesie firmy. Mają oni większe znaczenie dla swoich pracodawców i są lepiej opłacani niż inne grupy pracowników.Z tej książki dowiesz się:- jak sprawdzić, która grupa pracowników wiedzy ma największe znaczenie dla przedsiębiorstwa;- jakie działania należy podjąć w celu usprawnienia pracy i zwiększenia wydajności pracowników wiedzy;- jak wybrać najefektywniejsze urządzenia i technologie wspierające pracowników wiedzy.

    Spis treści:
    O autorze
    Przedmowa i podziękowania
    Rozdział 1. Kim właściwie są pracownicy wiedzy
    Rosnące znaczenie pracowników wiedzy
    Kim są pracownicy wiedzy
    Pracownicy wiedzy jako klasa
    Cechy wyróżniające pracę opartą na wiedzy i pracowników wiedzy
    Co z tego wynika
    O czym będzie mowa w dalszej części książki
    Rozdział 2. Czym różnią się od siebie pracownicy wiedzy
    Jak podzielić pracowników wiedzy
    Segmentacja pracowników wiedzy
    Podsumowanie
    Rozdział 3. Interwencje, pomiary i eksperymenty dotyczące pracy opartej na wiedzy
    Interweniować czy nie?
    Cele interwencji
    Pomiary wydajności
    Co się nie sprawdza
    Eksperymenty
    Podsumowanie
    Rozdział 4. Praca oparta na wiedzy jako proces
    Procesy pracy opartej na wiedzy - macierz segmentów raz jeszcze
    Tworzenie, dystrybucja i wykorzystywanie wiedzy
    Podział procesu na etapy
    Procesy a praktyczne aspekty pracy opartej na wiedzy
    Typy interwencji procesowych
    Podsumowanie
    Rozdział 5. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie organizacji
    Aplikacja dla każdej roli
    Wspomaganie procesu podejmowania decyzji
    Sztuczna inteligencja i systemy specjalistyczne
    Systemy zarządzania wiedzą
    Włączenie wiedzy w proces pracy
    Komputerowe systemy szkoleniowe
    Wyspecjalizowane portale
    Automatyzacja procesu podejmowania decyzji
    Inne rodzaje oprogramowania dla pracowników wiedzy
    Podsumowanie
    Rozdział 6. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie indywidualnym
    Jakie umiejętności powinni mieć pracownicy wiedzy
    Indywidualne zarządzanie wiedzą
    Wyniki badań przeprowadzonych wśród menedżerów ds. informacji
    Pomiary i zwiększanie indywidualnej wydajności pracowników
    Wyniki badań przeprowadzonych wśród użytkowników informacji
    Nastawienie użytkowników do różnych technologii
    Metody zarządzania informacjami
    Różnice między grupami objętymi badaniami
    Mistrzowie zarządzania informacjami
    Podsumowanie
    Rozdział 7. Nauka i sieci kontaktów
    Zdobywanie i wykorzystywanie informacji
    Co łączy najwydajniejszych pracowników wiedzy
    Wpływ menedżerów na wydajność pracowników wiedzy
    Podsumowanie
    Rozdział 8. Fizyczne środowisko pracy a wydajność pracowników wiedzy
    Co wiadomo o fizycznym środowisku pracy
    Dużo eksperymentów, mało wniosków
    Połączenie zmian fizycznego środowiska pracy z innymi czynnikami wpływającymi na wydajność
    Potrzeba współpracy
    Segmentacja i samodzielność wyboru - model środowiska pracy dla pracowników wiedzy
    Podsumowanie
    Rozdział 9. Zarządzanie pracownikami wiedzy
    Tradycyjne zalety menedżerów
    Nowe wymagania
    Trudności w znalezieniu i zatrzymaniu menedżerów pracowników wiedzy
    Dobre praktyki zarządzania w erze informacji
    Podsumowanie
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa